Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:oomens schreef:Ik vraag mij eigenlijk vooral af waarom je überhaupt gelnagels of wat voor nepnagels zou willen. De enige reden die ik zou kunnen bedenken is als je klassiek gitarist bent en een nagelgroeiprobleem hebt, en zelfs dan nog alleen rechts. Voor ieder ander lijkt mij dat lange nagels bij vrijwel iedere handeling eerder een belemmering zijn dan dat ze echt van pas komen.
Waar haal jij het idee vandaan dat het lange en onhandige nagels zijn?
Paris_ schreef:Lekker offtopic maar ik zal je vertellen dat ik me bijzonder onvrouwelijk voel zonder mijn grijpers.
En die zijn echt niet lang hoor, ze steken net een halve cm uit, soms wat meer als ik tijdens het bijwerken geen zin heb om de lengte in te korten.
Zonder nagels ben ik nergens, dan functioneer ik niet. Typen, iets oprapen, priegelen met creatieve projectjes; nee lukt niet zonder mijn mooie nagels.
Relaxed schreef:Ik word aan mijn hals geopereerd, dus geen links of rechts verhaal.
NadjaNadja schreef:Paris_ schreef:Lekker offtopic maar ik zal je vertellen dat ik me bijzonder onvrouwelijk voel zonder mijn grijpers.
En die zijn echt niet lang hoor, ze steken net een halve cm uit, soms wat meer als ik tijdens het bijwerken geen zin heb om de lengte in te korten.
Zonder nagels ben ik nergens, dan functioneer ik niet. Typen, iets oprapen, priegelen met creatieve projectjes; nee lukt niet zonder mijn mooie nagels.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik gok dat een operatie wel voor een groot deel bijdraagt aan (fatsoenlijk) functioneren...
Maar ieder z'n prioriteiten. Wellicht is priegelen met creatieve projectjes belangrijker dan gezond/heel/vitaal/weetikveelwat
Relaxed schreef:Weet je hoe verrot je nagels daar onder vandaan komen, is niet "ff" eraf halen.. Ik laat 1 wijsvinger vrij, rest blijft erop. Die clip gaat idd altijd op de wijsvinger.
Thanks voor de reacties
Peach, ik heb over 2 weken idd weer een afspraak staan
verootjoo schreef:Moet je wel pure aceton hebben. Maar die hebben ze in het zkh ook wel voor je
Dan ff weken en dan haal je ze er zo af.
Ik zou echt even bellen voor je straks je week oude gelnagels in de aceton ziet zwemmen.
daphne_xxx schreef:Relaxed schreef:Wat is de juiste hand dan? Links doen ze altijd de bloeddrukband, dus ik gok rechts?
Allereerst is dit niet een juiste manier van denken. 'Ik gok'?
Bloeddrukband is niet belangrijk om te kijken naar welke kant de zuurstofmeter zit.
Vergeet ook niet dat elke 4 uur de zuurstofmeter van vinger moet worden verwisseld.
Daarnaast vind ik het dus een groot risico om met behandelde nagels de operatie in te gaan vanwege strakke schema's.
Ook weet ik niet wat voor operatie jij krijgt.
Heb je een aangedane zijde van jouw lichaam?
Aan welke arm wordt dan jouw infuus geprikt?
Tiggs schreef:En de chirurgen onder elkaar: 'wat ben jij vroeg klaar?' 'Ja, had weer een prinsesje dat de folder niet gelezen had'.
BlijNijn schreef:Ik zit de reacties van TS ook met verbazing te lezen. Je gezondheid is toch wel belangrijker dan een paar gelnagels?
Drie weken terug heb ik oorbellen laten schieten. Afgelopen vrijdag kreeg ik een auto-ongeluk en moest er een CT-scan van mijn nek en rug gemaakt worden, heb er geen seconde over nagedacht mijn oorbellen niet uit te laten doen. En ja, ik zal ze nu opnieuw moeten laten schieten. Jammer dan. Ze doen het niet om je te pesten.