Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Palmera schreef:sanso schreef:Ik kan al helemaal doordraaien als een hond zijn poot rustig gaat zitten aflikken nee... kinderen en de daarbij behorende geluiden zijn niks voor mij
Echt? Hoezo dat dan?
Alles wat ik van een kind niet kan hebben kan ik van een hond prima hebben. De meest stinkende, schurftende vol vlooien en teken straathond sluit ik met liefde in mijn armen.
Al is een kind schoongewassen: vlug de andere kant op rennen, je weet nooit wanneer het gebrul en gekwijl begint.
Sorro schreef:Omdat clipjes eraf kunnen en eileiders terug kunnen groeien.
Schijnt dat de veertjes techniek nu helemaal niet meer uitgevoerd wordt maar daar ook problemen mee waren.
Overigens ga ik voor totale verwijdering van de eileiders dus denk dat dat wel 99.99999999% safe is, heb nikkelallergie en dat ene gaatje/litteken meer in mijn buik kan mij niet schelen
sanso schreef:Cayenne schreef:Sanso, heb je misschien last van misofonie? Dat zou je aversie tegen sommige geluiden verklaren.
Nog nooit van gehoord, zal zo eens eventjes googlen.
Ik houd veel van mijn honden hoor begrijp mij niet verkeerd maar dat poten (of piemel ) likken gaat er echt niet in..
Sure_lee schreef:In mijn vorige relatie wilde ik geen kinderen. Maar voelde me ook niet meer aangetrokken tot hem. Dus ook geen behoeft aan voortplanting haha.
Met mijn nieuwe vriend stond ik er open in. En hij ook niet negatief. Maar we hebben het zo leuk samen dat we nu meer neigen naar nee.
Daar komt voor mij bij dat ik alleen kinderen zou willen op de ' ouderwetse' manier. Dus thuisblijven om voor dat kreng te zorgen ipv altijd maar wegbrengen. Ik wil mijn kind dan zelf naar school kunnen brengen en op halen en dat soort dingen.
Als dat haalbaar is over een poosje en we staan er achter dan kan het zijn dat we er toch voor gaan.
Maar dan wil ik eerst een onderzoek of het handig is.
Ben geboren met HD en heb een gebroken rug gehad. Daarnaast komen er veel baarmoeder problemen in mijn familie voor. En ik wil zeker niet het risico lopen dat mijn gezondheid gevaar loopt.
Kan altijd gebeuren natuurlijk maar dan wil ik wel eerst de risico's die ik op voorhand al kan weten onderzoeken.
Relaxed schreef:Sure_lee schreef:In mijn vorige relatie wilde ik geen kinderen. Maar voelde me ook niet meer aangetrokken tot hem. Dus ook geen behoeft aan voortplanting haha.
Met mijn nieuwe vriend stond ik er open in. En hij ook niet negatief. Maar we hebben het zo leuk samen dat we nu meer neigen naar nee.
Daar komt voor mij bij dat ik alleen kinderen zou willen op de ' ouderwetse' manier. Dus thuisblijven om voor dat kreng te zorgen ipv altijd maar wegbrengen. Ik wil mijn kind dan zelf naar school kunnen brengen en op halen en dat soort dingen.
Als dat haalbaar is over een poosje en we staan er achter dan kan het zijn dat we er toch voor gaan.
Maar dan wil ik eerst een onderzoek of het handig is.
Ben geboren met HD en heb een gebroken rug gehad. Daarnaast komen er veel baarmoeder problemen in mijn familie voor. En ik wil zeker niet het risico lopen dat mijn gezondheid gevaar loopt.
Kan altijd gebeuren natuurlijk maar dan wil ik wel eerst de risico's die ik op voorhand al kan weten onderzoeken.
Je noemt het 'dat kreng' maar wil het wel overwegen?
Fira schreef:Jaaaa nieuw topic
Hier zijn we er nog steeds niet uit, ik ben begin 23 en mijn vriend bijna 28 en we zijn 4 jaar samen.
Hij wil wel en ik wil niet.
Heeft voor heel veel discussies gezorgd, maar we zijn nog niet op het punt gekomen om uit elkaar te gaan.
Al kan hij moeilijk kinderen krijgen als hij niet degene is met een baarmoeder
watchthesky schreef:Hahaha, soms in dit topic hè...
Ik heb ook snel last van geluid. Al de hele dag vindt iedere collega die langsloopt me zielig want ik zit alleen, maar eerlijk, ik kan best zonder mijn kamergenootjes die soms bijna door hun toetsenbord heen timmeren en bijna non-stop zitten te eten (snoepen).
Het enige jammere is dat ik iedere keer zelf om koffie moet lopen
Fira schreef:Jaaaa nieuw topic
Hier zijn we er nog steeds niet uit, ik ben begin 23 en mijn vriend bijna 28 en we zijn 4 jaar samen.
Hij wil wel en ik wil niet.
Heeft voor heel veel discussies gezorgd, maar we zijn nog niet op het punt gekomen om uit elkaar te gaan.
Al kan hij moeilijk kinderen krijgen als hij niet degene is met een baarmoeder