bevalt het uitzicht je
dus ja er zijn vrouwen die er op kicken als een man ze als lustopject ziet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bevalt het uitzicht je
dus ja er zijn vrouwen die er op kicken als een man ze als lustopject ziet
purny schreef:anjali schreef:Ben ik dan de enige hier die dit niets vindt?Het is toch gewoon vrouwenmisbruik,al wordt er voor betaald.Ik vind echt dat sex gekoppeld moet zijn aan liefde en in een relatie thuishoort.Anders is er trouwens toch ook niets aan.
Dat heeft met je geloof te maken. Dat je het afkeurt.
Iedereen moet weten wat hij met z’n geld doet. En voor de dames is het mooi meegenomen qua inkomsten
Ergste vind ik nog wel dat er zoveel vrouwen zijn die hun eigen geslacht afschrijven als trash. Het feit dat je prostituees "slecht" vindt en er op zo'n onvriendelijke en nare manier over spreekt zegt meer over jou dan over de prostituee zelf.
Resistance schreef:Waarom wordt prostitutie altijd maar gezien als iets vies of iets wat je enkel doet als je geen uitweg meer hebt?Ergste vind ik nog wel dat er zoveel vrouwen zijn die hun eigen geslacht afschrijven als trash. Het feit dat je prostituees "slecht" vindt en er op zo'n onvriendelijke en nare manier over spreekt zegt meer over jou dan over de prostituee zelf.
dan doet ie het niet meer
zal geslapen moeten worden enz. Twee vrouwen op een man teveel gaten die een man niet kan vullen aan een stuk door
Resistance schreef:Waarom wordt prostitutie altijd maar gezien als iets vies of iets wat je enkel doet als je geen uitweg meer hebt?Ergste vind ik nog wel dat er zoveel vrouwen zijn die hun eigen geslacht afschrijven als trash. Het feit dat je prostituees "slecht" vindt en er op zo'n onvriendelijke en nare manier over spreekt zegt meer over jou dan over de prostituee zelf.
xxCYNNxx schreef:... of alles nu zo vrijwillig is vanuit de prostituees? Dat is wel erg naief gesteld als mensen geloven dat dat het geval is. Ja ze gaan vrijwillig mee en akkoord met deze werkopdracht (tenslotte is het voor hun geen vakantie maar werk), maar zeker weten, gezien het neergelegde bedrag en de reden van hun aanwezigheid, dat er een aantal dames gedurende die 4 dagen gedwongen gaan worden tot handelingen die ze niet willen.
...
xxCYNNxx schreef:tuurlijk gaat het 1 grote sexmarathon worden van 4 dagen. Daar hebben die mannen een hoop geld voor betaald. Die gaan echt niet tevreden zijn met 2 of 3 keer sex per dag.
Amber_anne schreef:De meeste tegen hun wil? Ik denk dat je echt onderschat hoeveel oppervlakkige vrouwen er zijn die dit maar al te graag doen. Misschien hou je er zelfs een leuke vriend aan over en achja anders een mooie vakantie
anjali schreef:Ik snap trouwens niet dat een rijke popster het nodig heeft om prostituees af te huren voor sex? Meestal worden die achtervolgd door groupies en kunnen toch zo met een vrouw trouwen die echt verliefd op hem is.
Huertecilla schreef:anjali schreef:Ik snap trouwens niet dat een rijke popster het nodig heeft om prostituees af te huren voor sex? Meestal worden die achtervolgd door groupies en kunnen toch zo met een vrouw trouwen die echt verliefd op hem is.
Enig idee hoe complex dat kan worden?!
De onderliggende vraag is waarom mensen, let wel m én v, voor sex (moeten) betalen.
anjali schreef:Huertecilla schreef:
De onderliggende vraag is waarom mensen, let wel m én v, voor sex (moeten) betalen.
Als sex is losgekoppeld van liefde,dan kan het handelswaar worden.
anjali schreef:@Huertecilla,ik weet dat jij over sex wat anders denkt dan ik. Maar het reeele probleem ermee is toch dat het als gezelschapsspel erg risicovol is,vanwege ongewenste zwangerschappen en ernstige soa's die er uit voort kunnen komen.En je kunt je daar geen 1000% tegen beveiligen.Ook zit er nog een emotionele kant aan.Je bent toch geen robot,dat je je daar helemaal voor kunt afschermen?