Balou_k schreef:DeMolenhoek schreef:Blijkbaar zie je er de humor niet van in
Ohh! Film dat geknor, laat dat tegen die tijd zien en film haar reactie dan!! Dat gezicht moet goud zijn dan!

Ik mag jou wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zahlina schreef:Hoe noem jij de vagina bij je dochter?
Echt daar heb ik nog geen goed woord voor kunnen vinden, vagina vind ik niet klinken, doos/poes/weet ik veel wat werkt ook niet. Plasser vind ik ook niet kloppend. Ben al 5 jaar zoekende hoe het daar te noemen.
wittepit schreef:Denk dat het ook een leuke toevoeging is om te vragen hoe oud iedereen is... ik heb echt het idee dat er een enorme verpreutsing aan de gang is.... dochters van een vriendin van me, 7-8 jaar, die niet zonder bikinibovenstukje naar het zwembad mogen???
Maargoed, ik ben begin 40, kan me nog herinneren dat ik als kind het raar vond dat kennissen van ons naakt sliepen. Zegt denk ik achteraf meer over de mislukte relatie van mijn ouders, dat mijn moeder echt een nachtpon had...
Ik vind borstvoeding in het openbaar en topless zonnen gewoon oké, sauna heerlijk, te dikke mannen zonder T-shirt afschuwelijk en mijn fijnste vakanties waren grotendeels in blote kont. Maar qua familiaire regels? Geen idee.
superpony schreef:Het zou wel veel makkelijker zijn als iedereen hetzelfde deed.
Zahlina schreef:studiemiep schreef:Bij mijn ouders was naaktheid binnen het gezin al heel normaal. Dus ik vind het ook heel normaal.
Heb altijd geleerd wat ze eraf kijken mogen ze houden.
In mijn eigen gezin ook (hebben 1 dochter van 4) douchen regelmatig samen en ook in bad.
Er is niets geks aan en we benoemen alles ook netjes bij naam en geen dingen als voorbips/achterbips...(vinden wij totaal niet duidelijk voor een kind). Als ik nu al hoor wat ouders krampachtig op het schoolplein/wc de diverse lichaamsdelen benoemen.........
Hoe noem jij de vagina bij je dochter?
Echt daar heb ik nog geen goed woord voor kunnen vinden, vagina vind ik niet klinken, doos/poes/weet ik veel wat werkt ook niet. Plasser vind ik ook niet kloppend. Ben al 5 jaar zoekende hoe het daar te noemen.
bigone schreef:Je kunt als ouders naakt doodgewoon vinden, ervaring ( van ons en van vrienden) is toch dat pubers op een gegeven ogenblik toch privacy willen. Heeft ook met de ontwikkeling van hun eigen seksualiteit te maken. Ze gaan blote lichamen op een andere manier zien. En dat is net zoiets als het besef dat je ouders op latere leeftijd nog wel eens verdwenen waren om ze in bed te vinden. Krijg je soms ook van die geweldige reacties op!!!!
Balou_k schreef:bigone schreef:Je kunt als ouders naakt doodgewoon vinden, ervaring ( van ons en van vrienden) is toch dat pubers op een gegeven ogenblik toch privacy willen. Heeft ook met de ontwikkeling van hun eigen seksualiteit te maken. Ze gaan blote lichamen op een andere manier zien. En dat is net zoiets als het besef dat je ouders op latere leeftijd nog wel eens verdwenen waren om ze in bed te vinden. Krijg je soms ook van die geweldige reacties op!!!!
Dat klopt zeker! En dat gaat daarna (in mijn geval) weer over. Ik heb ook de jaren van ‘ieeeeehhhh gaaaa weggg!!!’ gehad. En mijn ouders respecteerde dat zeker. Wel waren ze nor amused als ze een uur niet bij de tandenborstels konden en kreeg ik dan een koude douche.