Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:Hypothetisch:
Stel dat de werkgever TS een leuk snoepje vind waar hij graag wat aandacht van wil.
Stel dat TS graag wil opklimmen en dat met haar charmes sneller voor elkaar kan krijgen.
Wat is daar dan in mis mee?
Palmera schreef:Maar het topic is geopend m.b.t de tijdsindeling van TS en haar vriend.
Niet m.b.t de onderlinge werkverhouding en TS geeft aan dat daar geen moeite mee is. Bokt heeft er blijkbaar wel moeite mee.
CharmingS schreef:Palmera schreef:Maar het topic is geopend m.b.t de tijdsindeling van TS en haar vriend.
Niet m.b.t de onderlinge werkverhouding en TS geeft aan dat daar geen moeite mee is. Bokt heeft er blijkbaar wel moeite mee.
Ik vind het inderdaad wel een vreemde situatie, maargoed niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, en als het voor TS zo op deze manier werkt, dan moet ze lekker doen waar ze zich goed bij voelt..
Persoonlijk zou ik het zelf niet kunnen, maar begrijp ook wel als je de (hele?) dag met elkaar werkt en je elkaar thuis ook nog ziet dat dat ook niet echt bevordelijk kan werken in een relatie..
Zou dan ook zeggen, spreek 1 a 2 keer per week iets af na werktijd, dan leer je elkaar ook buiten werk om kennen.. Neem aan dat jullie onder werktijd niet gaan bespreken wat je favoriete eten, film, vakantie, muziek etc zijn. Dat doe je dan toch in prive sfeer?
Begrijp gewoon niet zo goed hoe dat dan kan werken.. Het is meer nieuwsgierigheid als er moeite mee hebben![]()
Vraag me dan ook nog steeds af of het iets te doen heeft met het feit dat ze graag de managers functie op het werk wil hebben.. Want dat is natuurlijk dan al wel een klein opstapje als je een relatie hebt met de baas die die beslissingen maakt
Maar misschien lees ik er overheen lieveli schreef:Ik heb er moeite mee omdat ze aangeeft dat ze onzeker is. Ze komt, vind ik, niet weerbaar over.
Winged schreef:lieveli schreef:Ik heb er moeite mee omdat ze aangeeft dat ze onzeker is. Ze komt, vind ik, niet weerbaar over.
en dat zie je via internet?
In de OP geeft ze aan dat ze zelf die behoefte niet heeft.
lieveli schreef:Ik heb er moeite mee omdat ze aangeeft dat ze onzeker is. Ze komt, vind ik, niet weerbaar over.
Matheno schreef:Geen idee. Ik voel niet de behoefte om een ander z'n berichten door te spitten. En al helemaal niet om diegene er later meer om de horen te slaan.Ailill schreef:Da's nogal een hot iets hier op Bokt, oude berichten (imo koeien) uit de sloot halen
Topic is nog vrij recent toch
Ailill schreef:verootjoo schreef:Da's nogal een hot iets hier op Bokt, oude berichten (imo koeien) uit de sloot halenHeb ik dat gemist?
Er staat toch helemaal nergens dat ze graag naar een managersfunctie wilMaar misschien lees ik er overheen
anjali schreef:Waarom zou je geen relatie mogen krijgen met iemand op je werk, mits je allebei vrijgezel bent natuurlijk? Want waar moet je anders iemand ontmoeten als je veel op je werk bent?In de kroeg of op een datingsite? Dat zijn meestal mensen waar je niets mee gemeenschappelijk hebt.

anjali schreef:Waarom zou je geen relatie mogen krijgen met iemand op je werk, mits je allebei vrijgezel bent natuurlijk? Want waar moet je anders iemand ontmoeten als je veel op je werk bent?In de kroeg of op een datingsite? Dat zijn meestal mensen waar je niets mee gemeenschappelijk hebt.