Welke dingen hebben jou verbaasd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:44

san4nie schreef:
Het verbaast mij hoeveel mensen zich druk maken om wat iemand anders aan heeft of hoe iemand er uitziet..

Precies!
Zag dat “Barbie” weer wat heeft laten doen (denken ze) aan haar gezicht.
Gelijk word ze travestiet genoemd en walgelijk etc etc. Bizar!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:00

billionache schreef:
Er zijn heel veel mensen die zich expres zo parkeren... Midden op een lijn zodat ze twee vakken in beslag nemen. Ik ben ze echt al tegengekomen, met het excuus dat ze te bang zijn dat mensen hun deur tegen hun auto openzwaaien. Inderdaad vaak mensen met gloedje nieuwe auto's.

En daar verbaas ik me dan ook over, hoe asociaal :roll: Je wil niet dat je wagen beschadigd wordt dus zorg je er maar voor dat mensen die veel minder goed te been zijn geen parkeerplek hebben.

:wow: 8)7

Dat is nog erger als gewoon niet kunnen parkeren. Ik hoop altijd dat iemand zo iets doet bij iemand die asociaal parkeert. ~~}>

Afbeelding

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:01

Dat ik nu serieus niet weet of het nou 'de Z' of 'het Z' is 8)7

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 00:34

watchthesky schreef:
Wauw Percy, die had bij mij toch een fikse deuk in zijn auto aangetroffen... Geheel per ongeluk natuurlijk, ik deed mijn uiterste best hem niet te raken, maar ja, ik moest toch instappen hè... :o

Nee, even zonder grappen, kun je hiervan geen foto’s maken en naar de politie sturen of zo? Dat de boete achterna komt? Politie ter plekke laten komen zal wel te lang duren, als ze al komen, maar dit zou niet ongestraft moeten gaan.

Niet aan gedacht maar dat was wel een heel goed idee geweest. Ga deze tip zeker onthouden!

alice0cullen

Re: Welke dingen hebben jou verbaasd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 03:14

Toen mijn vader nog leefde werkte hij in een fabriek waar je een parkeerplaats had op naam. Hij kwam altijd op de fiets dus de collega naast hem heeft hem toen een aanbod gedaan van 100 euro in de maand als hij zijn auto in het midden van het vak mocht parkeren :').

Wat hebben we hier om gelachen al die tijd, en het ging niet eens pm een dure auto.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 05:49

Tigra_ schreef:
billionache schreef:
Er zijn heel veel mensen die zich expres zo parkeren... Midden op een lijn zodat ze twee vakken in beslag nemen. Ik ben ze echt al tegengekomen, met het excuus dat ze te bang zijn dat mensen hun deur tegen hun auto openzwaaien. Inderdaad vaak mensen met gloedje nieuwe auto's.

En daar verbaas ik me dan ook over, hoe asociaal :roll: Je wil niet dat je wagen beschadigd wordt dus zorg je er maar voor dat mensen die veel minder goed te been zijn geen parkeerplek hebben.

Dat is nog erger als gewoon niet kunnen parkeren. Ik hoop altijd dat iemand zo iets doet bij iemand die asociaal parkeert. ~~}>

[ Afbeelding ]

Ik heb er een sport van gemaakt dat op mijn werk te doen. Wij hebben ook een paar van die knuppels die altijd midden op 2 vakken parkeren, maar dan ook nog de vakken het kortst bij de personeelsingang. Ik parkeer mijn auto dan zo dat ik er makkelijk uit kom maar zij er niet meer fatsoendelijk in komen :')
Helpt al aardig, tegenwoordig schuiven ze fijn een paar vakken verder weg en kan de rest normaal parkeren.

Saranghea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 08:23

Tigra_ schreef:
billionache schreef:

[ Afbeelding ]

Dit doe ik maar wat graag :Y) en dan het liefst bij mensen die nog echt wel gezond en goed ter been zijn. Ik heb alleen nog nooit de moeite genomen om er een foto van te maken. :+ Vooral als het ook nog om een parkeerplaats gaat die druk bezocht is, is het wat minder druk bezocht en is er niet al té associaal geparkeerd wil ik het ook wel laten. Mijn favoriete keer is dat we uit de drive in kwamen en een plekje zochten om te eten op de innie minnie parkeerplaats bij het gebouw zelf. Er waren meerdere auto's aan het kijken, ook mensen die een extra rondje door de drive in reden omdat ze niks konden vinden en uiteindelijk alleen zo konden draaien. Maar er was 1 vakje waar iedereen aan voorbij reed want aan de ene kant stond een mercedes over de lijn en aan de andere kant stond een bmw op/net over de lijn, dus behoorlijk smal. En aangezien ik toch mijn eten al had en de auto niet uit moest heb ik hem er gewoon tussen gepropt. De deuren konden niet meer open en ik was blij dat hun vooruit in hadden geparkeerd want anders had ik hun spiegels eraf gereden. :+ . En boos dat ze waren, toen heb ik ze maar gevraagd of ze de volgende keer dan ook binnen de lijntjes willen parkeren op een volle parkeerplaats zodat de vakken ook daadwerkelijk gebruikt kunnen worden. Hadden ze me gevraagd trouwens had ik best een stukje naar voren gereden zodat ze konden instappen maar ze konden blijkbaar niet meer met me communiceren.

Zo weer on topic. Ik verbaas me over verschillende dingen op Amazon. Een kledingstuk wat voor 4 euro vanuit China naar Europa wordt gestuurd en waarvan mensen dan nog verwachten dat ze kwaliteit krijgen. Als ik bestel lees ik graag recensies zo gister ook bij iets wat ongeveer 1 euro kost en waarschijnlijk onder rare omstandigheden wordt geproduceerd, had er daadwerkelijk iemand erbij gezet dat de stof van mindere kwaliteit was dan dat je in de winkel zou krijgen |o

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 09:05

Dat sommige mensen op marktplaats echt denken dat ze voor een dubbeltje op de 1e rij kunnen zitten, van die onzinbiedingen. Uiteraard is dit wel een bekend gegeven, maar er zijn er bij die echt niet meer dan 1/6 deel van aanschafwaarde voor iets gloednieuw willen geven, en dan nog een soort van beledigd zijn als je niet accoord gaat. Dan nog een verhaal ophangen dat ze zielig zijn vanwege weinig geld, bijstand etc. En toch zelf een paard hebben, want het gaat hier nog eens om paardenspullen... Alsof ik ze dan maar moet sponsoren door iets voor bijna niets weg te geven waar ik zelf wel de volle mep voor heb betaald. :+

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 09:14

Dat ik in de zomer met een dikke trui aan zit.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 09:21

Speirs schreef:
Dat ik nu serieus niet weet of het nou 'de Z' of 'het Z' is 8)7

De Z-dressuur. Of het Z-niveau. Kies maar.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:38

Dank u! Het kan dus allebei. Ik vind het Z altijd een beetje dommig klinken >;)

En on topic: dat ik mee was met schoolreisje en een van de kleuters een slakje had gevonden. Omdat we naar binnen gingen voor het eten zei ik dat hij het slakje maar weer neer moest zetten. Dat was ie niet van plan maar hij mocht van mij niet naar binnen met het slakje. Knijpt ie zo het slakje fijn en zegt ie: 'Kijk, dat komt door jou'. -O-

Psycho in de dop

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:35

:oo dat is echt erg!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 00:59

Oh jee Speirs :oo

Daarnet kwam ik trouwens een bericht tegen in een paarden-facebookgroep van iemand die tips vroeg om haar paard aan de teugel te rijden. Kwamen best goede adviezen onder maar een meisje had daarop gereageerd dat je gewoon benen moest geven en tegelijk rukjes aan de teugels. Heb daar verbaasd op gereageerd dat als dat is wat zij leert tijdens de lessen, ze maar snel een andere instructeur moest zoeken. Hierna werd ze erg boos en zei ze dat je toch écht rukjes moest geven om aan de teugel te rijden en dat haar instructeur sowieso véel beter is dan de mijne en dat ik me niet moet bemoeien etc etc :') meteen weer reality check waarom ik nooit in discussie ga met mensen op Facebook...