san4nie schreef:Het verbaast mij hoeveel mensen zich druk maken om wat iemand anders aan heeft of hoe iemand er uitziet..
Precies!
Zag dat “Barbie” weer wat heeft laten doen (denken ze) aan haar gezicht.
Gelijk word ze travestiet genoemd en walgelijk etc etc. Bizar!
Je wil niet dat je wagen beschadigd wordt dus zorg je er maar voor dat mensen die veel minder goed te been zijn geen parkeerplek hebben.
.
en dan het liefst bij mensen die nog echt wel gezond en goed ter been zijn. Ik heb alleen nog nooit de moeite genomen om er een foto van te maken.
Vooral als het ook nog om een parkeerplaats gaat die druk bezocht is, is het wat minder druk bezocht en is er niet al té associaal geparkeerd wil ik het ook wel laten. Mijn favoriete keer is dat we uit de drive in kwamen en een plekje zochten om te eten op de innie minnie parkeerplaats bij het gebouw zelf. Er waren meerdere auto's aan het kijken, ook mensen die een extra rondje door de drive in reden omdat ze niks konden vinden en uiteindelijk alleen zo konden draaien. Maar er was 1 vakje waar iedereen aan voorbij reed want aan de ene kant stond een mercedes over de lijn en aan de andere kant stond een bmw op/net over de lijn, dus behoorlijk smal. En aangezien ik toch mijn eten al had en de auto niet uit moest heb ik hem er gewoon tussen gepropt. De deuren konden niet meer open en ik was blij dat hun vooruit in hadden geparkeerd want anders had ik hun spiegels eraf gereden.
dat is echt erg!