Ik heb ook 3 broeken besteld, ik heb er al wel een paar maar nu hebben ze met stipjes en krijtstreep, die moest ik hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Petrichor schreef:Ik heb net gewoon zwart en zwart met krijtstreep besteld, als die net zo lekker zit als de jeans uitvoering ga ik echt inslaan!

Ik heb hier trouwens de XXL/XXXL aan, ze raden aan om bij twijfel een maatje groter te bestellen. Normaal heb ik bij broeken vaak maat L of XL. Petrichor schreef:Zoals je op de foto kan zien heb ik een dik achterwerk en stevige bovenbenen, broekmaat 42 heb ik en van boven maat 36/38. Ik ben 1.77m lang en de broek komt tot onder mijn enkels.
Rocamor schreef:Petrichor schreef:Zoals je op de foto kan zien heb ik een dik achterwerk en stevige bovenbenen, broekmaat 42 heb ik en van boven maat 36/38. Ik ben 1.77m lang en de broek komt tot onder mijn enkels.
Jouw dikke achterwerk is een lief klein kontje vergeleken met mijn bips. Ik ben breed gebouwd (heupen en ook schouders) en inmiddels ook goed geïsoleerd... Dus dubbelop lol.
En ben ca 1.83cm en "normale" broeken zitten vaak echt op standje "hoog water". Vreselijk
Deze broek is echt het testen waard en dat voor ruim een tientje. Mocht je twijfelen aan de jeans zou ik eerst save gaan voor een effen zwarte broek, die kan je altijd nog dragen als een legging met een lang tuniekje er overheen. Ik heb de zwarte ook besteld en ook een zwarte met krijtstreep ik verwacht ze zaterdag.