Een enorme irritatie aan broeken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:25

Ja die broeken zijn geweldig! Ik draag al 2 jaar niks anders meer. En ze staan inderdaad ook nog eens hartstikke netjes. Ik heb in de winter wel een thermo legging er onder. Op de grotere braderieën staan ze vaak met een kraam, 1 broek voor €10.
Ik heb ook 3 broeken besteld, ik heb er al wel een paar maar nu hebben ze met stipjes en krijtstreep, die moest ik hebben :D

Petrichor

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 14:27

Ik heb net gewoon zwart en zwart met krijtstreep besteld, als die net zo lekker zit als de jeans uitvoering ga ik echt inslaan!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:29

Petrichor schreef:
Ik heb net gewoon zwart en zwart met krijtstreep besteld, als die net zo lekker zit als de jeans uitvoering ga ik echt inslaan!

De jeans uitvoering vind ik persoonlijk minder zitten maar dat komt omdat die stof wat gaat lubberen en snel gaat pillen. En... ik krijg van iedereen opmerkingen dat mijn kont er zo groot in is _O-
Terwijl die andere met brede band bovenin echt netjes blijven. Ik heb alleen 2x een naadje vast moeten zetten maargoed, voor die prijs en dat comfort maakt me dat niet uit.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 14:44

Ooh ik heb juist een dikke kont maar met die zakjes gaat de aandacht niet echt naar mijn dikke kont. :+

Achja de kwaliteit maakt mij niet zoveel uit voor dat geld kan je er 10 kopen wat normaal 1 fatsoenlijke broek kost. Maar deze zit dan nog veel fijner!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:56

Zie je niet de randen van je onderbroek eronder?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 15:01

Nee, bij mij niet..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:01

Eilish schreef:

Bij de jeans versie wel, bij die andere vind ik het alleen zichtbaar als je er echt op let.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 15:07

xSCWx schreef:
Eilish schreef:

Bij de jeans versie wel, bij die andere vind ik het alleen zichtbaar als je er echt op let.

Heb je wel van de zelfde site als mij besteld? Ik heb daar bij de jeans versie namelijk geen last van..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:46

Sorry nee dat had ik misschien moeten zeggen, ik heb de jeans versie van Ali besteld maar daar bestellen dit soort sites ook.
Degene met hoge band heb ik van de markt.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 15:53

xSCWx schreef:
Sorry nee dat had ik misschien moeten zeggen, ik heb de jeans versie van Ali besteld maar daar bestellen dit soort sites ook.
Degene met hoge band heb ik van de markt.

Heb je een link van Ali?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:57

heeft er iemand aan-foto's van die comfortbroeken? Ik vind ze er op de foto heel erg uit zien als een legging namelijk :o

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 16:10

Zoo speciaal voor jullie even mijn billen op de foto gezet. :') Oja ik heb een mooie oma onderbroek aan vandaag en zoals je ziet geen lijntjes.

Afbeelding

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:47

Jij hebt inderdaad een andere jeans broek dan ik via Ali. Hier het linkje maar zou hem niet aanraden: € 2,37 | Mode Slanke Vrouwen Leggings Faux Denim Jeans Leggings Sexy Lange Pocket Afdrukken Zomer Leggings Casual Potlood Broek
https://a.aliexpress.com/_BP4tpj

Ze schijnen ook door als je bukt. De broek die jij hebt is wel mooi

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 22:00

Hoe vallen die broeken qua lengte? Ik heb (echt) dikke billen en (echt) dikke benen en daarnaast ook lengtemaat 36 voor mijn benen.

Ik vind het mooie broeken, maar als de normale broeken bij mij als 7/8 Of 3/4 vallen, dan laat maar

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 22:54

Zoals je op de foto kan zien heb ik een dik achterwerk en stevige bovenbenen, broekmaat 42 heb ik en van boven maat 36/38. Ik ben 1.77m lang en de broek komt tot onder mijn enkels. :) Ik heb hier trouwens de XXL/XXXL aan, ze raden aan om bij twijfel een maatje groter te bestellen. Normaal heb ik bij broeken vaak maat L of XL.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 23:01

Petrichor schreef:
Zoals je op de foto kan zien heb ik een dik achterwerk en stevige bovenbenen, broekmaat 42 heb ik en van boven maat 36/38. Ik ben 1.77m lang en de broek komt tot onder mijn enkels. :)

Jouw dikke achterwerk is een lief klein kontje vergeleken met mijn bips. Ik ben breed gebouwd (heupen en ook schouders) en inmiddels ook goed geïsoleerd... Dus dubbelop lol.
En ben ca 1.83cm en "normale" broeken zitten vaak echt op standje "hoog water". Vreselijk

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 23:05

Rocamor schreef:
Petrichor schreef:
Zoals je op de foto kan zien heb ik een dik achterwerk en stevige bovenbenen, broekmaat 42 heb ik en van boven maat 36/38. Ik ben 1.77m lang en de broek komt tot onder mijn enkels. :)

Jouw dikke achterwerk is een lief klein kontje vergeleken met mijn bips. Ik ben breed gebouwd (heupen en ook schouders) en inmiddels ook goed geïsoleerd... Dus dubbelop lol.
En ben ca 1.83cm en "normale" broeken zitten vaak echt op standje "hoog water". Vreselijk

Ja broeken is echt ellende, maar echt als deze broek mij lekker zit dan kan het niet anders dat jij hem ook fijn vind. Ik vind namelijk praktisch NIKS fijn, ik naai al mijn versleten broeken weer dicht omdat ik niks kan vinden wat ik fijn vind. :') Deze broek is echt het testen waard en dat voor ruim een tientje. Mocht je twijfelen aan de jeans zou ik eerst save gaan voor een effen zwarte broek, die kan je altijd nog dragen als een legging met een lang tuniekje er overheen. Ik heb de zwarte ook besteld en ook een zwarte met krijtstreep ik verwacht ze zaterdag.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 23:11

Haha, hoe goed is dit! Ik had laatst via Facebook op een link hiervan geklikt. Toen vroeg ik me af of 't wat was, heb bijna altijd jurkjes aan, maar voor in de stal zijn een paar nieuwe broeken wel welkom. Nu ik jouw reactie heb gezien durf ik wel .

Edit van vijf minuten later; ik hen een bordeauxrode en roestbruine besteld

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 23:43

Eigenlijk iedereen die eens deze broeken probeert blijft erbij haha. Ik wil echt niet meer terug naar mijn spijkerbroeken waarvan ik altijd rode striemen in mijn huid had... Ik zou het alleen wel fijn vinden als ze een winter versie met wol oid aan de binnenkant zouden maken. Nu doe ik er een thermo legging onder en dat is gewoon wat minder handig. Ik zal kijken of ik binnenkort een foto van mijn broek(en) kan maken.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:15

geheel geinspireerd door dit topic heb ik ook 4 broeken besteld :-D ik ben erg benieuwd.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 07:52

Voor dat geld is het zeker het proberen waard. Dank voor het delen! :j

Hoe valt de maatvoering?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-21 08:11

Shenavallie schreef:
Voor dat geld is het zeker het proberen waard. Dank voor het delen! :j

Hoe valt de maatvoering?

Ik heb met mijn broekmaat 42 de XXL/XXXL besteld en dat past perfect.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 08:21

Oke, dus ze vallen maattechnisch aanzienlijk kleiner. Je moet dus een paar maten groter bestellen. Goed om te weten. ;)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 08:29

Herkenbaar. Ik heb brede heupen dus echt drama. Maar..... Ik zweer bij de broeken van de only.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-21 16:53

Zelfs die Only broeken vind ik niet fijn..