"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:24

Oja, "Ik ga nooit meer drinken" denk ik ook wel eens. Tegenwoordig ben ik super resistent *\o/*

Zoe_97

Berichten: 9471
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:29

Iedere keer als ik een pup koop en die vreselijke puberteit door moet zegt ik “nooit nog een pup” toch sta ik op de wachtlijst voor nummer 3 :+

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:33

Wat een fantastische (en soms heftige) dingen staan hier, vooral die wenkbrauwen. _O-

Ik had altijd de gewoonte om op de achterkant van mijn pen te knagen als ik moest notuleren bij een vergadering, een toets had, ergens aantekeningen moest maken of bezig was met het boodschappenlijstje. Tot ik die pen uiteindelijk kapotbeet. Mijn hele mond, lippen, kin en zelfs blouse zwart van de inkt en vies dat het was. :') Ik was ook nog eens twee uur met het openbaar vervoer bij mijn huis vandaan. Nooit meer kauwen op een pen.

Urona447
Berichten: 2826
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:38

Zwanger zijn en bevallen, en nee je vergeet het niet en ik verander ook niet van gedachten.

lisem94

Berichten: 676
Geregistreerd: 01-03-10
Woonplaats: Ergens in zuid-west Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:52

Oh wat een geweldige verhalen, love dit topic. _O-

Fietsen... Echt NIET mijn ding.

Fiets maakte een raar geluid aan de voorkant. Klonkt een beetje alsof iets trilde, misschien het lampje? Dus ik dacht, echt mijn meest briljante plan ever, even met mijn voet een beetje er tegenaan te prutsen. Werkte niet dus het werd al gauw half schoppen. Tot het moment dat mijn voet dus door de spaken van het voorwiel schoot en ik letterlijk head first op het asfalt gecatapult werd |o.

De eerste seconde had ik echt alleen maar pijn en was ik verschrikkelijk gedesoriënteerd. 2 min verder kon ik rustig opstaan met het idee om gauw naar huis te gaan, was ook maar 2 straten verder. Stap ik op en ja hoor missie geslaagd!! Het geluid was weg >;) :Y)

Het heeft me alleen een gebroken ellenboog, hersenschudding en wat eigenwaarde gekost. Echt zo stupid

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:02

Testen of je kan rennen met een gekneusde enkel, dom... Denken dat je ook wel over een plas kan springen dan... Nooit meer.

Naar je zusje luisteren om dat leuke veel te kleine stugge blouseje te passen... Nooit meer.

Met een hersenschudding een berg af klimmen in het regenwoud... Nooit meer.

Doorlopende lening... Nooit meer.

Vinger in snijmachine steken... Nooit meer...........

Proberen te reizen met de trein met noodweer... Nooit meer...

In de buurt komen van sursrtömming.. NOOOOOIT meer...

5 kilo knoflookpoeder laten vallen... Nooit meer!

Er van uit gaan dat iemand na gebruik, de 5-liter tank met ketjap dichtdraait... Nooit meer...

Onervaren koppige mannen... Nooit meer...........

95Ellen

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:03

Denken dat een panty vast net zoveel bescherming tegen muggen geeft als gewoon een broek... man man man

Sunnda

Berichten: 7845
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:11

Dat moment dat je half ziek en veeel te moe naar een vergadering gaat omdat je vind dat ziekmelden niet kan nadat er zo hard gewerkt is.
En je dan halverwege opkijkt, iedereen grijnsend naar je kijkt en je denkt: huh is er nu iets gebeurd, heb ik iets gemist?

Blijkt dat je lekker zat te dutten. -O- :Y)

mika11

Berichten: 11142
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:16

Leren duiken, het leek me zo mooi!
(vakantie op Bonaire)
Maar ik ben niet verder gekomen dan het oefenen in het zwembad. :o
Dat had ik niet kunnen denken want het leek me fantastisch, maar het was niets voor mij.
Niks lukte, ik vond het voornamelijk erg eng en ongemakkelijk onder water.
Mijn oren gingen bv dicht en plopten ook niet meer open.
De trainer pikte me er ook al vrij snel uit, het was duidelijk dat ik een hopeloos geval was!

Op de dagen dat mijn familie ging duiken, bleef ik hoog en droog op de boot.
Ik vond het heerlijk op de boot, ik was allang blij dat ik niet meer onder water hoefde en veilig op de boot kon blijven.
En ook totaal geen behoefte meer om het ooit nog eens te proberen :)

Ashkerlon

Berichten: 2645
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:25

Haasje over doen, over paaltjes in de straat => nooit meer!
Je mag er nog zo goed in zijn tijdens de turnles, tijdens de turnles spring je over mensen en als je eens wat ongelukkig uitkomt is dat nog zacht... paaltjes, die geven niet mee!
Tijdens het fietsen recht staan op je trappers? Ook never again! Geeft het zelfde soort pijnlijke ervaringen als met dat paaltjes huppelen, wanneer je van je trappers af schiet.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:29

Captain schreef:
Super leuk topic!!! :))

Ik wrijf nooit meer in mijn ogen nadat ik pepers gesneden heb. :')


Ja dat zeg je dan elke keer en de keer erop is het gewoon weer raak :D

Verder:

Geen hotel boeken zonder de datum goed te controleren (daaaaaaaag 140 euro :wave: )

Op groepsreis gaan. Gewoon minder mijn ding.

Vlees of vis eten :Y)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:30

Eydis schreef:
Bungeejumpen van de hoogste brug ter wereld in Zuid-Afrika. Ik zou alleen gaan kijken naar iemand met wie ik mee was en koffie drinken.


Bloukrans! Mijn man en beste vriend zijn in mei gesprongen. Ik ben lekker mee op de brug geweest.

x_Nadia

Berichten: 1380
Geregistreerd: 17-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:35

- inslaap vallen in de booster en na een kwartiertje bovenin wakker worden... heb ik mn leven nog nooit zo hard gegild...
Toelichting; ik werkte op de kermis, dus heb veel bekende. Dag ervoor open gestaan + de nacht doorgehaald die de feesttent daar.
Ik ging zitten, ben in slaap gevallen en ben toen niks vermoeden naar boven gezet, waarna die jongens dood leuk gingen koffie drinken...
Sinds dien stap ik daar nooit meer in, ook niet om ‘even’ te zitten.

- na het springen met paard, zelf even de hindernis springen... eindigde in t ziekenhuis met een dubbel gebroken enkel.

- mijn ex is een motorcrosser, hij had mij ook leren rijden... ik werd natuurlijk op een duur te moedig waarna ik vol gas een bult op reed en vervolgens enkele meter door de lucht vloog.
Motor lande bovenop mij waardoor ik 1 rib had gebroken en behoorlijk wat kneuzingen.

- met zelfde ex.. hij had een wedstrijd en tijden wedstrijden stonden wij altijd boven op de bus om te kijken...
Een keer stond die naast een zeecontainer geparkeerd, schoonpaps moest de bis verplaatsen, dus wij het idee om over te springen op de container... lukte iedereen, behalve mij vanzelf... ik belande 2,5m naar beneden tussen bus en container in.

- als kind deurtje bellen bij de grimm van t dorp... vervolg meneer heeft ons door t halve dorp gejaagd met een hooivork.

Nienke89

Berichten: 1605
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Ja, aanwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 02:53

Kanoën in de Ardennen.... We werden met een busje en kano bij een rivier afgezet, succes en tot bij het eindpunt. Er waren enorm sterke stromingen overal langs de oevers staken op keelhoogte boomwortels uit de grond. M'n pa en ik zijn omgeslagen, waarbij ik volledig in paniek raakte en enorm veel water inslikte. Daarna kwam er een enorme dode rottende grote vis langs drijven, ben daar zo ziek van geweest. Tijdens de tweede keer omslaan verdraaide ik mijn knie en kon amper nog terug in de kano klimmen. We raakte een peddel kwijt. Meters verderop zaten m'n ma en broer met hun hoofden vast in uitstekend prikkeldraad.

Later hoorde we dat er een week later een toerist tijdens het kanoën bij dezelfde organisatie is omgekomen...

Nooit weer dat ik in een kano stap.

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 04:48

Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer

marleen_88

Berichten: 14166
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 06:35

Pepers snijden en paar uur later lenzen uitdoen is ook niet fijn, ondanks dat ik mijn handen 2x had gewassen.

Verder ga ik ook nooit meer -voor de fun- remmen met m'n auto met mijn linkervoet. Het leek mij toen een fantastisch plan.... Auto stond stil, ik een tand door m'n lip, omdat ik met m'n gezicht op het stuur knalde.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 06:56

Wat een topic :D :))

Als kind, hadden ik en een vriendin gezamenlijk verzorgpaarden op een boerderij waar we trouw elk weekend 12 kilometer voor fietsten.
We waren ongeveer 12 jaar en na anderhalf jaar verzorgen,bedachten we hoe fijn het zou zijn als de boer die ochtend wakker zou worden, en wij alle stallen al hadden gedaan :):)
Dus, wekkertjes gezet om 04:00uur, stilletjes het huis uitgeslopen en op onze fietsjes door het donker naar de boerderij :):)
Spannend was dat!
Eenmaal aangekomen, superzacht onze fietsen neergezet, en heel zacht de staldeur opengedaan. We zetten 1 stap naar binnen... begint er keihard een alarm te loeien over het hele bedrijf! :oo
Doodsbang zijn we het erf af gevlucht en hebben we ons verstopt in het bos aan de overkant!
We hebben daar zeker drie kwartier in doodse stilte verstopt gezeten, we wisten zeker dat we overal zoeklichten zagen die naar ons -de inbrekers- zochten. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat het licht een lantaarnpaal was en zijn we zo hard mogelijk naar huis gefietst.
Eenmaal thuis hebben we nog uren wakker gelegen omdat we zeker wisten dat ieder moment de bel zou gaan met politie voor de deur :+

Dat is uiteindelijk nooit gebeurd, die boer heeft nooit geweten dat wij het waren :o

Dus stiekem ‘s nachts stallen mesten? Dat doe ik NOOIT MEER :D

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 07:18

Op de noodknop op een telefoon drukken. Mijn eerste telefoontje had dat. Ik was toen 11/12. Dacht he wat zou deze knop doen? Belde de telefoon serieus 112. 'Hallo met de alarmcentrale, wat kan ik voor u doen?'. Wist niet hoe gauw ik dat ding op moest hangen (Of dicht moest klappen). Ben nog weken lang bang geweest dat er politie voor de deur zou staan voor mij omdat het strafbaar is om naar 112 te bellen als er niks is. Gelukkig nooit iemand wat mee gedaan maar man wat een nachtmerries heb ik gehad. :+

Edit: de telefoon had ik alleen voor gevallen in nood als ik bijvoorbeeld ergens ging spelen of naar de manege ging. Dan kon ik mijn ouders bellen. Was zeker niet bedoeld om constant mee in de handen te zitten. Gebruikte hem dan ook bijna niet. Telefoon lag het meeste van de tijd gewoon in de la.

Gelukkig heeft mijn huidige telefoon ook een noodknop, maar moet je wel zelfstandig het nummer nog invoeren. Ondekt per toeval aangezien ik toen per ongeluk er op drukte. Weer een hartverzakking maar gelukkig dus nog niet automatisch doorgeschakeld maar 112. Pfieuw. :')

Sem_
Berichten: 7775
Geregistreerd: 17-02-06

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 07:25


Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:05

Even voelen waar de alarmknop bij de kassa ook alweer zat omdat er een griezel binnen kwam lopen. Oh oliebol, heb ik 'm nu ingedrukt, please laat 't niet zo zijn?

= 5 minuten later stonden er 8 politieagenten met handen op hun pistolen binnen. :oo

Machie

Berichten: 16042
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:13

poes schreef:
Eydis schreef:
Bungeejumpen van de hoogste brug ter wereld in Zuid-Afrika. Ik zou alleen gaan kijken naar iemand met wie ik mee was en koffie drinken.


Bloukrans! Mijn man en beste vriend zijn in mei gesprongen. Ik ben lekker mee op de brug geweest.


Yes, ik heb wel gesprongen. En zal dat best nog eens weer doen :)

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:17

8nnemiek schreef:
Mijn haar laten knippen door een onbekende kapper -O-
Ik wilde graag doneren voor stichting haarwensen, dus een flink stuk eraf.. Ik had een foto mee hoe ik het graag wilde, niet té kort..
Nou, toen ik mijn bril weer op zette in de kapsalon zag ik dat ze mijn hele nek had opgeknipt :oo
Ik durfde het niet nog eens bij een tweede kapper te laten knippen, dus de komende twee maanden loop ik voor joker met een bloempottenkapsel :=
[ [url=m/NHHlur.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohjeeeee! Inderdaad zeg, maakt je zoveel ouder dan dat je daadwerkelijk bent! :oo

Kairos
Berichten: 2750
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:22

Zonder zadel in de groep galopperen met een specifieke Haflinger. Hij is erg gevoelig voor singelwondjes en had laatst zo'n grote (en het blijft een manege dus zonder zadel), maar omdat ik zonder zadel wel leuk vind mocht ik er vaak op. Keihard aan de kletter en ik gleed er zo vanaf :')

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:33

Zonder zadel op mijn paard stappen. Ik dacht dat twee weken geleden even te proberen en ik werd per direct in het zand gekieperd want daar was mevrouw niet van gediend. :')

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:35

Gydja schreef:
Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer


:Y) Dat heb ik ook eens gedaan! Het liep precies hetzelfde af.