Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 19:41

Oh... my... god

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 19:42

Het was ook wel een gekke gewaarwording :')
Gelukkig was er niemand thuis haha

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 19:45

Geen dieren lopen ook? :x

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 19:49

:oo

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 19:49

Gelukkig niet!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 20:50

Ha, dat met die dieren doet mij denken aan de hamster van mijn zusje. Zij ging een jaar als au-pair werken en daarom paste mijn moeder op haar hamster. Op een avond had ze per ongeluk het deurtje open laten staan, de volgende ochtend natuurlijk hamster weg. Overal zoeken maar beest natuurlijk nergens te vinden. Dus doodverklaard. Echt maanden later moet de vriend van m’n moeder de kruipruimte in om daar iets te klussen, zit daar serieus die hamster!!! Gezond en wel, zich tegoed gedaan aan kattenvoer of iets. Beest was nog kerngezond, heeft daarna nog zeker 2 jaar geleefd :Y)

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 20:52

Ik zag net iemand op de fiets voor t stoplicht wachten terwijl t stoplicht uit stond :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 21:01

xLeoniee schreef:
Ik zag net iemand op de fiets voor t stoplicht wachten terwijl t stoplicht uit stond :=

That could be me... _O- Heb dat wel eens.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 21:10

_Nadia_ schreef:
Ik ging gisterenavond wat vuilniszakken in de container gooien,hoorde wat ritselen, sta ik ineens oog in oog met een vos. Let wel, ik woon in London, midden op een high street dus niet echt een plek waar je normaal een vos verwacht te zien. Beest was ook totaal niet onder de indruk, liet me rustig t vuil weggooien en bleef gewoon staan.

Wauw, dat lijkt me echt tof! Had je ooit eerder een vos gezien überhaupt?

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 22:22

Er schiet me even niets te binnen van vandaag, maar wel van twee andere keren.

Er vielen twee platen uit het plafond naar beneden....recht op mijn hoofd. Nou ik stond wel even raar te kijken :')
En op mijn werk, ik werk op de markt en er stond een vrouw te kijken. Ze stond daar al een tijdje dus ik vrouw har 'mevrouw' kan ik u helpen. Nou, ze begon toch eens te gillen. Keihard schreeuwen dat ze niet geholpen wilde worden en toen liep ze boos weg. Ik heb haar wel even met open mond aangestaard. :')
Oh en er kwam laatst een man achteruit langs KRUIPEN. Tsja...dat was ook vreemd. :+

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 22:59

Kimmie25501 schreef:
[ [url=m/MOgr3l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wanneer je thuis komt en de glazen deur op een of andere manier is gesprongen...

Oja, dat doet me aan jaren terug denken. Ik had thuis pianoles en liet mijn pianoleraar de hal binnen. Vervolgens lopen we naar de woonkamer waar de piano staat, ik wil de glazen deur van naar de hal sluiten, totdat ik alleen nog maar met een deurklink in mijn handen sta. Ik was verbaasd en moest keihard lachen tegelijk. De rest van de pianoles het gekraak van het glas gehoord. Ik was nog jong en ik wist dat mijn moeder het liever zelf wilde opruimen als ze thuis zo komen, want dan kon ze zien waar het glas lag. Dat lag namelijk overal...
Die deuren hingen er al 30 jaar en er bleek een schroef van het scharnier te zijn afgebroken waardoor een hoek van de deur op de grond kwam en dan zijn glazen deuren heel kwetsbaar. Meteen de scharnieren van de andere deuren gecheckt, ook die bleken aan vervanging toe te zijn.

Zo’n glazen deur is overigens gemaakt van veiligheidsglas dus het breekt in heel veel kleine stukjes en ‘springt’ niet omhoog zoals gewoon glas. Niets aan de hand dus. Ik stond er middenin, maar absoluut geen verwondingen.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 23:25

Ik woon op een boerderij ergens achteraf met een oprit van 750 meter.
Staan er dichtbij de boerderij 2 dames op een scoot een theekransje te houden.
T is privéterrein dus vreemden hebben er niks te zoeken.
Ik er heen en vraag of ik kon helpen. Zegt de 1 NEE HOOR!! Dus ik zo van dit is namelijk privéterrein
Zegt dame 2: zo die komt ff binnen. En ze vond het niet kunnen dat ik dat zei.
En op dat moment herkende ik dame 2 als voormalig bewoonster.
Dus ik zeg ik herkende je niet anders had ik gedag gezegd.
Alsnog vond ze het niet kunnen.
Maar dame 1 vond ik juist een grote bek hebben. Je staat op privéterrein te doen alsof je daar thuishoort.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 23:39

Morganlefay schreef:
In mijn Gidsen/Kabouter tijd in een ander bed wakker worden. We sliepen met 25 meiden in een zaal op luchtbedden en camping bedjes.

Hebben ze bij ons op kabouterkamp ook wel eens geflikt!
Ik werd wakker van het verplaatsen en ging erop vooruit dus ben gewoon weer gaan slapen. Alleen baalde ik dat m’n knuffel achter was gebleven.
Hilarisch toen iedereen wakker werd en de weg kwijt was _O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:21

Ik was net rustig koffie aan het drinken aan mijn achtertafel, en plots liep er een duifje naast me. Schrok me kapot :')

De duif was rustig naar binnen getippeld via de achterdeur.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 10:31

Kimmie25501 schreef:
[ [url=m/MOgr3l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wanneer je thuis komt en de glazen deur op een of andere manier is gesprongen...

WOW... -O-

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 12:36

Nou ik werk op een shell tankstation (24-uurs) en we hebben hier gewoon veel hangjongeren
Ook hebben we hier een macdonalds die in t weekend 24uur open is en doordeweeks ook tot een uur of 1/2
Wij hebben op ons terrein dus een wasstraat maar ook 4/5 wasboxen waar men zelf 24u de auto kan wassen
Wat er dus ELKE avond gebeurd is dat de hangjeugd zon 2/3 autos per wasbox parkeert en hier gaat lopen hangen met eten en muziek

MAAR.. wat mij dus laatst overkwam
Is dat ik toevallig op de camera keek, en ik zag dat ze gewoon sta tafels uit de autos haalde .. een kratje bier en daar gingen chillen...
Hoe verzin je het? En heb je dan echt niks beters te doen denk ik bij mezelf?

Side note ; politie is al een hele tijd ingeschakeld, puur omdat ze er een bende van maken ( je wilt niet weten hoeveel mac donalds, pizzadozen, slagroompatronen en ballonnen ik moet opruimen in mijn ochtenddienst) en omdat we klachten krijgen van mensen die savonds hun auto willen wassen. + ze gaan bij ons achter op t terrein met zn allen roken BIJ DE LPG GAS INSTALLATIE
waar is jullie verstand ? +:)+
—> politie stuurt ze weg , maar komen elke dag weer terug. Zijn nu tot de conclusie gekomen dat we sommigen maar een terreinverbod moeten geven hoe kinderachtig het ook klinkt

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 13:53

Magrathea schreef:
_Nadia_ schreef:
Ik ging gisterenavond wat vuilniszakken in de container gooien,hoorde wat ritselen, sta ik ineens oog in oog met een vos. Let wel, ik woon in London, midden op een high street dus niet echt een plek waar je normaal een vos verwacht te zien. Beest was ook totaal niet onder de indruk, liet me rustig t vuil weggooien en bleef gewoon staan.

Wauw, dat lijkt me echt tof! Had je ooit eerder een vos gezien überhaupt?

Ja, vorig jaar toen we op vakantie waren aan de zuidkust liep er een vos met een aantal jongen over de camping, die waren ook nergens bang voor. Was ook echt supergaaf en mijn kinderen keken hun ogen uit. Alleen midden in een hele drukke straat in London had ik het niet verwacht.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:15

_Nadia_ schreef:

Geloof het of niet, maar er leven gemiddeld 18 vossen per vierkante kilometer in London.
https://www.newscientist.com/article/21 ... e-thought/

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:38

bzquinto schreef:
Nou ik werk op een shell tankstation (24-uurs) en we hebben hier gewoon veel hangjongeren
Ook hebben we hier een macdonalds die in t weekend 24uur open is en doordeweeks ook tot een uur of 1/2
Wij hebben op ons terrein dus een wasstraat maar ook 4/5 wasboxen waar men zelf 24u de auto kan wassen
Wat er dus ELKE avond gebeurd is dat de hangjeugd zon 2/3 autos per wasbox parkeert en hier gaat lopen hangen met eten en muziek

Is dat ik toevallig op de camera keek, en ik zag dat ze gewoon sta tafels uit de autos haalde .. een kratje bier en daar gingen chillen...

Side note ; politie is al een hele tijd ingeschakeld, puur omdat ze er een bende van maken ( je wilt niet weten hoeveel mac donalds, pizzadozen, slagroompatronen en ballonnen ik moet opruimen in mijn ochtenddienst) en omdat we klachten krijgen van mensen die savonds hun auto willen wassen. + ze gaan bij ons achter op t terrein met zn allen roken BIJ DE LPG GAS INSTALLATIE
—> politie stuurt ze weg , maar komen elke dag weer terug. Zijn nu tot de conclusie gekomen dat we sommigen maar een terreinverbod moeten geven hoe kinderachtig het ook klinkt

Er staan daar al jongeren zolang als dat ik mij kan herinneren :+
Voorheen waren het allemaal jongeren met Honda Civics, ze noemde zich de Civicclub :+ :') _O-

Mijn collega vroeg vandaag aan mij: Ben je gister naar je paard geweest?
Dus ik geef aan van niet want die had een dagje vrij...
Nou: ik ruik toch paard dus dat ben jij, dus het zit in je kleding of schoenen of misschien wel je tas...

Sidenote: Ik draag momenteel een wit t-shirt en een zomerse rok in lichte kleuren, bellarina's en mijn handtas komt nooit op stal :+
Collega heeft nog serieus aan mij en mijn spullen geroken en geconcludeerd dat ik wel lekker ruik maar dat ik toch ergens een paardenlucht moet hebben dus misschien is het mijn auto wel... Die 4 verdiepingen lager in de garage staat :') _O-

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 16:28

Rare snuffelaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 16:30

5 kratten bier in de koelcel op het werk (bij de slager :') ) , maar 10 mannen op een boot hadden een BBQ en geen ruimte in de koelkast voor 5 kratten bier aan boord dus die hebben ze er bij besteld :')

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:01

iirrssjjee schreef:
Vanillia schreef:
Avond4daagse is voor kinderen toch?

:j
Vaak lopen ze met hun school of sportvereniging. Lopen hier en daar wat ouders tussen als "begeleiding".

Nee hoor. Avondvierdaagse is voor iedereen. Dat het toevallig vanuit school wordt gestimuleerd en daardoor relatief veel kinderen meelopen is een tweede. En bij ons schrijft school je wel in, als je mee wil lopen, maar het lopen zelf moet je als ouders zelf regelen. Dus gewoon gezellig met andere ouders en de kinderen lopen. School heeft wel iedere avond een pitstop langs de route met kraampje met drinken en wat eten voor de kids en koffie of thee voor de ouders.

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 21:56

M_D_H schreef:
bzquinto schreef:

Voorheen waren het allemaal jongeren met Honda Civics, ze noemde zich de Civicclub :+ :') _O-

Nou: ik ruik toch paard dus dat ben jij, dus het zit in je kleding of schoenen of misschien wel je tas...

Sidenote: Ik draag momenteel een wit t-shirt en een zomerse rok in lichte kleuren, bellarina's en mijn handtas komt nooit op stal :+
Collega heeft nog serieus aan mij en mijn spullen geroken en geconcludeerd dat ik wel lekker ruik maar dat ik toch ergens een paardenlucht moet hebben dus misschien is het mijn auto wel... Die 4 verdiepingen lager in de garage staat :') _O-

Haha nou tegenwoordig dus met vrijwel alleen maar volkswagens

Oh en zon situatie herken ik wel , waren blijkbaar mn gympen die ik een keer aan had naar stal

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:06

Amigo_stan schreef:
Soort van bizar voor mij..:

Ik ben vrachtwagen chauffeur en een aantal maanden geleden brak mijn klomp.. Ik was op een adres waar ik gewoon ander half uur aan het wachten was tot ik mocht lossen. Zat te geinen met een collega aan de telefoon: Nou ik hoop dat die jonge knul mij mag lossen want die oude chagerijnen hoef ik niet :o . Na een tijd komt inderdaad die jonge knul jaartje of 25 naar mij toe, hij ging mij lossen.

Beetje met hem staan babbelen (zoals ik wel vaker doe bij klanten) Koetjes en kalfjes of dat ik ook overnacht en waar ik dan woonde blabla. Toen ik leeg was reed ik terug naar de weegbrug, ik moest daar effe wachten en komt hij aangecrost met die heftruck. Ik doe mn raam open en hij geeft een briefje en zegt deze hoef je niet af te geven bij de weegbrug. Staat er op dat briefje zijn telefoon nummer :)) Voor ik het briefje open heb was die al weg. _O-
maar ik was echt stom verbaasd. Ik heb "gewoon" effe staan praten met die jongen. :')
En begrijp mij niet verkeerd ik heb een hele leuke vriend thuis zitten, dus ik heb er niks mee gedaan.

Lies ik snap het wel hoor :j gelukkig had je dit keer geen roze overal aan *-:)

Het bizarste wat ik ooit heb mee gemaakt is dat ik echt serieus nooit iets bizars mee maak. Niet iets wat mij bij is gebleven

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:30

bzquinto schreef:
M_D_H schreef:

Haha nou tegenwoordig dus met vrijwel alleen maar volkswagens

Oh en zon situatie herken ik wel , waren blijkbaar mn gympen die ik een keer aan had naar stal

Nou, ik had dus serieus niks aan wat ik draag bij het paard of ooit mee gehad heb (kan ook niet, zijn nieuwe kleren) uberhaubt zijn de kleding die ik draag naar het paard gescheiden van mijn gewone kleding. Ook in de kledingkasten thuis :+

Maar goed, die collega is bang voor paarden dus weet niet eens hoe ze ruiken :')