Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nadia_ schreef:Ik ging gisterenavond wat vuilniszakken in de container gooien,hoorde wat ritselen, sta ik ineens oog in oog met een vos. Let wel, ik woon in London, midden op een high street dus niet echt een plek waar je normaal een vos verwacht te zien. Beest was ook totaal niet onder de indruk, liet me rustig t vuil weggooien en bleef gewoon staan.
Kimmie25501 schreef:[ [url=m/MOgr3l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wanneer je thuis komt en de glazen deur op een of andere manier is gesprongen...
Morganlefay schreef:In mijn Gidsen/Kabouter tijd in een ander bed wakker worden. We sliepen met 25 meiden in een zaal op luchtbedden en camping bedjes.

Magrathea schreef:_Nadia_ schreef:Ik ging gisterenavond wat vuilniszakken in de container gooien,hoorde wat ritselen, sta ik ineens oog in oog met een vos. Let wel, ik woon in London, midden op een high street dus niet echt een plek waar je normaal een vos verwacht te zien. Beest was ook totaal niet onder de indruk, liet me rustig t vuil weggooien en bleef gewoon staan.
Wauw, dat lijkt me echt tof! Had je ooit eerder een vos gezien überhaupt?
_Nadia_ schreef:Ik ging gisterenavond wat vuilniszakken in de container gooien,hoorde wat ritselen, sta ik ineens oog in oog met een vos. Let wel, ik woon in London, midden op een high street dus niet echt een plek waar je normaal een vos verwacht te zien. Beest was ook totaal niet onder de indruk, liet me rustig t vuil weggooien en bleef gewoon staan.
bzquinto schreef:Nou ik werk op een shell tankstation (24-uurs) en we hebben hier gewoon veel hangjongeren
Ook hebben we hier een macdonalds die in t weekend 24uur open is en doordeweeks ook tot een uur of 1/2
Wij hebben op ons terrein dus een wasstraat maar ook 4/5 wasboxen waar men zelf 24u de auto kan wassen
Wat er dus ELKE avond gebeurd is dat de hangjeugd zon 2/3 autos per wasbox parkeert en hier gaat lopen hangen met eten en muziek
MAAR.. wat mij dus laatst overkwam
Is dat ik toevallig op de camera keek, en ik zag dat ze gewoon sta tafels uit de autos haalde .. een kratje bier en daar gingen chillen...
Hoe verzin je het? En heb je dan echt niks beters te doen denk ik bij mezelf?
Side note ; politie is al een hele tijd ingeschakeld, puur omdat ze er een bende van maken ( je wilt niet weten hoeveel mac donalds, pizzadozen, slagroompatronen en ballonnen ik moet opruimen in mijn ochtenddienst) en omdat we klachten krijgen van mensen die savonds hun auto willen wassen. + ze gaan bij ons achter op t terrein met zn allen roken BIJ DE LPG GAS INSTALLATIE
waar is jullie verstand ?![]()
—> politie stuurt ze weg , maar komen elke dag weer terug. Zijn nu tot de conclusie gekomen dat we sommigen maar een terreinverbod moeten geven hoe kinderachtig het ook klinkt

) , maar 10 mannen op een boot hadden een BBQ en geen ruimte in de koelkast voor 5 kratten bier aan boord dus die hebben ze er bij besteld
iirrssjjee schreef:Vanillia schreef:Avond4daagse is voor kinderen toch?
![]()
Vaak lopen ze met hun school of sportvereniging. Lopen hier en daar wat ouders tussen als "begeleiding".
M_D_H schreef:bzquinto schreef:Nou ik werk op een shell tankstation (24-uurs) en we hebben hier gewoon veel hangjongeren
Ook hebben we hier een macdonalds die in t weekend 24uur open is en doordeweeks ook tot een uur of 1/2
Wij hebben op ons terrein dus een wasstraat maar ook 4/5 wasboxen waar men zelf 24u de auto kan wassen
Wat er dus ELKE avond gebeurd is dat de hangjeugd zon 2/3 autos per wasbox parkeert en hier gaat lopen hangen met eten en muziek
MAAR.. wat mij dus laatst overkwam
Is dat ik toevallig op de camera keek, en ik zag dat ze gewoon sta tafels uit de autos haalde .. een kratje bier en daar gingen chillen...
Hoe verzin je het? En heb je dan echt niks beters te doen denk ik bij mezelf?
Side note ; politie is al een hele tijd ingeschakeld, puur omdat ze er een bende van maken ( je wilt niet weten hoeveel mac donalds, pizzadozen, slagroompatronen en ballonnen ik moet opruimen in mijn ochtenddienst) en omdat we klachten krijgen van mensen die savonds hun auto willen wassen. + ze gaan bij ons achter op t terrein met zn allen roken BIJ DE LPG GAS INSTALLATIE
waar is jullie verstand ?![]()
—> politie stuurt ze weg , maar komen elke dag weer terug. Zijn nu tot de conclusie gekomen dat we sommigen maar een terreinverbod moeten geven hoe kinderachtig het ook klinkt
Er staan daar al jongeren zolang als dat ik mij kan herinneren
Voorheen waren het allemaal jongeren met Honda Civics, ze noemde zich de Civicclub![]()
![]()
![]()
Mijn collega vroeg vandaag aan mij: Ben je gister naar je paard geweest?
Dus ik geef aan van niet want die had een dagje vrij...
Nou: ik ruik toch paard dus dat ben jij, dus het zit in je kleding of schoenen of misschien wel je tas...
Sidenote: Ik draag momenteel een wit t-shirt en een zomerse rok in lichte kleuren, bellarina's en mijn handtas komt nooit op stal
Collega heeft nog serieus aan mij en mijn spullen geroken en geconcludeerd dat ik wel lekker ruik maar dat ik toch ergens een paardenlucht moet hebben dus misschien is het mijn auto wel... Die 4 verdiepingen lager in de garage staat![]()
Amigo_stan schreef:Soort van bizar voor mij..:
Ik ben vrachtwagen chauffeur en een aantal maanden geleden brak mijn klomp.. Ik was op een adres waar ik gewoon ander half uur aan het wachten was tot ik mocht lossen. Zat te geinen met een collega aan de telefoon: Nou ik hoop dat die jonge knul mij mag lossen want die oude chagerijnen hoef ik niet. Na een tijd komt inderdaad die jonge knul jaartje of 25 naar mij toe, hij ging mij lossen.
Beetje met hem staan babbelen (zoals ik wel vaker doe bij klanten) Koetjes en kalfjes of dat ik ook overnacht en waar ik dan woonde blabla. Toen ik leeg was reed ik terug naar de weegbrug, ik moest daar effe wachten en komt hij aangecrost met die heftruck. Ik doe mn raam open en hij geeft een briefje en zegt deze hoef je niet af te geven bij de weegbrug. Staat er op dat briefje zijn telefoon nummerVoor ik het briefje open heb was die al weg.
![]()
maar ik was echt stom verbaasd. Ik heb "gewoon" effe staan praten met die jongen.
En begrijp mij niet verkeerd ik heb een hele leuke vriend thuis zitten, dus ik heb er niks mee gedaan.
gelukkig had je dit keer geen roze overal aan
bzquinto schreef:M_D_H schreef:
Er staan daar al jongeren zolang als dat ik mij kan herinneren
Voorheen waren het allemaal jongeren met Honda Civics, ze noemde zich de Civicclub![]()
![]()
![]()
Mijn collega vroeg vandaag aan mij: Ben je gister naar je paard geweest?
Dus ik geef aan van niet want die had een dagje vrij...
Nou: ik ruik toch paard dus dat ben jij, dus het zit in je kleding of schoenen of misschien wel je tas...
Sidenote: Ik draag momenteel een wit t-shirt en een zomerse rok in lichte kleuren, bellarina's en mijn handtas komt nooit op stal
Collega heeft nog serieus aan mij en mijn spullen geroken en geconcludeerd dat ik wel lekker ruik maar dat ik toch ergens een paardenlucht moet hebben dus misschien is het mijn auto wel... Die 4 verdiepingen lager in de garage staat![]()
Haha nou tegenwoordig dus met vrijwel alleen maar volkswagens
Oh en zon situatie herken ik wel , waren blijkbaar mn gympen die ik een keer aan had naar stal