SinneJ schreef:Tja, ik weiger me te laten wegzetten als angstig als ik achtervolgd worden met niemand anders in de buurt niet apprecieer. Sorry, maar dat wordt gewoon te gek. Dan word ik fanatiek.
En je reageerde op mij, niet op de titel. Ik had het over achtervolgen en geen nee accepteren en dat dat niet past in de 21ste eeuw.
En zoals ik zei: ook mannen hebben leervermogen. Hij heeft geleerd met zijn scooter te rijden en hij heeft geleerd Nederlands te praten. Dat is allemaal een heel stukje moeilijker dan uit 50 aanvaringen waarbij vrouwen aangaven zijn aandacht niet fijn te vinden te deduceren dat dat niet de gepaste manier is om iemand in je bed te krijgen.
Je kan dat goedpraten zoveel je wil, maar het is basale conditionering die je met je hond en je paard ook verwacht. Als ze daar niet uit leren, is dat een keuze, niet omdat ze 'echt niet beter weten'.
En je gaat me niet wijsmaken dat het voor al die mannen die al opdringerig geweest zijn de eerste keer was dat ze dat deden... het zijn geen planten, ze kunnen leren.
Wow, wow en nog eens wow. Om te beginnen hebben wij geen privégesprek, dit is een openbaar topic.
Mijn opmerking over die eeuw waarin vrouwen steeds angstiger worden is niet op alleen op jou van toepassing. Of is het soms ook alleen maar jouw eeuw?
Verder staat jouw bericht vol met aannames. Wie zegt dat al die mannen een vrouw in bed willen krijgen? Wie zegt dat het niet de eerste keer is dat ze een ongepaste opmerking maken. Dát zeg jij! En waar komen die aannames vandaan? Zou het angst zijn?
Ik ben heel blij dat ik niet zo op de wereld sta.