Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ceffyl schreef:Buiten het feit of het mag of niet, ik vind iemand van 27 met iemand van 16 toch een beetje raar. Als zestienjarige ben je echt nog een puber en iemand van 27 is gewoon volwassen, allang klaar met school. Wat voor types zijn dat dan die dat soort relaties aangaan?
??Weidemaatje schreef:Ik heb niet gezegd dat ik zou antwoorden. Ik heb duidelijk gezegd geen commentaar. 27 was een voorbeeld. Begrijp dat ik ook een privé-leven heb en niet alles op internet hoef te gooien, ookal is het pb.[url] Wees blij dat ik het vraag en niet naïef zelf een beslissing maak[/url]. En nu hier graag over stoppen.

DemDeempel schreef:Oh mijn partner en ik waren ook 17 en 21. Ik was net het huis uit en ging studeren en hij woonde daar ook net op kamers. Ja leeftijd verschil was er wel maar totaal geen verschil in gedrag en we waren in dezelfde levensfase, dat was voor mij het belangrijkste. Als ik nu nog thuis had gewoond en op de havo zat en hij al een eigen huis had gehad was het anders.
Een leeftijdsverschil is in mijn ogen niet erg mits het begint wanneer de jongste minimaal 18 is, ik vond mezelf ook jong kwa leeftijd maar ik woonde op mezelf en studeerde, als ik mezelf dan nog niet als volwassen kan zien dan weet ik het ook niet meer haha.
. Mijn ouders kwamen hierachter en hebben me een soort van gedwongen aangifte te doen, en dat heb ik met tegenzin gedaan. Maar ondanks ik continu tegen de politie heb gezegd dat alles vrijwillig is gebeurd heeft die man toch een werkstraf gekregen. Wat ik nu 9 jaar later wel kan begrijpen. Ik was toen te verliefd en naïef om dat in te zien
.