Cayenne schreef:estja schreef:Belachelijk wat een bedrag.
Is het niet ook zo dat mensen steeds meer tegen elkaar op lopen te bieden? Vroegah ging je een avondje stappen ofzo. Toen moest er een activiteit bij. En een overnachting. En nu ben je pas hip als je een weekend naar het buitenland gaat.
Het doet me denken aan de trakteermaffia op basisscholen. Moeders die tegen elkaar op liepen te bieden met steeds grotere traktaties. Niet voor niets dat op veel basisscholen het trakteren helemaal is afgeschaft.
Daar lijkt het bij ons ook op. Één van de vrijgezellenparty's gaat een weekeinde survivallen in de Ardennen..
Oh dat zou ik wel heel tof vinden trouwens en ook echt wel wat geld voor over hebben.
Ik denk dat tussen de 100-150euro vrij normaal is, afhankelijk van de activiteiten. Gelukkig trouwt hier iedereen tot nu toe vrij gespreid over de jaren anders wordt het wel erg duur inderdaad.
of het moet echt mn zus zijn en je gaat iets bijzonders leuks doen maar voor jouw voorstelbedrag kun je geloof ik ook een prima weekendje naar een leuke stad ipv bowlen. 
. Hoe minder mensen, hoe duurder p.p.