Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marie_Anne schreef:Wat vervelend zeg. Ik dacht nog even aan zo'n voorrangsregeling voor leraren, maar daar kom je niet voor in aanmerking vanwege je leeftijd zie ik. Wat onzinnig, zo'n leeftijdsgrens![]()
https://www.nationaleonderwijsgids.nl/d ... oning.html
Je hebt nu dan 5 jaar ofzo? Kom je helemaal nergens voor in aanmerking nog via WoningNet?
Misschien samen met iemand in dezelfde situatie een woning huren? Dan kun je misschien vrije sector huren.
. Echter, wonen in Hilversum is vanuit Leiden niet fijn. Ik denk dat het dan toch een hele levensswitch moet worden. Andere baan, vrienden kwijt, nieuwe hobby's... En in dat geval vertrek ik liever meteen naar het oosten. Maar je kanalen bieden wel een opening natuurlijk. Dapper dat je dat gedaan hebt
Ik heb het gedaan op mijn 25e maar toen was ik nog jong dus toen was het makkelijk.
Ik heb een echte vriend in Groningen maar die zie ik twee keer per jaar, ik heb het meer over de mensen waar je nog eens bij langs kan gaan of iets mee samen kan doen. bigone schreef:Die zijn overal te vinden .
Ben niet echt een extravert persoon dus het duurt even voor ik iemand ken en andersom, maar veel nemen daar de tijd niet voor. Komt bij dat ze vast zitten met gezinnen etc waardoor tijd schaars is 
Waves schreef:Hilversum, Bussum, en zeker ook de dorpjes eromheen kan je soms nog wel wat vinden. En de dorpen ten westen van Utrecht, de Meern bijv. Kijk daar eens. Badhoevedorp en Haarlem ook al geprobeerd?
Vergeet de sociale woningbouw en andere reguliere kanalen, dat gaat je niet lukken. Maar probeer Marktplaats en vrije sector bij de woningbouw (soms hebben ze woningen speciaal voor de middenhuur gereserveerd).