Goed. Het is inmiddels goedgekomen met me.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Anoniem schreef:
Ik verstikte me even in m'n wijn. Ik bedacht me ineens dat ik vroeger in van die KPN telefooncelletjes random nummers heb opgebeld met m'n muntjes om voicemails in te spreken.
Ineens komt het weer boven.
Ja of je deed gewoon collect call.
Vraag mij af of de jongeren van nu weten wat dat is
Steeph schreef:daantjuhhh schreef:
Ja of je deed gewoon collect call.
Vraag mij af of de jongeren van nu weten wat dat is
21 en geen ideemisschien heb ik niet genoeg
orgi-...slaapfeestjes mee gemaakt
Wij deden wel met twee telefoons twee verschillende mensen bellen en dan de telefoons omgekeerd tegen elkaar houden![]()
Maar OT, ik denk niet dat 14-16 jarigen in een kamer met nog meer 14-16 jarigen even samen lekker van bil gaanal helemaal niet als het hun eerste keer zou zijn. Zie je het al voor je? "Mis! Mis! Bijna!" door de hele kamer
![]()
Delphi schreef:![]()
![]()
![]()
Ohhh wat erg Daantjuhhh!!! De natuur zijn gang laten gaan en er niet aankomen als het niet nodig is![]()
Wat een schuldgevoel wordt er dan al bij een jongvolwassene aangepraat mocht hij er toch eens ''per ongeluk'' aankomen en als er wat mannelijke vloeistoffen vrij komen.
Wat erg, preuts en naief!
Nu ben ik ook wel heel benieuwd wat er in het boekje staat over een ernstig woord
lieveli schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb trouwens nog wel wat boekjes uit de oorlog over dit onderwerp. Reuze interessant.
![]()
[ [url=m/7fBxX7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YhrKdF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Dg6uR.jpg]Afbeelding[/url] ]
WEES REIN.
Delphi schreef:Ohhh wow DaantjuhhEcht enorm streng zeg! Ik vraag me af of mannen en vrouwen in de huwelijksnacht niet enorm onwetend waren over hoe alles werkt e.d.
Ik heb twee dochters 7 en 10 en ik ben toch ook van het open erover praten. Ik hoop later dat ik ze het gevoel kan geven dat ik ze vertrouw en dat ze het overal over kunnen hebben met ons.
En wat iemand eerder al zei ... als ze het willen doen dan gebeurt het toch wel. Maar tijdens een slaapfeestje met meerdere jongeren denk ik echt dat de kans enorm klein is.