Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:25

Collect call vond ik dan nog wel vervelend, want dan moesten die mensen ervoor betalen en daar was ik dan weer te netjes voor :') Het erge is nog; ik was er volledig van overtuigd destijds (ok in mijn verdediging ik was 10, geen 16 hè) dat mensen dat vast wel 'echt zouden geloven'. Terwijl ik stikte in m'n eigen gegiechel.

Goed. Het is inmiddels goedgekomen met me. _O- En zelfs dát heeft er niet toe geleid dat ik op m'n 14e seks had. En ik dronk ook pas alcohol toen ik 18 was, 3 keer in het jaar ofzo.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:26

Misschien is een reactie van een 'leeftijdsgenoot' ook wel anders en een hulp. Ik denk dat je je zeker niet druk hoeft te maken. Wij gaven ook zulke feestjes en die dingen gebeurde in mijn vriendenkring op die leeftijd niet. Het bleef toen nog bij onschuldig kussen, en denk dat je je zeker niet druk hoeft te maken over seks of plotse zwangerschappen. Later (17-18 jaar) gebeurde er wel al eens iets meer in de groep, maar tegen dan ben je oud en wijs genoeg om zelf te moeten weten dat je het veilig doet. 14-15 jaar is ook nog wel heel erg jong he.

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:28

Wij woonden allemaal ver uit elkaar en bleven dus ook regelmatig bij elkaar logeren, echt niet dat we dan aan seks dachten! Het meest dubieuze dat er gebeurde was dat we midden in de nacht my little pony gingen kijken. (nu ik erover nadenk; dat gebeurde wel tegen de zin van de jongens)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:32

daantjuhhh schreef:
Anoniem schreef:

Ik verstikte me even in m'n wijn. Ik bedacht me ineens dat ik vroeger in van die KPN telefooncelletjes random nummers heb opgebeld met m'n muntjes om voicemails in te spreken. :')
Ineens komt het weer boven. :')

Ja of je deed gewoon collect call.
Vraag mij af of de jongeren van nu weten wat dat is

21 en geen idee :+ misschien heb ik niet genoeg orgi-... slaapfeestjes mee gemaakt :+
Wij deden wel met twee telefoons twee verschillende mensen bellen en dan de telefoons omgekeerd tegen elkaar houden :') _O-

Maar OT, ik denk niet dat 14-16 jarigen in een kamer met nog meer 14-16 jarigen even samen lekker van bil gaan :') al helemaal niet als het hun eerste keer zou zijn. Zie je het al voor je? "Mis! Mis! Bijna!" door de hele kamer :') :+

Bhriseis

Re: Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:37

Hemel Corry, je kan ook je mening verkondigen zonder akelig en bot te doen.

TS, jouw plan klinkt prima! Fijn dat jullie zo open zijn :)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:40

Wauw, wat wordt hier allemaal gezegd joh :') :') :') :')

99,9% van de 14, 15,16 etc jarige die samen met een groepje op dezelfde kamer slapen doen niks anders dan roddelen en netflix kijken. Maar dan ook helemaal NIKSSS anders. Het is anders wanneer ze met z´n tweeen slapen, maar zelfs dat hoeft he-le-maal niks te betekenen. No fiets way dat kinderen van 14 aan een orgie denken. Ik ben 17, ik zie zat leeftijdsgenoten en jongere scholieren om mij heen. Geloof me, geen enkel kind zou aan een orgie denken.

Een pakje met condooms in de badkamer is altijd handig, al denk ik dat ze nooit nodig zullen zijn. Ik vind dat je je geen zorgen hoeft te maken +:)+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:41

Steeph schreef:
daantjuhhh schreef:

Ja of je deed gewoon collect call.
Vraag mij af of de jongeren van nu weten wat dat is

21 en geen idee :+ misschien heb ik niet genoeg orgi-... slaapfeestjes mee gemaakt :+
Wij deden wel met twee telefoons twee verschillende mensen bellen en dan de telefoons omgekeerd tegen elkaar houden :') _O-

Maar OT, ik denk niet dat 14-16 jarigen in een kamer met nog meer 14-16 jarigen even samen lekker van bil gaan :') al helemaal niet als het hun eerste keer zou zijn. Zie je het al voor je? "Mis! Mis! Bijna!" door de hele kamer :') :+

Haha. Ik bijna 34 en ik weet het nog wel. Je kon kiezen voor collect call. Dan kreeg de gene naar wie je belde te horen dat je belde op zijn kosten. Als hij dat accepteerde kreeg je elkaar aan de lijn.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:42

Ik ben het eens met Femke, ik ben intussen 19 en zie niemand van mijn vrienden of ikzelf hieraan denken, nu niet, laat staan toen ik 14-15-16 was :')

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:43

Tja, je kunt jongeren niet overal tegen 'beschermen'. Gelukkig gaat het meestal goed.
Voorlichting en openheid zijn de beste bescherming...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:45

Ik heb trouwens nog wel wat boekjes uit de oorlog over dit onderwerp. Reuze interessant.
_O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:52

:roll: :') :+
Ohhh wat erg Daantjuhhh!!! De natuur zijn gang laten gaan en er niet aankomen als het niet nodig is :oo := Wat een schuldgevoel wordt er dan al bij een jongvolwassene aangepraat mocht hij er toch eens ''per ongeluk'' aankomen en als er wat mannelijke vloeistoffen vrij komen.
Wat erg, preuts en naief!

Nu ben ik ook wel heel benieuwd wat er in het boekje staat over een ernstig woord :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:53

daantjuhhh schreef:
Ik heb trouwens nog wel wat boekjes uit de oorlog over dit onderwerp. Reuze interessant.
_O-

[ [url=m/7fBxX7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YhrKdF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3Dg6uR.jpg]Afbeelding[/url] ]

WEES REIN.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:56

Joh, hier echt geen lief braaf tienertje, vroeger dan, tiener jaren zijn we al ver voorbij haha, maar sex na een feestje als er ook andere bij zijn? Nah nee echt niet hoor, hoef je niet bang voor te zijn. :n

Eén jongen bij je dochter is misschien wat anders, maar andere kant. Beter thuis in bed dan ergens in de bosjes, toch? Als ze willen doen ze het namelijk toch wel...

Gewoon open over zijn, zorgen dat als ze het doen veilig doen en dat zouden de andere ouders ook voor moeten zorgen. :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:03

Delphi schreef:
:roll: :') :+
Ohhh wat erg Daantjuhhh!!! De natuur zijn gang laten gaan en er niet aankomen als het niet nodig is :oo := Wat een schuldgevoel wordt er dan al bij een jongvolwassene aangepraat mocht hij er toch eens ''per ongeluk'' aankomen en als er wat mannelijke vloeistoffen vrij komen.
Wat erg, preuts en naief!

Nu ben ik ook wel heel benieuwd wat er in het boekje staat over een ernstig woord :')

Nou daar gaat ie dan :+
Even een voorwoord.
Mijn oma was streng rooms katholiek en mijn vader heeft dus op deze manier voorlichting gehad.
Ik vond de boekjes in een doos toen ze naar het bejaardentehuis ging.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:05

lieveli schreef:
daantjuhhh schreef:
_O-

[ [url=m/7fBxX7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YhrKdF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3Dg6uR.jpg]Afbeelding[/url] ]

WEES REIN.

Hahahaha. Dat ik niet eerder geboren ben is echt een raadsel. :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:05

Toen ik 16 was had ik een oudere vriendengroep (18-24). Ik had thuis een groot zwembad en de anderen niet. Geregeld hele (zatte) feestjes hier gegeven. Dat we soms met 8 in mijn kamer lagen ook gemengde groep. Echt niet dat er aan sex gedacht werd.
Ook meerdere keren met mijn toenmalige beste vriend (toen 24 en dus mannelijk) alleen in 1 bed geslapen of ik in zijn bed en hij op een zetel alleen in het huis van zijn ouders. Maar echt niet dat er op die momenten aan sex gedacht werd. We waren jong hadden fun. Dronken af en toe veel te veel en ziekte samen onze kater uit. Maar daar stopte het ook.

Als we enkel met meiden waren, gingen die gesprekken er vaak veel seksueler aan toe (niet dat er effectief iets gebeurde hoor).
Ik zou je geen zorgen maken hoor.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:11

Toen ik die leeftijd had, niet eens heel lang geleden:P sliep ik in een tent gemengd met jongens en meisjes op scouting... er werden weleens zoentjes uitgewisseld maar daar bleef t wel bij.

Er werd en wordt nog steeds niet raar over gedaan op scouting. We hebben weleens op vraag van een ouder 1 meisjes en 1 jongens groepje apart gemaakt maar in principe was t altijd veel gemengd.
En zoals hier al meer aangehaald, met zn alle bij elkaar denk je er niet over om dat soort dingen te doen. Daar kom je niet ongemerkt mee weg ook x)

Ik snap wel dat het als ouder lastig kan zijn om er over na te denken maar als je 14 bent moet je alles nog ontdekken en is veel gewoon te spannend.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:12

Wat een hoop overdreven gedoe zeg. Fijn dat er ouders bestaan die op het woord geloven wat er gezegd wordt en niet wantrouwend een groep uit elkaar haalt. Een orgie Komop :’)

Ik was ook heel vrij opgevoed, alaapfeesjes met groepen samen. Zat ook een jongen bij op wie ik ‘verliefd’ was, maar denk maar niet dat ik durfde te zoenen hoor. In die ruimte met alle mensen :=. Het heftigste van de avond was dat hij aan t poedersuiker was en ik telkens zei hou nou op en dat ik 112 aan het bellen was. Wat was ik bang dat de politie kwam.

Mam zei toen ik 16 en naar Lloret ging: neem je condooms mee. Ik was nog maagd toen :) en ben pas eraan begonnen - ook al waren mijn ouders vrij - toen ik er aan toewas, twee jaar later.

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:19

Ik ben op 18jarige leeftijd alleen gaan reizen en hoe vaak ik niet terecht kwam in gemengde kamers en 1x zelfs met 7 jongens als enige meisje op een kamer sliep. Reuze gezellig, vriendelijke kerels, hadden meer respect dan mijn vrouwelijke medereizigers. En seks? Werd niet aan gedacht joh! := (Wie wil er ook seks als er potentieel 6 andere mensen kunnen meekijken? :') ) (Dit was vorig jaar trouwens)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:27

Ohhh wow Daantjuhh :') Echt enorm streng zeg! Ik vraag me af of mannen en vrouwen in de huwelijksnacht niet enorm onwetend waren over hoe alles werkt e.d.

Ik heb twee dochters 7 en 10 en ik ben toch ook van het open erover praten. Ik hoop later dat ik ze het gevoel kan geven dat ik ze vertrouw en dat ze het overal over kunnen hebben met ons.

En wat iemand eerder al zei ... als ze het willen doen dan gebeurt het toch wel. Maar tijdens een slaapfeestje met meerdere jongeren denk ik echt dat de kans enorm klein is.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:30

Joh, al laat je ze apart slapen, dan kan er alsnog vanalles gebeuren

https://nl.pinterest.com/pin/771874823606008995/

Point being, je kunt alles wel tegen willen gaan maar dat gaat je gewoon niet lukken. En ik denk ook niet dat jij dat wil. Zolang je dochter weet dat ze bij jou terecht kan met vragen en problemen zit het gewoon goed lijkt me.

Volgens mij zei je ook dat deze vriendengroep al langer bij elkaar is? Dan geloof ik er echt niets van dat die aan seks met elkaar denken.
Verder ook ik regelmatig in gemengde groepen op kamers geslapen en gek genoeg nog nooit groepsverkrachtingen meegemaakt. Ik heb wel eens stiekem wat gefrummeld met mijn toenmalige vriendje terwijl er anderen op de kamer sliepen maar dat was allemaal heel stiekem want stel je voor dat de rest het zou horen :o

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:32

Oh jemig.. wij hadden elk weekend wel feestjes en sliepen met jongens en meiden bij elkaar. Ook op die leeftijd. Was geen sprake van seks hoor, hooguit een keer een stiekeme zoen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:42

Delphi schreef:
Ohhh wow Daantjuhh :') Echt enorm streng zeg! Ik vraag me af of mannen en vrouwen in de huwelijksnacht niet enorm onwetend waren over hoe alles werkt e.d.

Ik heb twee dochters 7 en 10 en ik ben toch ook van het open erover praten. Ik hoop later dat ik ze het gevoel kan geven dat ik ze vertrouw en dat ze het overal over kunnen hebben met ons.

En wat iemand eerder al zei ... als ze het willen doen dan gebeurt het toch wel. Maar tijdens een slaapfeestje met meerdere jongeren denk ik echt dat de kans enorm klein is.

De eerste dochter van oma was al een moetje met trouwen zoals ze dat vroeger noemde. Haha.

Het geluk was dat mijn vader een oudere zus had, die was verhuist naar het westen van het land. En daar gingen eigenlijk alle broers en zussen heen voor een weekendje.. Daar werd namelijk gewoon samen geslapen. :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 00:34

Ik snap je bezorgdheid wel hoor TS. Je wil als ouder open en vrij over dit soort dingen praten, maar het is en blijft best moeilijk.

Natuurlijk zijn alle verhalen van; wij niet hoor, heel fijn om te horen. Maar het gebeurt wel.

Als we het van de negatieve kant bekijken;
Ik weet wel verhalen van stelletjes die gewoon sexten, terwijl er anderen op de kamer lagen. Kinderen rond die leeftijd die wel willen experimenteren en ook wat druk op elkaar uitoefenen hiermee.

Of je aansprakelijk bent, zal van veel afhangen. Maar je moet vooral opletten dat jouw huis niet het gemakshuis wordt. Hebben ze meer van dat soort plekken, of kan en mag bij jullie alles?

Sex gebeurt overal en ook al op jonge leeftijd, dus dat hou je echt niet tegen. Ik zou daarom niet per se naar leeftijd kijken, want dat is toch slechts een nummer.

Sex is ook nog steeds een beetje een taboe. Als jij er open over bent, maar de ouders van de andere kinderen niet, wordt het bij jullie misschien wel makkelijker gemaakt om ermee te starten nu, straks, ooit....

Wij hebben een zoon, is volwassen, dus die fase hebben wel al even gehad. Maar ook hij heeft gemengd geslapen en dan moet je erop vertrouwen. Ook al konden we er open over praten, krijg je toch meteen als antwoord; nee, natuurlijk doen we dat niet. Ik denk ook dat het binnen een echte vriendengroep minder snel gebeurt, maar zekerheden heb je nooit.

Beter thuis dan op straat, in een portiek, auto etc, maar de sex blijft hetzelfde. Je kan overal ziektes krijgen en zwanger worden. Daarvoor doet de plek er niet toe.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 01:45

Tja... hmmm ik ben toch voorstander van de bubs apart laten slapen. Zo ging sat bij ons ook. Verjaardags/logeerfeestje van een vriendin waar jongens bij waren? Dan sliepen de jongens en meisjes apart. Dat is toch niet zo moeilijk of wel?