DeMolenhoek schreef:Maar wat nu als we een deel van het verhaal missen? Stel je voor dat iemand een topic opent op bokt: Na 2 jaar nog geen vertrouwen in relatie.
Mijn vriendin en ik zijn al 2 jaar samen. Ik ben in het verleden in vorige relaties vreemd gegaan. Ik weet dat dat fout was, maar met haar wil ik er echt voor gaan. Sinds het begin van onze relatie controleerd ze mijn gsm. Dit vind ik niet aangenaam. Vaak moet ik dan het 1 en ander verantwoorden. Waarom ik dit of dat berichtje heb gestuurd, waarom ik met die spreek etc. Dit vind ik onwijs zonde. We zijn 2 jaar samen en nog altijd kan ik niet met een schone lei beginnen. Nu controleerde ze onlangs weer mijn gsm en vroeg ze mij weer om een hoop te verklaren. Ik ben dit zo beu dat ik heb gezegd dat er niets is. Een leugen waar ze is achter gekomen. Ik weet dat ik niet mocht liegen, maar ik wil gewoon mij zelf kunnen zijn en niet alles constant moeten verantwoorden.
Eens, maar je vergeet erbij te vermelden waarom hij dan een heel gesprek heeft met iemand en dan alles wist op het laatste bericht na, dan heb je toch iets te verbergen of ligt dat nu aan mij.. Als hij dit niet zou hebben verwijderd dan zou ik nog inderdaad een keer om de tafel gaan zitten en een goed gesprek voeren (zou de TS sowieso nog kunnen doen). Als hij echt met een schone lei zou beginnen dan zou hij toch geen gesprekken aan hoeven te knopen met wildvreemde meiden terwijl hij thuis een knappe meid heeft zitten..

) Verder niks gevonden overigens..
), maar in het begin ben ik daar erg angstig voor geweest, want once a cheater always a cheater? Hij wou ook met een schone lei beginnen, dus vanaf dag 1 zijn onze gsm's een open boek voor elkaar.
).. Bleghh voel de woede alweer opkomen als ik er aan terug denk, snap niet dan mensen niet gewoon eerlijk kunnen zijn, ipv liegen en mensen pijn te doen.. 

(en dat probleem hebben we nu al.)