Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boras schreef:bigone schreef:Lees het topic, daar staan je antwoorden.
Uh Bigone, het was als een hint bedoeld![]()
Als in, blijf hier buiten. Hopelijk had de ts dat wel door.
nikkietjuh schreef:Pff zo'n herkenbaar verhaal dit. Je hebt als vader werkelijk niks in te brengen. En het is mateloos frustrerend als je aan alle kanten wordt tegengewerkt door persoonlijke frustraties. Het ergste van alles vind ik nog dat uiteindelijk de kinderen daar de dupe van zijn en dat zelfs dat geen reden is om persoonlijke frustratie aan de kant te zetten.
Mijn advies is doe wat in het belang van het kind is en laat jezelf niet te veel op de kast jagen. Je er niet mee bemoeien is geen optie als je onder hetzelfde dak woont.
GDG schreef:nikkietjuh schreef:Pff zo'n herkenbaar verhaal dit. Je hebt als vader werkelijk niks in te brengen. En het is mateloos frustrerend als je aan alle kanten wordt tegengewerkt door persoonlijke frustraties. Het ergste van alles vind ik nog dat uiteindelijk de kinderen daar de dupe van zijn en dat zelfs dat geen reden is om persoonlijke frustratie aan de kant te zetten.
Mijn advies is doe wat in het belang van het kind is en laat jezelf niet te veel op de kast jagen. Je er niet mee bemoeien is geen optie als je onder hetzelfde dak woont.
Dat slaat nergens op.
Mijn moeder vond het juist leuk want die heeft zelf ook gereden. Uiteindelijk mocht ik er toch op gelukkig. Boras schreef:Ts, ben jij 1 van de ouders van dit kind?
martine0503 schreef:Waarom wordt moeders zo afgebrand met maar 1 kant van het verhaal?
Kind gaat er niks van krijgen als ze niet op paardrijden mag.
Ga voor de rust tussen vader en moeder en wie weet is het over een aantal jaar anders, net zoals in een “normaal” gezin kan gebeuren.
Zelf overigens pas begonnen met rijden nadat mijn dochter van toen 7 al op ponyles zat. Ik mocht vroeger ook niet op paardrijden. Wel toen ik 15 was op zweefvliegen.
Heb er niks aan overgehouden dat ik niet op paardrijden mocht.
Gloa schreef:Dat zal vast maar dan nog blijf ik bij mijn voorgaande post. Er komt vast wel een moment dat overleg mogelijk is. Jammer dat er blijkbaar niet goed gepraat kan worden.@riel; gelukkig is mijn trekpaardje 10x betrouwbaarder dan het kleine arabiertje met losse voetjes wat ik hiervoor had. We hebben de moeder hier thuis ook al uitgenodigd om het zelf te zien maar dat wil ze niet omdat ze zo min mogelijk contact met haar ex wil (en al helemaal niet in persoon).