Wat is je grootste of duurste miskoop?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juval

Berichten: 13436
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:52

Het paard voor mijn dochter.
Bleek toch niet het ideale paard te zijn en heeft zoveel issues dat ie niet meer verkoopbaar is en dochter is er aan gehecht.. maar het liefst zie ik het vertrekken. Maar als je ze al een tijd hebt wil je toch dat ie goed terecht komt, en ik twijfel of dat ooit lukt.. blok aan mn been dus.

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:53

Een zadel wat in slechte staat bleek

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:55

Een jasje van bont. Vond het toen spotgoedkoop en durf het niet meer aan te trekken. Wegens de reacties die ik kan krijgen

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:56

Ik heb vandaag een chanel creme gekocht met korting 50 euro! Ik ben benieuwd :') Ik gebruikte altijd die van de lidl maar miste hydratatie en een echt goede verzorging. Toen ze ermee aankwam zei ik, die koop ik toch niet. Tot ik 'm probeerde op m'n gezicht.

Ik ga 'm proberen en hoop eigenlijk NIET dat het een miskoop is, anders laat ik het weten.

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:59

purny schreef:
Een jasje van bont. Vond het toen spotgoedkoop en durf het niet meer aan te trekken. Wegens de reacties die ik kan krijgen


Van wie? Ik vind bont jasjes altijd heel erg leuk staan! Ik denk als je hem zelf mooi vind gewoon aandoen! :Y)

Aranel
Berichten: 20218
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:04

Veel te hoge Jimmy Choo naaldhakken, in een opwelling gekocht en echt nooit aan gehad..
Verder wel wat kleding, maar dat zijn allemaal kleine bedragen.

Emperor

Berichten: 196
Geregistreerd: 19-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:08

Een nieuw en op paard aangepaste Anatomica dressuurzadel.. Zadelmaker bleek er geen verstand van te hebben en het zadel schots en scheef. -O-

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:09

Sophie_Wind schreef:
purny schreef:
Een jasje van bont. Vond het toen spotgoedkoop en durf het niet meer aan te trekken. Wegens de reacties die ik kan krijgen


Van wie? Ik vind bont jasjes altijd heel erg leuk staan! Ik denk als je hem zelf mooi vind gewoon aandoen! :Y)


Van de mensen. Want bont is toch zo sielug :+

Rhine_
Berichten: 3377
Geregistreerd: 16-09-08
Woonplaats: Maaseik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:10

purny schreef:
Sophie_Wind schreef:


Van wie? Ik vind bont jasjes altijd heel erg leuk staan! Ik denk als je hem zelf mooi vind gewoon aandoen! :Y)


Van de mensen. Want bont is toch zo sielug :+


Zeg dat het nep is <<)

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:15

mijn thuis studie die ik door de ziektewet etc mentaal echt niet aankan. doei elke maand 60 euro.

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:15

Mijn elektrische fiets... Na 1 maand de ondersteuning dood... laten maken (garantie gelukkig) weer een maand later 6 spaken doorgeroest.... laten maken (garantie gelukkig) 1.5 maand later weer spaken door geroest laten maken (garantie gelukkig), Kwam die terug was de ondersteuning kapot... terwijl die het nog deed toen die werd opgehaald....

Half jaar die fiets gehad en denk echt 2 a 3 maanden plezier van gehad... En mocht hem niet omruilen omdat hij met schade was omdat ik een ongeluk heb gehad door 3 rot jochies...

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:17

Emperor schreef:
Een nieuw en op paard aangepaste Anatomica dressuurzadel.. Zadelmaker bleek er geen verstand van te hebben en het zadel schots en scheef. -O-



das echt.... k u t ... ben wel benieuwd welke zadelmaker haha.

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:18

Twilight schreef:
mijn thuis studie die ik door de ziektewet etc mentaal echt niet aankan. doei elke maand 60 euro.

Kun je hem niet tijdelijk stopzetten?

Silenna

Berichten: 2987
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:20

_Reneee schreef:
Ik heb een keer een vibrator gekocht van € 160 die het klusje niet kan klaren _O- :')

Oja Frummels inderdaad. Ik ook een Audi gekocht die in een jaar tijd al meer aan onkosten heeft gekocht dan de aanschaf... Niet rot maar elke keer kleine rotonderdeeltjes die versleten zijn.


Gewoon verkopen op marktplaats voor €100 joh, boeie. :')

Mijn grootste miskopen zijn alle cadeautjes voor mn ex. Wat mij betreft zitten ze ergens tussen zijn endeldarm en galblaas.

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:23

Mijn aller eerste eigen auto, en gelijk een grote <3

Helaas ... na het eerste ritje (133km) met een tikkend geluid van de snelweg af komen en de volgende dag weggesleept. Auto bleek meerdere problemen continu te hebben en heb uiteindelijk netjes het betaalde bedrag terug gekregen (niet de spullen die ik met mijn geld heb laten repareren). Nu toef ik lekker rond in een Peugeot 107, ik ben blij. :Y)

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:24

purny schreef:
Twilight schreef:
mijn thuis studie die ik door de ziektewet etc mentaal echt niet aankan. doei elke maand 60 euro.

Kun je hem niet tijdelijk stopzetten?


Ben er nu al bijna qua afbetalen. dus kan ik hopelijk snel vrdr met afmaken.

Veraaaaah

Berichten: 2337
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:31

2 dure broeken van 200 euro per stuk die ik perse moest hebben want dat was hip, maar vervolgens nooit heb gedragen. Was nog jong dus gekregen van mijn moeder. Die was not amused en moest meteen op kleedgeld :')

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:36

Mijn 2e auto was een drama. Gekocht voor 2500 €. In 2 maanden tijd zon 800 euro aan reparaties en daarna verkocht voor 1200 euro: tel uit je verlies :(

Tazzey
Berichten: 9542
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:40

Een paar Louboutin's, na twee maanden kon ik er voorgoed niet meer op lopen door gezondheids problemen.

Mijn Samsung Galaxy Tab, doet dienst als antislip matje (in hoes) op mijn nachtkastje. Leek een leuk idee maar ik gebruik hem nooit.

En de Klikaanklikuit server is de beste miskoop van de eeuw. Wat een snert ding. Die gaat zeer snel vervangen worden.

Racheltjee

Berichten: 112
Geregistreerd: 08-09-12

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:47

Gelukkig alleen een zadel, hoewel dat ook natuurlijk zonde geld is! :(
voor de rest niet verder gekomen dan die leuke kleding missers! :')

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:54

Duurste? Mijn paard
Eerst geen passend zadel kunnen vinden, toen ongelukje in de stal en twee jaar uit de running met heel veel dierenartskosten. Nog steeds niet de oude. Heb er 1 x mee kunnen les rijden...

Hoop dat ze nog gaat herstellen...
Verder is ze wel lief hoor

Kmbrly

Berichten: 1853
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:59

Uhm lenovo laptop echt een rot ding.
Zo traag dat gewoon op internet zitten niet lukt. :+

Lillian__

Berichten: 3287
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:05

Kmbrly schreef:
Uhm lenovo laptop echt een rot ding.
Zo traag dat gewoon op internet zitten niet lukt. :+



echt? ik heb ook een lenovo, super fijn ding :') heb er echt de meest grote spellen op staan en nogsteeds kan ik alles op de hoogste resolutie spelen.

Grootste of duurste miskoop... ehh ik denk mijn mentuig. heb hem nu iets meer als een jaar en de staartriem/broek is al helemaal gerafeld en lelijk. schoftje bleek niet geschikt te zijn voor het rijden met een sullky... best zonde eigenlijk. eerst een nieuwe telefoon voor mezelf en daarna ga ik sparen voor een nieuw borsttuig en een nieuwe broek. schofttuig is inmiddels al vervangen :=

Kmbrly

Berichten: 1853
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:20

Lillian__ schreef:
Kmbrly schreef:
Uhm lenovo laptop echt een rot ding.
Zo traag dat gewoon op internet zitten niet lukt. :+



echt? ik heb ook een lenovo, super fijn ding :') heb er echt de meest grote spellen op staan en nogsteeds kan ik alles op de hoogste resolutie spelen.

Grootste of duurste miskoop... ehh ik denk mijn mentuig. heb hem nu iets meer als een jaar en de staartriem/broek is al helemaal gerafeld en lelijk. schoftje bleek niet geschikt te zijn voor het rijden met een sullky... best zonde eigenlijk. eerst een nieuwe telefoon voor mezelf en daarna ga ik sparen voor een nieuw borsttuig en een nieuwe broek. schofttuig is inmiddels al vervangen :=


Laat ik wel zeggen het was niet de duurste. Maar dan nog. Moet het echt niet in mijn hoofd halen om foto’s er op te zetten. Dan ben ik een paar grijze haren verder en zo oud ben ik niet.
En der staat amper iets op :+

Als ik dan kijk dat ik mijn Aldi/medion laptop heb gekocht in de “solden” voor minder. Is dat echt mijn beste aankoop :') :Y)

Ies_

Berichten: 2891
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:33

Ik ben zo benieuwd wat voor opleidingen de mensen gedaan hebben die het zien als de grootste miskoop. Dan weet ik meteen of ik het toevallig ook voor niks aan het doen ben. :') O:)