Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ik heb ook wel eens gehoord dat als iedereen om je heen gek is dat je het zelf bent. Dus begin bijna te twijfelen![]()
Ik verdenk zelf de onderbuurman er niet van. Die kunnen wij ook heel goed weg horen gaan en terug horen komen en dan gebeurt het meestal niet.
Beide buren zijn sowieso fan van wiet. Ik heb zelf niks tegen wiet, het tegendeel, maar toegegeven is wel dat de stap van wiet naar een andere drug dan toch wat minder groot is. Er hangt sowieso een flinke wietgeur om de onderbuurman heen.
Urine analyseren kon meen ik niet? Had ik in een ander topic gevraagd maar daar werd gezegd dat dat niet kon. Daarnaast zijn de plassen ook veel te groot voor om überhaupt uit een hond te komen. Maar ja, omdat er hondenharen in liggen (duh, wat dacht je van gewoon stof) moet het natuurlijk van ons zijn.
Volgens mij plast een volwassen man (mens of hond) eerder tegen de muur dan zomaar midden op de grond?
Willen jullie dit plaatje in een spoiler?![]()
[ [url=m/nGFPWf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Ik heb ook wel eens gehoord dat als iedereen om je heen gek is dat je het zelf bent. Dus begin bijna te twijfelen![]()
Ik verdenk zelf de onderbuurman er niet van. Die kunnen wij ook heel goed weg horen gaan en terug horen komen en dan gebeurt het meestal niet.
Beide buren zijn sowieso fan van wiet. Ik heb zelf niks tegen wiet, het tegendeel, maar toegegeven is wel dat de stap van wiet naar een andere drug dan toch wat minder groot is. Er hangt sowieso een flinke wietgeur om de onderbuurman heen.
Urine analyseren kon meen ik niet? Had ik in een ander topic gevraagd maar daar werd gezegd dat dat niet kon. Daarnaast zijn de plassen ook veel te groot voor om überhaupt uit een hond te komen. Maar ja, omdat er hondenharen in liggen (duh, wat dacht je van gewoon stof) moet het natuurlijk van ons zijn.
Willen jullie dit plaatje in een spoiler?![]()
[ [url=m/nGFPWf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Ja het ligt ook op een rare plek. Soms ligt het half op de trap. En het gebeurt vaak begin van de avond. Dus ook geen student met zn dronken kop midden in de nacht. Echt heel moedwillig dit.
Beatje, hoe werkt dat met chloor? Het is niet zo'n grote ruimte voor de lift dus ik zou ook wel de hele vloer kunnen doen.
Kaus schreef:Goed punt van die vloer![]()
Past zo'n broekje uberhaupt op een reu? Het zijn namelijk twee reutjes.
De flat is negen hoog maar heeft vier woonlagen, beetje ingewikkeldMaar er wonen niet veel honden hier. Kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat je drie verdiepingen naar beneden komt om je hond hier te laten zeiken als je net zo goed dan even helemaal met de lift naar beneden kan gaan, je staat er dan toch al in.
Ik heb de woningbouw gebeld en als het goed is belt de wijkconsulent ons zsm terug.
Een camera vind ik lastig hoor. Ik ben zelf ook natuurlijk heel benieuwd naar wie het nou doetMaar mag ik die beelden delen met de buren? En als ik een bordje ophang met 'camera toezicht' vermoed ik zomaar dat het spontaan niet meer gebeurd.
Denk dat stap één dus gaat worden om een bordje 'camera toezicht' op te hangen. Gok dat het dan plots voorbij is. Tenzij de dader natuurlijk zo snugger is om te kijken of er daadwerkelijk ook een camera hangt.