Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Reneee schreef:Dit topic voelt een beetje als dames die niet alleen naar het toilet durven en dan maar vriendinnen meevragen
Als je het wilt verwijderen doe je dat toch lekker? Dat hoeft toch niet van anderen af te hangen?
Ik heb laatst mijn gegevens opgevraagd en ja: Facebook weet heel veel. Ze houden al je contacten bij en zelfs wanneer je gebeld hebt. En ja, dat is beangstigend. Want wie nu niets te verbergen heeft, kan dat in de toekomst wel hebben. Kijk maar eens naar wat er in de jaren '40 is gebeurd.
Overigens vind ik 'niemand heeft iets te verbergen' echt onzin. Wat is jouw banksaldo Tallie1979? En met hoeveel mensen heb je seks gehad?
Facebook leest mee in Whatsapp, posts van mensen met wie ik vaak app zie ik bovenaan. Overigens kun je verwijderen wat je wilt, maar ik vraag me af of het dan echt allemaal weg is. Wat ze wel verplicht zijn volgens mij maargoed.
Internetgebruik laat sporen na en soms had ik gewild dat ik er vroeger wat beter mee was omgegaan. Nu maar hopen dat er niet een of andere gekke dictator aan de macht komt die een hekel heeft aan mensen die ooit fan waren van the Jonas Brothers

Ja, zo denk je tot je prive gegevens op straat liggen Popstra schreef:Uren lang op je werk op fb kijken?
Als ik je baas was had ik je er uit geschopt.
Echt asociaal!

Lieszje schreef:Weet iemand hier toevallig of je profiel verdwijnt als je hem deactiveerd?
Heb mijn facebook twee weken gedeactiveerd, maar profiel staat er schijnbaar nog steeds.

_Reneee schreef:Dit topic voelt een beetje als dames die niet alleen naar het toilet durven en dan maar vriendinnen meevragen
Als je het wilt verwijderen doe je dat toch lekker? Dat hoeft toch niet van anderen af te hangen?
Ik heb laatst mijn gegevens opgevraagd en ja: Facebook weet heel veel. Ze houden al je contacten bij en zelfs wanneer je gebeld hebt. En ja, dat is beangstigend. Want wie nu niets te verbergen heeft, kan dat in de toekomst wel hebben. Kijk maar eens naar wat er in de jaren '40 is gebeurd.
Overigens vind ik 'niemand heeft iets te verbergen' echt onzin. Wat is jouw banksaldo Tallie1979? En met hoeveel mensen heb je seks gehad?
Facebook leest mee in Whatsapp, posts van mensen met wie ik vaak app zie ik bovenaan. Overigens kun je verwijderen wat je wilt, maar ik vraag me af of het dan echt allemaal weg is. Wat ze wel verplicht zijn volgens mij maargoed.
Internetgebruik laat sporen na en soms had ik gewild dat ik er vroeger wat beter mee was omgegaan. Nu maar hopen dat er niet een of andere gekke dictator aan de macht komt die een hekel heeft aan mensen die ooit fan waren van the Jonas Brothers
swartbeessie schreef:In ga kappen met Facebook. Ik wil niet meer gelieerd zijn aan een bedrijf dat zo achterbaks gegevens verzameld én deelt en gebruikt. Het is misschien een druppel op een gloeiende plaat, maar ik voel me er niet langer goed bij.
Lusitana schreef:Al je gegevens staan sowieso toch al in tig bestanden. Het is een illusie dat je privacy hebt wat betreft computerverkeer en persoonsgegevens.
xU_Blinghx schreef:Lusitana schreef:Al je gegevens staan sowieso toch al in tig bestanden. Het is een illusie dat je privacy hebt wat betreft computerverkeer en persoonsgegevens.
Dat klopt, maar ik vind het andere koek worden als deze gegevens doorverkocht worden aan iedereen die er genoeg geld tegen aan gooit. Prima als facebook mijn gegevens op slaat wat ik op facebook post of zet. Maar io vind het een stap te ver gaan dat ze gewoon alles zien wat ik doe zonder dat ik het weet! Het gaat facebook niet aan dat ik op bokt zit of dat ik graag op bol.com boeken koop.