Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Omany schreef:Eum geen idee welk model, er staat DC 52 allergy parquet op.... Dat leegmaken is een ramp, als ik op dat knopje duw en hem boven de vuilbak hou, dan komt er niks uit. Dan mag je er met u hand gaan inzitten want dat haar plakt erin en zo het eruit trekken, lekker gezellig
.
En hij zit direct vol, dus ik moest dat continu doen! Nu doe ik gemakkelijk 3 weken met een stofzuigerzak terwijl met die dyson was dat elke 2 a 3 dagen te legen...
En wat een lawaai, echt verschrikkelijk gewoon.Bah neen, vreselijk ding!
) dus echt een enorme tegenvaller. De zakken zijn erg groot en al voor die half vol zijn, stinkt het enorm tijdens het stofzuigen, omdat er veel dierenharen in zitten. Al die lucht dingetjes werken daar echt niet tegen. Ik vind de zakken halfvol weggooien echt zonde.

.
.
Sassy schreef:oh dan is het inderdaaad helemaal handig met de WD 2 . Wat ik ook erg fijn vind is de zuigkracht . Vlot haren langs plinten weg. En haar v kleedjes etc.Svadilfari1 schreef:[ [url=m/uXrTeo.jpg]Afbeelding[/url] ] Erg tevreden mbt hondenhaar , zand een motor die het blijft doen voor onder de 60 euro De Karcher wd 2
Die hebben wij ook, kan veel zand en haren in![]()
En moest je een keer onverwachts water in huis hebben, dan zuigt ie dat ook op, wij hebben helaas al eens een keer een kapot gevroren waterleiding gehad, dán ben je blij met dat ding![]()
Miele Cats en Dogs hebben we hier ook, fijne stille stofzuiger, absoluut heel goed, maar de stofzakken zijn helaas redelijk prijzig.
CrazyCat schreef:Aangezien ik ook niet meer tevreden ben over onze huidige stofzuiger heb ik even meegelezen. Ik krijg de indruk dat de tevreden dyson gebruikers allemaal een al wat oudere dyson hebben en de mensen met een recente minder goede ervaringen, klopt dat? Of zitten hier toch ook mensen die tevreden zijn met hun nieuwere dyson van max 2 jaar oud?
CrazyCat schreef:Ok cool, want de negatieve recenties die je leest maken wel dat je erg gaat twijfelen over de aanschaf. Het is toch aardig wat geld.
superpony schreef:Niemand ervaring met de Thomas stofzuiger?
Ik vind de Harry ( broer van Henry of iig familie) dus echt een enorme tegenvaller. De zakken zijn erg groot en al voor die half vol zijn, stinkt het enorm tijdens het stofzuigen, omdat er veel dierenharen in zitten. Al die lucht dingetjes werken daar echt niet tegen. Ik vind de zakken halfvol weggooien echt zonde.
Ook zijn de steel en hulpstukken slechte kwaliteit.
Voor erbij zou ik wel zo een steel ding willen hebben om even het grove vuil snel op te zuigen. Maar ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen in het vermogen.
Jaime_ schreef:Bij mijn ouders vroeger ook een Dyson, nou ik kon wel janken als ik moest stofzuigen ermee, dat ding had nauwelijks zuigkracht dus was echt een rotklus, wat een ellendig ding. Om die reden voor mij nooit meer Dyson.
Sassy schreef:Miele Cats en Dogs hebben we hier ook, fijne stille stofzuiger, absoluut heel goed, maar de stofzakken zijn helaas redelijk prijzig.
FatCat schreef:Sassy schreef:Miele Cats en Dogs hebben we hier ook, fijne stille stofzuiger, absoluut heel goed, maar de stofzakken zijn helaas redelijk prijzig.
Action!![]()
https://www.action.com/nl-nl/p/stofzuig ... crofiber2/
https://www.action.com/nl-nl/p/stofzuig ... icrofiber/
Jaime_ schreef:superpony schreef:Niemand ervaring met de Thomas stofzuiger?
Ik vind de Harry ( broer van Henry of iig familie) dus echt een enorme tegenvaller. De zakken zijn erg groot en al voor die half vol zijn, stinkt het enorm tijdens het stofzuigen, omdat er veel dierenharen in zitten. Al die lucht dingetjes werken daar echt niet tegen. Ik vind de zakken halfvol weggooien echt zonde.
Ook zijn de steel en hulpstukken slechte kwaliteit.
Voor erbij zou ik wel zo een steel ding willen hebben om even het grove vuil snel op te zuigen. Maar ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen in het vermogen.
Ik heb de roze Hetty plus, het zusje van. Ben er opzich redelijk tevreden over, geen last van stank hier. Filters werken prima. Steel en hulpstukken vind ik ook prima, gewoon degelijk en simpel. Zuigkracht had voor mij wel wat sterker gemogen, dat viel me toch een beetje tegen.
ShadowFax schreef:Wij hebben een Miele cats&dogs en een robotstofzuiger van Neato. Voor de bank hebben wij een dyson dc 34 animalpro. Heerlijk ding!
We overwegen nu een steelstofzuiger van dyson aan te schaffen, wel de laatste versie ivm accuduur. Enige is... met de ‘kruimeldief’ van dyson kunnen wij bijv geen vochtige dingen opzuigen (babyeten ofzo wat op de grond is gevallen bijv) en als je dan bijv iets van poeder opzuigt krijg je een enorme plakrand aan de binnenkant van de behuizing.
Hoe ervaren degene die de steelstofzuiger van dyson voor hele huis gebruiken dit?