Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

IngridM schreef:lieveli schreef:[ maar dat je vader je vergeet...
dat vind ik zelf ook erg moeilijk ja.
maar dat moet er kennelijk uit.
haar gedrag was al een tijdje afwijkend en niet zoals ze normaal altijd was. Pas bijna jaar later zijn ze toch maar eens gaan nakijken en alzheimer dus.
Mijn altijd vriendelijke zachtaardige moeder die nooit een vlieg kwaad had gedaan. Ging slaan, krabben bijten. En tussendoor depressief.
mijn vader als hartpatient, zo trouw zijn vrouw willen verzorgen die niks meer met hem te maken wilde hebben. Wassen ging niet, eten erg moeizaam en de verpleging kon haar op een gegeven moment ook bijna niet meer zonder zelf schade op te lopen verzorgen lichamelijk.
dat ingevallen muizenbekkie daarna zo heftig om te zien en zo voor mij definitief. Uiteindelijk is ze dus 10 maart overleden nadat ze met een kroon op haar hoofd met 81 erop nog haar vrjaardag had gevierd twee dagen ervoor. Gelukkig uiteindelijk wel rustig met ons erbij maar het blijft een gemis. En we zijn zo blij dat ze de laatste jaren zo gelukkig is geweest.
Lotus83 schreef:LizMd,heel naar dat de verzorging niet was wat jullie ervan gehoopt hadden, werd er ook niet naar jullie geluisterd als jullie anders wilden?
Ik sta al familie maar ook al verzorgende aan beide kanten van de lijn en het is beide soms moeilijk
. En wat sneu voor je zoontje, maar ook een teken dat je ouders nog een rol hebben in jullie leven, ook al heeft hij ze niet gekend.