Anoniem schreef:Wij houden van jullie én van die blagen, maar willen jullie voor onze trouwdag een oppas vragen?
Haha, die vind ik leuk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:tylando schreef:Mag die oppas dan ook mee?
Nee hoor grapje!
Vind deze uitspraak heel leuk !!
Hahaha idd, komen ze op de bruiloft mét kinderen en mét oppas aan zetten
Mjetterd schreef:Ik moest googlen voor de betekenis van het woord 'blagen'
Arabier schreef:Vrienden van ons hadden `'Hoewel wij dol zijn op kinderen willen we in alle rust genieten van onze speciale dag'
Nikass schreef:Iedereen moet doen wat hij wil en wellicht zou ik kleine kinderen (gedeeltelijk) thuis houden als ik het idee zou hebben dat ze een en ander zouden kunnen verstoren, maar het zou wel mijn beslissing moeten zijn. Als er van te voren wordt vermeld dat ze niet welkom zijn zou ik zelf geloof ik ook niet komen.
Grit schreef:"Kinderen vanaf 12 jaar zijn welkom om deze dag mee te komen vieren"
Anoniem schreef:Wij houden van jullie én van die blagen, maar willen jullie voor onze trouwdag een oppas vragen?
Nikass schreef:Iedereen moet doen wat hij wil en wellicht zou ik kleine kinderen (gedeeltelijk) thuis houden als ik het idee zou hebben dat ze een en ander zouden kunnen verstoren, maar het zou wel mijn beslissing moeten zijn. Als er van te voren wordt vermeld dat ze niet welkom zijn zou ik zelf geloof ik ook niet komen.
Ladyson schreef:Nikass schreef:Iedereen moet doen wat hij wil en wellicht zou ik kleine kinderen (gedeeltelijk) thuis houden als ik het idee zou hebben dat ze een en ander zouden kunnen verstoren, maar het zou wel mijn beslissing moeten zijn. Als er van te voren wordt vermeld dat ze niet welkom zijn zou ik zelf geloof ik ook niet komen.
Zie je dat ook zo met huisdieren? Ik zou ongevraagd mn kind en mn hond niet meenemen, en overigens voor beide oppas moeten regelen, maar een niet-dierenliefhebber ga je toch niet met een huisdier mee opzadelen op zn bruiloft en een niet-kinderliefhebber toch niet met een kind?
MarleenM schreef:Toen wij trouwden hebben we gewoon mensen met kinderen persoonlijk benaderd en uitleg gegeven waarom we het niet wouden, hadden ook op de kaart heel duidelijk voor en achternaam van de ouders geplaatst. Niemand heeft daar moeilijk over gedaan..
Wel heb ik andersom een keer het tevenovergestelde gehad. Vrienden van ons trouwden en mijn man was getuige, ik wou liever de kids niet meenemen toen 1,5 en 3. Voor mij is zoiets een gezellige dag met vrienden en de kinderen hebben er zeker met het officiele gedeelte niet zoveel aan.
Een boel vrienden met kinderen hadden deze wel meegenomen en tijdens de kerkdienst werd deze continu onderbroken door huilende kinderen die geen zin meer hadden.
Ik was zo blij dat mijn kids een gezellige dag hadden met oppas en ik lekker kon genieten van onze vrienden.
Vond het ook erg jammer dat een boel vrienden (die echt dicht bij het bruidspaar staan) ivm de kinderen al om 22.00/22.30 naar huis gingen.
BarbaLala schreef:Nikass schreef:Iedereen moet doen wat hij wil en wellicht zou ik kleine kinderen (gedeeltelijk) thuis houden als ik het idee zou hebben dat ze een en ander zouden kunnen verstoren, maar het zou wel mijn beslissing moeten zijn. Als er van te voren wordt vermeld dat ze niet welkom zijn zou ik zelf geloof ik ook niet komen.
Nogal egoïstisch gedacht op andermans bruiloft, dat jij bepaalt wie er komt.
MarleenM schreef:Vond het ook erg jammer dat een boel vrienden (die echt dicht bij het bruidspaar staan) ivm de kinderen al om 22.00/22.30 naar huis gingen.