Producten die werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:53

mystery1980 schreef:
Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?

hier zelfde probleem, smeer mijn hoofdhuid in met cbd crème, heb het geluk dat het vooral bepaalde delen van mijn hoofd zit en gebruik verder wisselend van merk diverse anti roos shampoo's. Dit helpt voor mij primal.

Probeer de shampoobar van lush eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:58

Ania schreef:
Probeer de shampoobar van lush eens.

welke van de tig?
Er zijn behoorlijk wat verschillende, met verschillende werking.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:59

Ik heb ook een erg gevoelige hoofdhuid, vooral w.b.t. conditioners / creme spoeling. Met de andrelon krul-cremespoeling werd mijn hoofdhuid een jeukerige pulp, als ik ging krabben kwam het er zo af en had ik een wond. Ook met andere nat- en droog-conditioners vaak problemen.

Ik heb van lush toen alle conditioners een sample van meegenomen. Ik gebruik nu de Fairly Traded Honey lush shampoo en daarbij waren voor mij de conditioners Veganese & Happy Happy Joy Joy de enigen waar ik niet toch enige mate van jeuk van kreeg, maar Happy Happy Joy Joy de enige die daarnaast ook nog iets voor mijn haar deed. Die gebruik ik nu dus in combi met de shampoo.

Capriootje

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:35

Persoonlijk
- Syneo 5 deo, werkt echt fijn bij overmatig zweten. Doe je 1x in de paar dagen voor het slapen sprayen.
- John Frieda shampoo en conditioner vind ik heel fijn voor mijn lange, dikke haar.
- Garnier scrub/3 in 1, reinigt diep en goed en matteert m'n huid echt bij wat langer laten zitten.

Huishouden
- HG kookplaat reiniger
- Dasty

En vast nog wel meer ! Ga dat wimper serum eens proberen. Had mooie lange wimpers maar is weinig meer van over. ;(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:39

Ik ben na een lange zoektocht uitgekomen bij Nioxin shampoo voor fijn haar. Daar blijft mijn hoofdhuid rustig bij en mijn haar doet het er ook goed op. Ik moet het nog altijd dagelijks wassen (ja, al vaker geprobeerd een tijdje niet te wassen maar dat heeft geen effect op de snelheid waarmee het vet wordt) maar mijn haar wordt er niet slechter van gelukkig.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:30

Voor de jeukende, schilferige hoofdhuid zou ik als ik jullie was echt eens de witte ONdoorzichtige fles Andrelon ,,haar en hoofdhuid,, proberen.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:57

Popstra schreef:
Voor de jeukende, schilferige hoofdhuid zou ik als ik jullie was echt eens de witte ONdoorzichtige fles Andrelon ,,haar en hoofdhuid,, proberen.

Van Andrelon anti roos ging mijn haar meer uitvallen, Andrelon gebruik ik daarom liever niet.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:31

Oh dat is niet zo fijn nee.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:09

mystery1980 schreef:
Popstra schreef:

Van Andrelon anti roos ging mijn haar meer uitvallen, Andrelon gebruik ik daarom liever niet.

Dat had ik inderdaad ook. Volgens de dermatoloog is dat een veel voorkomend probleem bij Andrelon, het is belachelijk agressief voor de huid.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:34

Ik werd ook helemaal gek van de jeuk door de shampoo van Andrelon, maar het heeft even geduurd voordat ik daar achter kwam.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 04:47

De zachtste shampoo van Lush is de avocadoco. De rest zit vol met bende.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 05:31

Druif_01 schreef:
Ik werd ook helemaal gek van de jeuk door de shampoo van Andrelon, maar het heeft even geduurd voordat ik daar achter kwam.

Zou Andrelon ook mijn haar uitval kunnen verklaren? Ik word geeeeeeek van mijn haar uitval. -O-

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 08:27

Ik had ook veel last van haaruitval met Andrelon. Vooral als ik onder de douche stond en met mn handen door mn haar ging. Ik gebruik nu Inecto cocos en t probleem is opgelost.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 08:43

Ik zweer bij de Tangle Teezer. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:56

Vealosz schreef:
Druif_01 schreef:

Zou Andrelon ook mijn haar uitval kunnen verklaren? Ik word geeeeeeek van mijn haar uitval. -O-

Dat zou heel goed kunnen. De shampoos die je bij supermarkt en drogist koopt zitten vaak vol met onnodige troep die je haar eerder slechter dan goed maken. Ik gebruik zelf graag Nioxin, ruikt niet lekker maar mijn haar valt er niet meer door uit en wordt steeds voller en mooier.
Ik gebruik deze shampoo.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:03

Ik had niet meer of minder last van haaruitval, maar die jeuk...! Ik gebruikte ook de haarschuim van Andrelon en ook daar had ik enorme last van. Nu ik ben overgestapt op een ander merk nooit meer last van jeuk of huidschilfers gehad.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:11

Ik had ook jeuk etc, maar Dr. organic die lijnen zijn super! Ook lekker afwisselen is goed voor je huid! :D ik heb de kokos en de arganolie al gehad. :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:24

Dr. Organic is ook hier favoriet! Wil het nog wel eens afwisselen met het merk Yes To. Sowieso heeft een shampoo met zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten mijn voorkeur.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 14:50

Suusie22 schreef:
Ik had ook veel last van haaruitval met Andrelon. Vooral als ik onder de douche stond en met mn handen door mn haar ging. Ik gebruik nu Inecto cocos en t probleem is opgelost.

Ja ook dat! Maar als ik mn haar keer een dienst in een knot heb gehad... Oeioeioeioei. -O-

Ik ga even goed tussen de posts lezen welke beter is dan voor mijn haar. Ook als ik net gedoucht heb en ik ga naar bed, ooooh mn hoofdhuid in mn nek..... Irritatie, jeuk, puur ellende. -O-

Was zo blij dat ik eindelijk een shampoo had waar mn haar niet zo pluizig van werd :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 14:55

Vealosz schreef:
Suusie22 schreef:

Ja ook dat! Maar als ik mn haar keer een dienst in een knot heb gehad... Oeioeioeioei. -O-

Ik ga even goed tussen de posts lezen welke beter is dan voor mijn haar. Ook als ik net gedoucht heb en ik ga naar bed, ooooh mn hoofdhuid in mn nek..... Irritatie, jeuk, puur ellende. -O-

Was zo blij dat ik eindelijk een shampoo had waar mn haar niet zo pluizig van werd :')

Tegen het pluizen (krullen/slag) gebruik ik na het wassen een mouse en fohn ik het droog met een diffuser. Geen pluis te vinden.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:02

Hier juist fan van andrelon.. geen haaruitval en haar blijft het fijnste.

Maar de tangle teezer vind ik inderdaad ook echt een uitvinding

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 15:23

andrelon trek ik ook niet. Ik gebruik lush shampoo
En momenteel fudge zilvershampoo voor mijn haarpunten.

Dasty ontvetter is echt geniaal inderdaad. Kan echt niet zonder!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:08

Tazzey schreef:
Dat zou heel goed kunnen. De shampoos die je bij supermarkt en drogist koopt zitten vaak vol met onnodige troep die je haar eerder slechter dan goed maken. Ik gebruik zelf graag Nioxin, ruikt niet lekker maar mijn haar valt er niet meer door uit en wordt steeds voller en mooier.
Ik gebruik deze shampoo.

Ik heb deze besteld, maar dan de nummer 4, aangezien mijn haar geverfd is.
Ik krijg hem morgen binnen, ben heel benieuwd.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 23:05

Ik ben benieuwd wat je ervan zult vinden. Hou je ons op de hoogte?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 23:25