sanso schreef:Iets minder mag best Bigone.. niemand behalve ik heb verder last van de smetvrees, waarom hulp zoeken dan?
Vind jij het normaal dat honden 3 dagen niet uitgelaten worden terwijl dat de afspraak was? Dat er gerookt en geblowt word in huis terwijl het de afspraak was dat niet te doen?
Dat het niet schoon is oke, hadden we wel verwacht. Maar jouw reactie mag best op een andere toon geplaatst worden. En dat wordt met enige regelmaat gezegt tegen je wat ik me herinner uit andere topics
Ik zeg nergens dat roken en blowen in jouw huis normaal is terwijl je afspraken maakt om dit niet te doen dus even echt lezen. Ik zou ook heel boos worden want hier is dat ook zeker niet toegestaan. Mijn reactie was misschien pittig, echter, ik vind het zo heftig om te lezen dat iemand haar kostbare tijd besteed aan drie keer of vaker het hele huis te soppen wegens smetvrees. En ook al geef je aan dat niemand er last van heeft en jij zelf zeker niet, komende vanuit een thuissituatie waarbij mams smetvrees had kan ik je verzekeren dat zonder die smetvrees of in lichte mate je leven een stuk aangenamer is. Je hebt gelijk om je boos te voelen over die oppas maar blijkbaar is die familievriend niet goed doorgelicht door jullie. Want dit gedrag zal hij niet alleen bij jullie laten zien. En de dieren niet uitgelaten?? Ik lees nergens dat er overal in huis geplast of gepoept is, geen wandelingen overleven ze wel vandaar mijn reactie. Die oppas was zeker niet oke maar je kunt het ook groter maken dan het is, het is gebeurt en een wijze les voor een volgend keer, hoe vervelend het ook voelt.