Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:RoyceMack schreef:Met een auto die 190.000 km heeft gelopen kun je wachten op problemen.
Dat is absoluut niet altijd zo. Bij goed onderhoud kan een auto echt nog wel even mee.
Cayenne schreef:RoyceMack schreef:Met een auto die 190.000 km heeft gelopen kun je wachten op problemen.
Dat is absoluut niet altijd zo. Bij goed onderhoud kan een auto echt nog wel even mee.
RoyceMack schreef:Bij meester frank visser was ook zoiets dergelijks (met n occasion van n garage).. Die had 160/170.000 gelopen en meester visser gaf aan dat je dan geen nieuwe auto mag verwachten en dat er constant onderhoud zal moeten worden verricht. Het is immers geen nieuwe auto. En zeker met een benzine (weet niet of t een benzine was) is 190.000 km op de teller veel hoor. Daar zou ik echt niet meer aan beginnen. Uberhaupt boven de 100.000 niet, maar goed die luxe heeft wellicht niet iedereen. Dan vraag ik me wel af hoe je reparaties gaat bekostigen.
) niet meer opwogen tegen de waarde van de auto. Dat was wel met pijn in 't hart, want de auto was super betrouwbaar.
Karma! Storm schreef:TS, heb je inmiddels al iets van de mensen gehoord?