Shenavallie schreef:Hier zijn de overeenkomsten met de Gaza-strook ook al overduidelijk. Afgelopen weken zo nu en dan een flinke ontlading van halve bommen, maar nu is het echt oorlogsgebied aan het worden. En het wordt alleen maar erger... Niet alleen de dieren in de omgeving hebben er last van, zelf kan ik er ook absoluut niet tegen. Helaas heeft therapie in het verleden niet gewerkt en is het gewoon iets dat bij mij hoort. Kon er toen ik klein was al niet tegen, dus ook voor mij is het erg fijn als al die narigheid weer gauw voorbij is. En de gemeente maar denken dat ze het probleem kunnen oplossen door elk jaar een brief te laten bezorgen dat je moet uitkijken met vuurwerk en dat het pas om een bepaalde dag en tijd afgestoken mag worden. Tuurlijk...
Dat lijkt me heel erg, als je zelf zo bang bent. Zelf gelukkig niet bang voor vuurwerk, hond hier dan wel. Maar ken inderdaad meer mensen die echt net als mijn hond het liefst onder de bank zouden kruipen, die worden ook nog wel eens vergeten.