RoyceMack schreef:oke, mijn vriend is recent gediagnosticeerd met teelbalkanker.
Terwijl hij zijn best doet op zijn werk, opgeklommen is met zijn opleiding van mbo niveau 2 naar niveau 4 en nu op hbo niveau werkt, woont samen met mij en is een goede vriend. is trouw aan zijn familie en vrienden (soms te).. waar zou hij dat dan aan te denken hebben??
Snap die niet zo goed.
Hoe zou ik dat moeten weten? Ik ken je vriend niet. En zoals ik al zei zijn de aanwijzingen die we krijgen niet altijd even makkelijk te begrijpen. Bij voorbeeld doordat we dat begrijpen op een ander niveau doen. Dingen op zielsniveau met je verstand willen begrijpen is niet handig of makkelijk maar andere middelen hebben we nou eenmaal niet.
Er is natuurlijk wel achter te komen. Kanker in verschillende vormen is ook gewoon een uiting van een onbalans. En het lijkt me voor de familieleden van je vriend wel belangrijk om die (kosmische) onbalans op te heffen zodat hij zich niet in andere mensen ook nog zal manifesteren.
Heel veel sterkte voor jou, je vriend en zijn/jullie familie.
Waarom zou dat wel nodig zijn?

Zeker 100% van de mensen heeft ergens ooit voorouders gehad die ooit dader óf slachtoffer van een moord zijn geweest.