We doen er als mens vaak zo achteloos over, 80 rijden. En dan heb je een gordel, een hoofdsteun, een airbag en een kreukelzone - en dan nog een gebroken hand. En goed op je psyche en je nek letten...!
Maris_
Geplaatst: 05-12-17 23:27
Wat een engeltjes idd op jou schouders! Hopelijk geneest je hand goed en kun je het geestelijk ook allemaal goed verwerken
Gea99
Geplaatst: 05-12-17 23:28
Wat zal jij geschrokken zijn! Beterschap! Doe kalm aan. En goed naar je lichaam luisteren.
Marocje
Geplaatst: 05-12-17 23:36
Heftig, heel veel sterkte en beterschap!
Ik heb zelf jaren geleden precies zi'n ongeluk veroorzaakt.. gelukkig geen 80km weg, maar ik wilde linksaf en zag de tegenligger compleet over het hoofd. Hield de fietser in de gaten die ook moest oversteken.. Ik reed ws rond de 15/20, andere auto +\- 40. En toch was de klap gigantisch. 'Gelukkig' alleen materiële schade (beide Total löss.) Ik heb haar nog wel gebeld binnen een paar dagen, hoe het ging: idd flink geschrokken en vooral het ongeloof (kom ff niet op het juiste woord) dat ik haar niet gezien had.
Met zo'n harde snelheid mag je echt van geluk spreken dat je hier nog een topic over kan openen!
Veraaaaah
Geplaatst: 06-12-17 00:05
Oei ziet er erg naar uit zeg... wat een geluk heb je gehad!! Heel veel beterschap gewenst
Zoolgangster
Geplaatst: 06-12-17 00:08
Dat is nou letterlijk een geluk bij een ongeluk! Wat zul je geschrokken zijn! Sterkte met het verwerken en beterschap!
Toen ik zestien was heb ik een brommer ongeluk gehad , auto en brommer waren total loss . Ik had ook geluk gehad, helm was afgevlogen tijdens de gebeurtenis, maar lag "enkel"met gebroken sleutelbeen en hersenschudding plus, her en der wat glas in de knie int ziekenhuis. Ach mankementjes nog steeds wat last van maar goed..
Jemig jolien .. wat heftig! En wat een geluk heb je gehad! Maar je bent je vast kapot geschrokken.. heel veel beterschap!
No_No
Geplaatst: 06-12-17 15:01
jeetje jolien!! Wat moet jij geschrokken zijn zeg!! Ziet er behoorlijk heftig uit! Gelukkig alleen een gebroken hand en spierpijn.. hopelijk geneest het voorspoedig! Hoe gaat het nu met de verwerking? Kan je het een beetje plaatsen?
Wat een geluk ook dat de bestuurster en het kind in de andere auto er goed vanaf zijn gekomen zeg..!
Ik had laatst ook de schrik van mijn leven.. ook een 80 km weg. Besloot mijn voorganger in eens te keren terwijl ik aan kwam gereden. Hij stond eerst stil tot ik bijna bij hem was en begon te keren. Schrok me dood!! Was voor het eerst dat ik een echte noodstop moest maken.. gelukkig goed gegegaan maar ikz at wel even met Mn hart in Mn keel en met zweethandjes achter het stuur.
Anoniem
Geplaatst: 06-12-17 21:50
De schrik en vrdriet begint inmiddels te komen. Hoewel ik me vandaag nog best goed voelde. Mn lijf valt erg mee tot nu toe. wel spierpijn op allerlei plekken maar dat was te verwachten. Mn hand gaat aardig al begint de kneuzing vervelend te doen. Mn duim is blauw en dik.
Nog even wat foto's. Best gek om mezelf terug te zien.
Beetje de humor erin houden
Mijn vriend is gisteren bij de auto geweest om mn bril en sleutels eruit te halen. Dat vond hij erg heftig...
Pfff Jolien... Wat een schrik en narigheid. Maar gelukkig ben je er nog! Zit het in de lucht ofzo? (heb zelf vrijdag de achterkant van een vrachtwagen geknuffeld)
Heel veel beterschap!!!
Anoniem
Geplaatst: 06-12-17 21:55
Qimm schreef:
Pfff Jolien... Wat een schrik en narigheid. Maar gelukkig ben je er nog! Zit het in de lucht ofzo? (heb zelf vrijdag de achterkant van een vrachtwagen geknuffeld)
Heel veel beterschap!!!
dat was vast geen vrijwillige knuffel? Hoe kwam dat zo?