Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Froukje schreef:Leuk als de politie oid dan eens aan de deur staat met een minder prettige mededeling, sorry, geen zin in om open te doen. Kom morgen maar terug?!
Froukje schreef:Leuk als de politie oid dan eens aan de deur staat met een minder prettige mededeling, sorry, geen zin in om open te doen. Kom morgen maar terug?!
Vind dat niet open doen altijd zo stom. Hier gaat dan ook voor iedereen de deur open, iemand die wat komt verkopen krijgt een 'nee bedankt' en ik kruip weer op de bank en overvallers.. Tja, als ze om lopen staan ze binnen zonder dat ik open hoef te doen, de achterdeur zit alleen 's nachts op slot.

Kabayo schreef:Jennyj01 schreef:Ik heb het nummer van mijn buren dus zou ze altijd kunnen bellen.
Van alle buren in een straal van 50 meter die ontruimt moet worden?
Kabayo schreef:Jennyj01 schreef:Ik heb het nummer van mijn buren dus zou ze altijd kunnen bellen.
Van alle buren in een straal van 50 meter die ontruimt moet worden?
woon hier sinds juni
) en op de bank neerploft.x_Rebecca schreef:Mensen die ons kennen bellen overigens niet aan. Zij komen gewoon door de garagedeur naar binnen. Vaak zat dat er eentje aan komt met een biertje in de hand (je komt dan langs de koelkast) en op de bank neerploft.
Koper schreef:x_Rebecca schreef:Mensen die ons kennen bellen overigens niet aan. Zij komen gewoon door de garagedeur naar binnen. Vaak zat dat er eentje aan komt met een biertje in de hand (je komt dan langs de koelkast) en op de bank neerploft.
Hier zou ik helemaal de kriebels van krijgen (wat zeg ik: dikke uitslag) en gillend wegrennen.
Heb je dan helemaal geen behoefte aan privacy?