en dan had mijn nichtje tijdens een logeerpartij gezegd: Oh jij hebt geen wolven onder je bed, bij mij zitten die wel.
Dus sinds toen ook bang van de wolven onder het bed.
Ik had ook bang in het donker en dat is er nog steeds niet helemaal uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fennadev schreef:c_alsemgeest schreef:als ik jullie allemaal zo hoor mag ik heel blij zijn dat ik van voor de Karbonkel tijd ben
Ik ben heel blij dat ik toen te jong was voor karbonkel
Oedi schreef:Karbonkel iddVooral in zijn visverschijning op de maan.
Hier is een tijdje terug een documentaire over gemaakt trouwens, dat is wel leuk om te zien. O.a. de makers ervan worden geinterviewd. Volgens mij heet de documentaire 'Het monster van groep drie' of iets dergelijks.
Verder kan ik me een aflevering van de teletubbies herinneren waarin een leeuw een beer achterna zit. DOODENG vond ik dat. De leeuw had ook van die enge doldraaiende ogen, krijg er nog steeds schrik van als ik eraan terugdenk.

Xyris schreef:Heeft iemand al gezegd balonnen? Of paraplu's...?
Die eerste heb ik nog steeds een fobie voor, vooral als er huisdieren of kleine kinderen in de buurt zijn
). Kan er nog steeds niet tegen, net als vuurwerk. Vréselijk... Ben blij als Oud&Nieuw weer achter de rug is.
)
)
En ooit Scary Movie gekeken (waardoor ik erachter kwam dat ook grappige varianten van enge films angst kunnen achterlaten
) waardoor ik in bad altijd bang was dat die persoon achter me zou staan. Volgensmij was dat ook een daadwerkelijke scene in, vermoed ik, de eerste film.
soesie schreef:Ik was bang om een "open" trap op te lopen. Ik was altijd bang dat iets of iemand me bij mijn enkel zou pakken tussen de traptredes door!
)