Sizzle schreef:Als hij tijd had voor een biertje dan heeft hij tenminste niet de nacht doorgebeund op ritalin
Ik heb ooit in de bediening bij een chirurgen congres gestaan. Wat daar gezopen (en gekotst) werd
Je wil niet weten hoe ze de beest uithangen tijdens de feesten na zo'n congres... dan zou je je nooit willen laten opereren
Ik denk dat het vooral een klik is die je graag wilt hebben. Dus dat je ook onbewust een soort rolmodel zoekt.
Mij maakt het niet uit of een arts tattoos heeft, paars haar of gekke kleding, maar als ik naar een longarts zou moeten dan zou ik het niet ok vinden als hij rookt.
Maar dat is niet alleen bij dit beroep.
Ga je naar een dierenarts dan verwacht ik ook dat zijn dieren goed behandeld worden.
Naar een nagelstyliste dat haar nagels ook goed verzorgd zijn.
Enz enz. Je bent het visitekaartje van je beroep.

Dat stickertje dat is aan jezelf om te plakken. Artsen zijn ook maar gewoon net mensen... Ik ga ze dan ook niet veroordelen omdat ze toevallig, net als de meeste andere mensen, ook een slechte eigenschap hebben of af en toe eens uit de band springen. Zolang het maar niet de spuigaten uitloopt, maar geldt wat mij betreft voor iedereen...