Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rintah schreef:http://m.blokker.nl/m20/nl/blknl/koken- ... e-friteuse
Wij hebben deze, bevalt goed. Voornamelijk gekocht om het uit te proberen, was het niks geweest waren we maar relatief weinig geld kwijt.
oomens schreef:Ik lees hier dat mensen van alles klaarmaken in een airfryer, maar mis je daarmee dan niet dat vette van een gefrituurde vette hap? Is dat echt te vervangen met zo'n heteluchtoven met een lepel olie?
maar mis het eigenlijk niet hoor. Prosecco schreef:Cayenne schreef:Zit er dan veel verschil tussen friet uit de airfryer of uit de frituur of ovenfriet?
Wij vinden gewone ovenfriet namelijk prima te doen. Smaakt het uit de airfryer dan weer anders?
Smaakt gewoon naar aardappelen, zonder 'frituursmaak'.
Prosecco schreef:Cayenne schreef:Zit er dan veel verschil tussen friet uit de airfryer of uit de frituur of ovenfriet?
Wij vinden gewone ovenfriet namelijk prima te doen. Smaakt het uit de airfryer dan weer anders?
Smaakt gewoon naar aardappelen, zonder 'frituursmaak'.
Daphneeeej schreef:Ik moet zegen dat ik de kroketten en friet uit de oven echt minder lekker vind dan uit de airfryer. vooral kroketten uit de oven kreeg ik echt nier naar binnen zo vies vond ik ze.
Skessa_ schreef:oomens schreef:Ik lees hier dat mensen van alles klaarmaken in een airfryer, maar mis je daarmee dan niet dat vette van een gefrituurde vette hap? Is dat echt te vervangen met zo'n heteluchtoven met een lepel olie?
Dat vette is nou juist wat ik niet (meer) wil