Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FemkeVH schreef:Wat ik erg vaak droom, is dat mijn tanden los (komen te) zitten en dat ze daardoor niet meer goed op elkaar passen en er uit vallen. Heel apart
). Nadat ik gestopt ben die te dragen, heb ik die dromen niet meer gehad. 

Ik zwom in een reusachtig zwembad en er kwamen vissen op me af met het hoofd van een demogorgon
Toen werd ik wakker, gelukkig haha

Was me iig niet bewust. Verdorie!
ik wou helpen, maar dat mocht niet van iemand. Dus ik wachtte tot zij de deur uit was en ging toch naar buiten om te helpen, Met Thor's hamer?
(ik kijk teveel Marvel films ben ik bang
)

uiteindelijk ging ze me laten zien hoe je op roggen moest vissen en villen. Er was om de een of andere reden een huskypup bij, maar wel een helemaal witte. Die rog die ik had gevangen gingen we bakken. Om de een of andere reden werden we ineens achterna gezeten, ik weet niet waarom en heb de achtervolger ook niet gezien. We hadden er ook eigenlijk best lol in het wegrennen. Uiteindelijk gingen we ergens door een steegje waar een chagerijnige oude man een deur in aan het maken was zodat er niemand meer doorheen kon. Maar in onze haast en nouja baldadigheid haha rende we hem en zn deur omver. Echter zat er ook echt een knappe jongen aan de andere kant van de deur, zn zoon ofzo, toen we hem ook zagen zitten bleven we even verbaasd staan om even te lachen en door te rennen. Blijkbaar vond hij t ook wel wat want hij besloot met ons mee te gaan
en nog altijd die husky met ons mee haha. Uiteindelijk kwam het erop neer dat we door een hoop wateren moesten zwemmen en we maar bleven gaan door de lol die we hadden want we werden allang niet meer achtervolgt

en weer waren t er meer, dus toen werd ik weer wakker maar niet wakker
Nu heb ik dat nooit hardop gezegd (haha mn familie zal wel denken), maar ik heb het wel gedacht. En 's nachts (ookal slaap ik) merk ik dat ik er aan denk en netjes mijn hoofd op til als ik me omdraai om zo weinig mogelijk mijn nek te belasten.
Maar ik ga weer richting dromenland! Slaap lekker allen!!
(droom ik heeeeuwl vaak) in mijn droom ook een jas horen dicht ritsen. Bleek dat ie dus vannacht moest plassen en snel een vest aandeed en ik in mijn slaap boos vroeg waar hij heen was geweest. Toen ik wakker werd, en weer verder sliep kan ik dus ook verder dromen. Kan jij/jullie dat ook? Ik droomde dus verder dat ie het inderdaad toegaf en toen ik weer wakker werd moest ik even bijkomen en heb ik dus ook gevraagd of ie echt niet buiten was vannacht maar dat was dus niet zo, hij was wel wezen plassen.
(en de meeste mensen worden wakker als ze dood gaan in dromen, maar nee hoor ik viel altijd in een donker zwart gat. En daarna kon ik gewoon echt niet wakker worden)

Is een verwerking van donderdagavond dat ik op de snelweg reed en de auto vervolgens constant af sloeg en ik moest naar Den Haag, anderhalf uur rijden.
But I made it! Maar was wel even een uitdaging haha.
Dus ik mijn moeder bellen in paniek.. Zegt ze 'Maar ze is toch gesteriliseerd, er kan niets gebeuren'.