.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:16

CharmingS schreef:
Edit verkeerd gelezen.

Nee die gaan niet over de TS dat is het hem nou juist. De ts vraagt hier alleen maar of het mogelijk is om een hotelkamer voor een dag te boeken, niet om opmerkingen dat ze dan geassocieerd kan worden met een call girl of vreemdgaand persoon. <KNIP>

Gevalletje 'honi soit qui mal y pense' lijkt me. Schande aan hem die er kwaad van denkt.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:31

bruintje123 schreef:
Zo zeg.
Ik had het niet over mijn opmerking.
Ik had het over de opmerkingen in het topic.
Die zeggen niets over ts. Wel over wat vaak gaande is als er een middag kamer geboekt word.
Vergeet ook niet het woord vaak te lezen. Dat staat namelijk niet synoniem aan altijd.

Edit:
Dat is toch alleen maar aardig dat mensen meer informatie geven.
Ik zie de kwade bedoeling er niet in. :)

Kijk even naar mijn bericht, had het al aangepast aangezien ik te snel had gelezen en jou zin verkeerd begreep.
En het lastige van forums is dat je niet altijd aan een reactie kan zien of iets goed bedoeld is of niet.. Aangezien er hier genoeg katten rond lopen die maar al te graag hun nagels ergens in zetten en lekker willen rellen.

Daarnaast had ik het niet eens tegen jou in persoon dus sorry als je jezelf aangevallen voelt :(:)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:42

Waarom dan geen wellness idd?

Een hotel boeken overdag voor de luxe?
Welke luxe,een sjiek bad in de hoek van de kamer?
Lijkt me vooral zonde van het geld eerlijk gezegd,want wat kan je dan meer doen behalve in bad gaan?

Een wellness kan je vinden voor een prima prijs,en daar kan je,lijkt me,een stuk meer genieten dan van een sjiek bad en betaal je niet vooral voor bv een bed en lakens ed,wat je toch niet gaan gebruiken.

__Sannne

Re: Een middag een hotelkamer huren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:49

Rondom luchthavens kan dit meestal wel en is het ook een normale gang van zaken. Genoeg mensen die tussen twee lange vluchten in een paar uurtjes in een hotel vertoefen. :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:53

CharmingS
Zoals je kon zien voelde ik me niet aangevallen.
Vandaar mijn edit toen jij bericht aanpaste.

Nee je kunt er inderdaad niet altijd zien hoe mensen het bedoelen, maar misschien het uitgangspunt nemen dat het niet slecht bedoeld is. :)
Er zijn naar mijn idee nog altijd meer goede mensen op de wereld dan slechte :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:56

Niet alles gelezen maar ik heb zelf 2 hotels en hier komen vaker dan je denkt gasten die plots na de middag al uitchecken. Vaak is uitchecken dan niet met dezelfde persoon als waarmee ze kwamen inchecken :+

Hier kan het, maar ik maak er geen aparte prijs voor. De kamer wordt net zo vuil dus ik hou ook de prijs aan voor 1 overnachting.
Heb het wel nog nooit voor gehad om de reden die jij aanhaalt haha.

edit: ben vorige reacties nu aan het lezen en heb al spijt dat ik dat doe haha. Moest mijn comment ergens een sarcastische indruk geven is dat niet zo bedoeld, ik wil alleen duidelijk maken dat het wel degelijk mogelijk is (als je nog een plaatsje zoekt, wij hebben ook nog wellness := )
Laatst bijgewerkt door Granoek op 06-11-17 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:56

ja hoor dat kan, toen mijn zwager vreemd ging met de moeder van het beste vriendinnetje van zijn dochter deed hij dat regelmatig. Je moet wat als je kruis hard jeukt en je kunt nergens anders naartoe dan alleen de achterbank van je auto als alternatief..

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:18

meggiemeg schreef:
ja hoor dat kan, toen mijn zwager vreemd ging met de moeder van het beste vriendinnetje van zijn dochter deed hij dat regelmatig. Je moet wat als je kruis hard jeukt en je kunt nergens anders naartoe dan alleen de achterbank van je auto als alternatief..

Kun jij geen eigen topic openen om je frustratie te spuien? Deze informatie heeft toch helemaal niets met de vraag van TS te doen?

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:24

bruintje123 schreef:
CharmingS
Zoals je kon zien voelde ik me niet aangevallen.
Vandaar mijn edit toen jij bericht aanpaste.

Nee je kunt er inderdaad niet altijd zien hoe mensen het bedoelen, maar misschien het uitgangspunt nemen dat het niet slecht bedoeld is. :)
Er zijn naar mijn idee nog altijd meer goede mensen op de wereld dan slechte :)

Oke dan is het goed toch :) Snap ook wel dat dingen via een scherm vaak anders geïnterpreteerd kunnen worden.. Alleen altijd zo jammer dat sommig meteen zo bitchy moeten doen.. Bedoel ik jou niet mee hoor, maar er lopen hier toch wel een paar valse katten rond.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:26

Ts haalt zelf aan dat ze het in films heeft gezien, weinig films waar ze voor een paar uur overdag een kamer huren om enkel en alleen in het bad te gaan liggen. ;)
Waarom dan verbaasd zijn als een paar mensen een aantal van de redenen aanhalen waarom kamers overdag verhuurd worden?

Het zal menig bokker geen reet interesseren wat ts in die kamer gaat doen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:41

cobiie schreef:
Ts haalt zelf aan dat ze het in films heeft gezien, weinig films waar ze voor een paar uur overdag een kamer huren om enkel en alleen in het bad te gaan liggen. ;)
Waarom dan verbaasd zijn als een paar mensen een aantal van de redenen aanhalen waarom kamers overdag verhuurd worden?

Nee. Ts heeft duidelijk aangegeven waarom ze een hotelkamer zou willen hebben overdag en een paar uur. Namelijk gebruik maken van de luxe faciliteiten die ze vermoedelijk thuis niet heeft.

Dus waarom er dan in godsnaam allerhande teksten over kamers vervuilen, jeukende kruizen, etc, bij gehaald moeten worden is mij een raadsel.

Als jij een topic opent en vraagt of je ergens een auto kunt huren en verschillende bokkers blijven maar hameren dat vreemdgangers dat ook doen (ja, echt, heel soms) om van de achterbank gebruik te maken ben je dat toch ook snel beu?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:03

Als een bepaald type auto daarom bekend staat en je wilt daar liever niet mee geassocieerd worden is het ook wel fijn om te weten.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:06

secricible schreef:
Meestal kan dat in de goedkopere hotels wel zeg maar..... om een dame langs te laten komen...
de luxe hotels normaal niet.

Tuurlijk kan dat wel. gewoon de volle mep betalen en er gewoon niet slapen, heel makkelijk hoor.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:14

Oke, de titel deed mij anders ook even met de wenkbrauwen fronsen hoor :o

Sowieso, mijn vriend en ik (en ook mijn ouders en ik voor zaken) zijn regelmatig in hotels te vinden, variërend van 5 sterren tot minimaal 3 sterren en heel eerlijk? Ik zou geen hotelkamer huren alleen vanwege het bad :o
Want ook in de 5 sterrenhotels is het meestal maar gewoon een bad :)
Dan kan je net zo goed een keer gebruik maken van het bad van je ouders (al heb ik wellicht een vertekend beeld van een badkuip aangezien dan van ons toch wel vrij groot is, maar dan nog)
Wat 5 sterrenhotels wel vaak hebben is een welness, maar om daar gebruik van te maken hoef je niet altijd een kamer te huren.
Sowieso, als je niet veel geld te besteden hebt ga je denk ik niet snel naar een 5 sterrenhotel :n :o

Wat eventueel wel een optie is is inderdaad gewoon een welness centrum of bijvoorbeeld een zwembad wat welness heeft :j
Of als je wel iets te besteden hebt, huur een luxe/vip vakantiehuisje op een wat groter park. Dat is vaak net wat goedkoper dan een hotel kamer maar daar heb je wel vaak luxe baden (een whirlpool) en een sauna en hoef je die ruimte met niemand anders te delen :).

Maar als het je echt alleen om de luxe van een bad te doen is zou ik mijn geld niet uitgeven aan een hotel maar gewoon een bezoekje aan je ouders brengen, ze zullen het vast niet erg vinden :n

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:14

cobiie schreef:

Haha dit dus. Maar gelukkig weten we nu dat ts dat ook prima in de auto kan. Ja, ik vermaak me hier wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:35

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:38

Wat een stomme reacties allemaal! overdag een hotel boek is helemaal niet vreemd. Ik ken iemand die dat ook geregeld doet en dan laat ze de kapper en manicure dame komen en geniet ervan met bubbels.. Heerlijk!

Ben je al verder TS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:40

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:43

Als je googled kom je idd al een heel eind!!!

Topics worden niet zo snel direct gesloten ;) Zeker niet als de reden is dat de TS andere reacties krijgt dan verwacht. Er zal hooguit een modopmerking komen of mensen vriendelijk willen blijven ;)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:47

Moderatoropmerking:
Er is ondertussen ruimvoldoende duidelijk gemaakt door TS en behulpzame gebruikers dat de vraag van TS niets te maken heeft met een relatie of seks. Daarom hierbij ook het verzoek om on-topic te reageren en de eerdergemaakte opmerkingen hierover achterwege te laten. Dan kan het topic ook weer open, omdat hier ook een informatieve waarde voor andere gebruikers vanuit gaat.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:49

Nog bedankt voor je pb ts!

Misschien voor iedereen een les om uit dit topic te leren, als je ergens een hotelkamer voor een middag wil huren (of het daarover hebt), is de kans behoorlijk aanwezig dat men denkt dat het om een bepaalde reden is. Daar kun je heel boos om worden, maar dat verandert niets aan de associatie die mensen hierbij hebben.

Edit: tenzij je een echt luxe suite hebt, vallen hotelkamers vaak tegen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 23:31

Ik vind het geen gekke vraag. Bij de meeste hotels kun je pas na 3 uur inchecken en moet je om 11 uur weer uitchecken. Dus tussen 11 en 3 zou je ook niet op de kamer kunnen zijn als je één overnachting boekt. Hoe lekker is het een dagje onderuit te zakken in een warm bad en een gezellige dag binnen te houden? Leuk idee hoor TS!
Ik zou gewoon eens bellen naar een hotel dat je mooi vindt. Qua kosten zal het niet veel uithalen gok ik. Als je belt is er sowieso vaak meer mogelijk dan je online kunt vinden :j

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:29

Mn mond valt open van de preutse typisch bokt reacties hier.

Mag ik trouwens even zeggen dat ik jarenlang als receptioniste heb gewerkt en dat ik het zeer onprofessioneel vind hoe hier geroddeld wordt over (goed betalende) gasten in hotelkamers. Leef en laat leven dames... een kamer voor een dag deden wij in ons hotel niet. Echter weet ik van anderen dat het wel mogelijk is, ik zou gewoon een aantal hotels contacteren en informeren naar de mogelijkheden.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:58

Lillith24 schreef:
Mn mond valt open van de preutse typisch bokt reacties hier.

Mag ik trouwens even zeggen dat ik jarenlang als receptioniste heb gewerkt en dat ik het zeer onprofessioneel vind hoe hier geroddeld wordt over (goed betalende) gasten in hotelkamers. Leef en laat leven dames... een kamer voor een dag deden wij in ons hotel niet. Echter weet ik van anderen dat het wel mogelijk is, ik zou gewoon een aantal hotels contacteren en informeren naar de mogelijkheden.

En tegelijkertijd in een ander topic zeiken dat ze willen dat ze hun posts kunnen verwijderen.
Als je zulke dingen post kan ik me er wat bij voorstellen ja. Mijn god, wat een niveau. }:0

Ts, het kan bij meerdere hotels gewoon. Je zult wel even moeten bellen, want vaak hebben mensen die wel blijven slapen voorrang.
Succes! :)