Kabayo schreef:Biebz schreef:Ik moet wel zeggen dat ik schrik van het rekenniveau wat er tegenwoordig is.. ben nu zelf 25 en op het mbo geen eens meer een examen gehad in rekenen. Wel les. En mensen die geen simpele sommetjes zonder rekenmachine kunnen maken. Van mij mogen die examens echt terug komen!
Ik wil je even corrigeren als dat mag.
Ik zit op het mbo en er worden wel degelijk rekenexamens afgenomen! Het cijfer is uiteindelijk niet van belang voor je diploma
Werd idd afgenomen. Maar van de 22 hebben er 3 hem gemaakt. De rest kwam niet eens omdat ze rekenen moeilijk vinden. En dat was blijkbaar geen probleem.
En dan nog, je kan dus een 1 halen en gewoon slagen
Woofie: om nou gelijk een generatie over een kan te scheren vind ik ook niet nodig...

Gelukkig hadden wij kassa's die aangaven hoeveel je terug moest geven dus dan ging het gewoon prima. Moesten mensen inderdaad niet achteraf nog komen met 'oh hier heb je er zoveel centjes bij' want dan snapte ik het idd niet meer. Hing dan gewoon een verhaaltje op dat dat niet kon met het kassasysteem als ik het bedrag eenmaal had aangeslagen. Nooit een weerwoord op gehad
Mocht ook gewoon van de baas, zolang ik aan het eind van de dag maar een kloppende kassa had.