Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy schreef:Ik bedoelde inderdaad dat ik het voor deze kittens zielig vind; ze zijn net tien weken en niet anders gewend dan 'buiten' te zijn. Ze zijn hier overigens geboren.
Binnenhouden is hier geen optie omdat vriend allergisch is. Dus nu ook totaal niet handig, maar goed, het moet maar even zo. En we hebben ze inderdaad om muizen en ratten te vangen. Betekent niet dat ik ze half verwaarloos, echt niet. Ben hartstikke gek met alle katten en ze zijn ook allemaal gechipt.
Ik hoop dat de vrouw nu wegblijft. Het is hier voor bekenden ook normaal achterom te lopen, maar bij vreemden niet.
Wat een raar verhaal zeg eilinora. Dan schrik je ook wel...
Amy schreef:Ze is nog niet weer geweest, ook nog steeds geen reactie op de mail!
Ze zijn hier allemaal erg mak, ik kan alle katten pakken. De één vind knuffelen wel leuk en de ander niet. Is maar net hoeveel tijd je aan ze besteed als kitten zijnde denk ik.
De katten lopen hier gewoon lekker buiten op onze grond en in het bos. Zijn allen gechipt. Dat ze boerderijkat zijn betekent niet meteen dat ze verwaarloosd worden...
De kittens worden morgen gechipt. Maar ik hou ze denk ik nog een tijdje binnen, het zit me niet lekker namelijk.