Auto's rijden "mijn tuin in"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: Auto's rijden "mijn tuin in"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 15:22

Ik zou geloof ik in dat voorste metalen staandertje een fel oranje vlaggje prikken, zoeentje die ook bij kleine kinderen achterop de fiets gaat zeg maar. Als je het vlaggetje vast zet op aan een soort "basis" plaatje die in dat ijzeren staandertje kan, en dan er dat wat zand overheen stort, is dat er ook niet zomaar uit te trekken denk ik.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 15:40

Kun je niet een leuk boompje in een grote pot daar in dat hoekje wegzetten? Dan staat er 'iets', maar is het niet gelijk zo'n lelijk gekleurd paaltje.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:44

Ik vind het vooral zo gek dat dat hapje van jou zou zijn en de rest binnen het rode lijntje niet... heb je niet ergens het perceel op tekening staan dat je het na kan kijken of je het hapje daar ook op ziet?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:09

Als het vooral de bekende zijn die erop in rijden, zou ik niet teveel moeite doen, of even een fietsvlaggetje erin prikken, of zo'n reflectie paaltje ervoor steken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:40

pmarena schreef:
https://kadastralekaart.com/ Hier kan je makkelijk zien wat de vorm van je perceel is :)

Oh deze is nieuw, dat is ook een mooie zeg +:)+
https://bgtviewer.nl/

Die laatste klopt niets van. Ik heb net een aantal adressen ingetikt waar die de tuin gewoon niet mee telt terwijl het er echt wel bij hoort.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:43

Klopt, is bij ons ook het geval. Terwijl de eerste link zelfs ons recent erbij gekochte stuk grond is aangegeven.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:54

Daarom is die laatste ook nog nieuw denk ik, dat ze die nog aan het invullen zijn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:55

De lijnen zijn wel duidelijker. Als die straks af is, kan het behoorlijk goed zijn.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:58

Kijken of je op dat hoekje een tegen eruit kunt halen ofzo en er een klein boompje of struikje plaatsen. Ziet er nog leuk uit ook en dat móét toch opvallen :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:59

Ik vind het echt een hele leuke ontwikkeling die laatste :j

Maargoed de eerste is er al aardig wat jaartjes en geeft echt de kadastrale percelen zoals bekend bij het Kadaster dus daar zou je wel kunnen zien of het gekke knikje echt bij jouw perceel hoort (wellicht is het er al jaren geleden bij "gepikt" :P ) en of dan ook het spulletje rechts van de rode lijn bij je perceel hoort misschien :)

Als het stukje rechts van de rode lijn er ook bij hoort zou ik overwegen er een leuk groen perkje van te maken. Als het hapje ooit een keer "gepikt" is dan zou ik zeker iets doen van een vlaggetje ofzo, om te voorkomen dat buurman ergens gaat klagen over de rare situatie en men er dan achter komt dat het niet van jou is.

En is het wel gewoon zo'n rare situatie tja dan weet je dat ook maar :P