Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. We hebben bij de aankoop van ons huis wel rekening gehouden met een buffer (10.000€) die we elk over wilden houden, dus we zijn niet volledig in een gat gevallen. Ondertussen ook weer wat aangevuld tot ongeveer het dubbele
.
(inclusief uit eten gaan).

czarina schreef:Vraagje,de gene met de grote spaarrekeningen, hoeveel verdienen jullie dan per maand en wat zijn de vaste laste(en gezinssamenstelling)
Die bedragen kunnen wij alleen maar van dromen.
Werk 40 uur in de week. Heb boodschappengeld elke week en tank beperkt. Verder leef ik best krap, weinig geld om eens iets leuks te doen dus al het geld gaat naar vaste lasten en spaarpotje.
czarina schreef:Vraagje,de gene met de grote spaarrekeningen, hoeveel verdienen jullie dan per maand en wat zijn de vaste laste(en gezinssamenstelling)
Die bedragen kunnen wij alleen maar van dromen.
met vrienden deel ik mijn loon maar online liever niet. Aparte poll maken ?
ElCamino schreef:Pffff ik heb bijna niets ! Ik kom net uit elke maand met mijn salaris.
Ik ben alleenstaand, heb een eigen koopfla, mijn golfie voor woon/werk verkeer en de Blazer voor de trailerritjes.
Ik heb een paard met wat mankementen dus naast stalling ook nog speciaal beslag rondom, glucosamine voor artrose en Devils Relief.... het is altijd op einde van de maand.
Wat ik spaar : mijn vakantiegeld en een eventuele bonus eind van het jaar.... ga nooit met vakantie dus probeer van die 2 extraatjes in mei en januari de extra kosten te dekken.
Het lukt nét....... maar alles is van mij, geen lening naast mijn hypotheek dus ben trots dat ik het allemaal trek in mijn uppie.
Zo denk ik er ook over! Way to go!
Amy schreef:Op moment niks. Twee maand geleden paard gekocht, nieuw zadel etc. Nu verder sparen voor spullen, wedstrijd set, dekens, trailer enzo.
Woon op mezelf, alleen. Geef zeer weinig uit, ben echt zuinig. Vrijwel al het geld wat ik over hou na vaste lasten etc gaat naar de paarden...