Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tussen wakker worden en de deur uit gaan zit bij mij nooit minder dan 2 uur als het even kan, en dat is met alles erbij dus eten, douchen, make-up en aankleden. Vind het heerlijk om veel tijd aan uiterlijke verzorging te besteden en echt lekker even dat stukje me-time te pakken maar als iemand binnen 10 minuten de deur uit is en alleen het minimale heeft gedaan, nou, dikke prima. Zou willen dat ik het kon

Beetje krom om andere mensen de les te lezen over goed lezen wat er gezegd wordt dan. 
als mensen zich prettig voelen door een ochtendroutine van een uur of misschien langer, zéker doen....
LadyMadonna schreef:Emma, zeer zeker dikke primaals mensen zich prettig voelen door een ochtendroutine van een uur of misschien langer, zéker doen....
Ik vind t zonde van m'n slaaptijd :')
Ik ben altijd gewoon schoon en leg mijn kleding de avond van tevoren klaar, daar niet van. Maar als ik vroeg op moet zie ik er zonder makeup ook gewoon goed uit. Dan lig ik liever nog wat langer op bed.
). Handen verzorgd, geen dikke rouwhanden etc. 
Resistance schreef:LadyMadonna schreef:Emma, zeer zeker dikke primaals mensen zich prettig voelen door een ochtendroutine van een uur of misschien langer, zéker doen....
Ik vind t zonde van m'n slaaptijd :')
Dit dus.Ik ben altijd gewoon schoon en leg mijn kleding de avond van tevoren klaar, daar niet van. Maar als ik vroeg op moet zie ik er zonder makeup ook gewoon goed uit. Dan lig ik liever nog wat langer op bed.
Ik voldoe dus totaal niet aan het plaatje 'verzorgd'.