quarterH schreef:ik heb 2 boetes gekregen, moet de foto's nog bekijken of ik het ook daadwerkelijk gedaan heb.
Het zou kunnen, aangezien ik dagelijks bij dat stoplicht ben, deze heel kort op groen staan en het heel lang duurt voor de andere kant groen krijgt en er regelmatig vrachtwagens voor je staan waardoor je het stoplicht niet op tijd kunt zien.
Maar fijn dat jullie het zo nodig vinden te reageren met 'jammer dan' hoop dat jullie er een goed gevoel van krijgen en er beter door slapen ofzo.
Voor de serieuze reacties waar info in staat over welke redenen acceptabel zijn: dankjewel, dat is waar ik naar op zoek ben.
Je rijdt zelf 2x door rood, dus ja inderdaad jammer dan. Dat je het stoplicht niet goed kan zien omdat je achter een vrachtwagen zit geeft aan dat je meer afstand moet houden van de vrachtwagen om het stoplicht wél in de gaten te kunnen houden. Slechte smoes, daar gaan ze echt je boete niet op kwijtschelden. En ik zeg altijd maar zo; als je de haast hebt om door rood te rijden, had je eerder moeten vertrekken.