En dan wordt je van je fiets geduwd...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 18:57

Willemiens schreef:
Jeetje, je kan me niet vertellen dat sommige nog nooit over de stoep hebben gefietst hoor ... :roll:

Anyways, wat een idioot!! Heb ook een keer een klap in me gezicht gehad van oudere man (ik was 13) omdat ik op de stoep fietste....

Ik wil absoluut niet over één kam scheren, ik ken genoeg hele lieve oude mensen. Maar het lijkt af en toe alsof ouderen weer onverdraagzamer worden? Zovan: ik zal de jeugd van tegenwoordig even een lesje leren.

sauffi

Re: En dan wordt je van je fiets geduwd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:01

Wat een nare actie van die man. Hij had het ook normaal kunnen zeggen inplaats van je van de fiets af te duwen.

Hopelijk valt de schade mee, maar ik snap dat je erg geschrokken bent.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:52

Resistance schreef:
Willemiens schreef:
Jeetje, je kan me niet vertellen dat sommige nog nooit over de stoep hebben gefietst hoor ... :roll:

Anyways, wat een idioot!! Heb ook een keer een klap in me gezicht gehad van oudere man (ik was 13) omdat ik op de stoep fietste....

Ik wil absoluut niet over één kam scheren, ik ken genoeg hele lieve oude mensen. Maar het lijkt af en toe alsof ouderen weer onverdraagzamer worden? Zovan: ik zal de jeugd van tegenwoordig even een lesje leren.

Dat idee heb ik zelf ook hoor. Heb ook een paar keer vrijwilligerswerk gedaan met oudere mensen, maar dat doe ik ook niet meer. Kon echt niks goed doen in hun ogen en telkens weer het 'de jeugd van tegenwoordig'. Al was het water wat ik voor de inschonk niet koud genoeg :roll:

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:57

Resistance schreef:
Willemiens schreef:

Welnee, klootzak zijn is echt niet leeftijdgebonden.