En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 16:49

Vandaag met hem dat gesprek gehad.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Hutcherson

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:23

Wat een aparte aanpak van hem.

Zonder echt goed gesprek waarin duidelijkheid wordt gegeven dat het mis dreigt te gaan bij hem. zonder waarschuwingen..
Wauw, apart. na zoon lange tijd denk je toch iemand te kennen toch.

Bovendien zou het voor mij klaar zijn indien iemand tegen mij zegt niet meer verder te willen met mij en zelfs andere vrouwen op te zoeken.

Ongeacht of er spullen op zijn naam staan.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:26

Ik zou er persoonlijk ook erg veel moeite mee hebben als mijn partner zo laks was met zijn gezondheid.

Hoe zie je de toekomst nu ts? Wil je hem uberhaupt nog een kans geven?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:30

Dat hij vreemd gaat is niet goed te praten, maar wat ik eerder ook al zei, die zorgen over je epilepsie kan ik me dus wel voorstellen.
Ik zou ook echt boos zijn als mijn man dat had en niet zo laten onderzoeken, puur uit liefde.
En als daar dan niets serieus mee gedaan word staat hij ook wel tegen een muur.
Vreemd gaan blijft fout, maar er is wel een andere kant aan het verhaal.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 19:47

Ik bedank alvast nogmaals iedereen voor de reacties, pb's... ze brachten mij zeker al tot inzicht in bepaalde dingen. En hebben ook meegeholpen aan het goed gesprek die ik heb gehad met hem.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:57

Ha TS, wat een nare situatie zeg. Wat ik apart blijf vinden is een smoes/excuus dat vreemdgangers vaak noemen: "het is me allemaal te veel". En dan nemen ze er gewoon een relatie bij incl leugens en bedrog <<)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:04

Ts fijn dat je hebt kunnen praten.
Maar beter was geweest als dit praten eerder was gebeurd.
Had veel pijn en verdriet kunnen schelen.

Emmer vol, leven als broer en zus, ik blijf het geen excuus vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:11

Wil hij nog wel een kans dan?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:14

Vraag ik me ook af, willen jullie wel samen verder met elkaar?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:19

Of je nu wel of niet samen verder gaat, vanaf nu eerst zorgen met behulp van je vader of iemand die er verstand van heeft dat de zaken goed gescheiden worden. Vooral in financieel opzicht. Straks wonen jullie in het huis van pa, waarvan jullie al bezig zij om het via huurkoop in bezit te krijgen, en dan loopt het weer uit de klauw en ben je helemaal de pineut. Dit is geen tijd voor sentimentele toestanden en een tranen met tuiten huilend mannetje. Aktie ondernemen en wel zo snel mogelijk want iets zegt me dat meneer al veel vaker vreemd is gegaan.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 20:49

Dat hij bezig was contact te zoeken met andere daar heb ik bewijs van.. -O-
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 22:21

Ik vind het gek dat hij toen je hem betrapte bij die vrouw is gebleven..

Waarom?
En dan huilen in de auto?

Waarom is hij niet naar huis gekomen om het uit te praten?
Jij staat daar nog voor open.
Slaapt hij nu bij haar of in het andere huis?

Hij mag in zijn handjes klappen dat jij hem nog met open armen ontvangt.
Na meerdere keren liegen waar hij was enz.

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 23:34

KiVa schreef:
@Chubby: je hebt een punt en dit blijf ik ook steeds mee nemen in men achterhoofd.

@Shanna: Ik had het gevoel dat hij nu zeker nog niet klaar was om terug te komen. Ik voel eveneens aan dat hij mij zeker nog graag ziet...

@Cinnepin: Ik wil zeker nog verder met hem.
Maarvhet moet weliswaar van beide kanten komen, als hij het niet meer wilt en hij geen keus maakt dan laat ik dit 'verhaaltje' ook geen weken aanslepen. Mijn grenzen zijn er ook..

@Bigone: Vreemd gaan zal hij nog niet gedaan hebben, de tijd ontbrak hem letterlijk daarvoor. Dat hij bezig was contact te zoeken met andere daar heb ik bewijs van.. -O-

Ts, heel erg veel sterkte! Ik wil alleen even iets zeggen wat mij opvalt, je zegt dat HIJ nog niet klaar is om terug te komen, maar denk je ook wel aan je zelf? Jij bent er namelijk ook nog! Ben jij er wel klaar voor dat hij terug komt? Hij kruipt verschrikkelijk in de slachtoffer rol naar mijn mening, laat dat niet te veel toe en kom ook voor jezelf op! Hij heeft er voor gekozen om vreemd te gaan, moet hij nu ook maar zo stoer zijn om nu met de consequenties om te gaan zonder te denken dat meneer alles kan bepalen..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 23:34

?? Waarom wil een vrouw verder met een man die zegt dat hij maar een ander fiets omdat zij niet elke avond klaar ligt voor meneer??? En die wel zegt dat ze aanvallen heeft, zelf op de ambulance zit en haar gewoon laat liggen ipv haar direct naar het ziekenhuis te brengen??? Ts, sorry, ben je echt zo stekeblind?? Ik kan hier echt niet bij, dikke krokodilletranen, een vrouw die toch denkt dat het haar schuld is en hij word weer de hand boven het hoofd gehouden.

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 23:35

bigone schreef:
?? Waarom wil een vrouw verder met een man die zegt dat hij maar een ander fiets omdat zij niet elke avond klaar ligt voor meneer??? En die wel zegt dat ze aanvallen heeft, zelf op de ambulance zit en haar gewoon laat liggen ipv haar direct naar het ziekenhuis te brengen??? Ts, sorry, ben je echt zo stekeblind?? Ik kan hier echt niet bij, dikke krokodilletranen, een vrouw die toch denkt dat het haar schuld is en hij word weer de hand boven het hoofd gehouden.

Hier ben ik het toch wel heel erg mee eens, wist alleen even niet hoe ik dit moest vertalen naar bokt taal

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 23:41

Financiële gevolgen? Vasthouden aan hoe het was?

Misschien wordt het tijd om te bedenken wat JIJ nou echt wil TS.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 00:21

TS, ik weet even niet wat ik zeggen moet.

wel wil ik beide kanten heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

wellicht dat jullie er toch nog uit kunnen komen.

btw; laat je wel een soa test doen, je weet verder niet wat hij nog meer heeft uitgespookt bij die vrouw, of zelfs meerdere vrouwen

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 00:59

KiVa schreef:
Contact met haar = geen haar op men hoofd die daar over denkt. Ik heb toen men kalmte kunnen houden maar geen idee of ik het nog zou kunnen..
.

Waarom zou je je kalmte tegenover haar niet kunnen houden, maar wel bij jouw man terwijl hij, en niet zij, degene is die 100% verantwoordelijk is voor de echtelijke ontrouw?

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je contact moet hebben met die vrouw.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 03:05

Sterkte Ts, wat een hoop ellende, volgens mij moet "hij" zich een keertje laten onderzoeken want hij houdt er rare gedachtegangen op na.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 06:23

XiiaaooNaa schreef:
Wat ik mij nu vooral afvraag, wat wil die andere vrouw met je man?
Heb je contact met haar hierover? Of zijn er meer dingen gezegd bij de confrontatie?

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je voor jezelf kiest in dit verhaal! :(:)
Praten blijft de sleutel tot bijna alle problemen...ik hoop dat je man snel wil praten met je zodat je meer duidelijkheid hebt voor jezelf.

Is het echt van belang wat zij wil? Totaal niet. Het gaat erom wat hij wil en doet. Zij heeft hier geen schuld.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 06:32

Wat een verhaal ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 06:51

Nabster schreef:
XiiaaooNaa schreef:
Wat ik mij nu vooral afvraag, wat wil die andere vrouw met je man?
Heb je contact met haar hierover? Of zijn er meer dingen gezegd bij de confrontatie?

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je voor jezelf kiest in dit verhaal! :(:)
Praten blijft de sleutel tot bijna alle problemen...ik hoop dat je man snel wil praten met je zodat je meer duidelijkheid hebt voor jezelf.

Is het echt van belang wat zij wil? Totaal niet. Het gaat erom wat hij wil en doet. Zij heeft hier geen schuld.

Dat zeg ik niet, het is niet van belang maar kan wel helpen. Maar alsnog nogsteeds blijft praten de sleutel tot veel oplossingen. Of ze leuk zijn of niet.

En verder ben ik het eens met bigone. :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 07:04

Niet zozeer van belang, wel goed om mee te nemen in je overweging: hoe hij haar kent. Als hij moedwillig naar een site als seconde love oid is gegaan zou ik het al een stuk erger vinden dan per ongeluk tegengekomen/van het werk enzovoorts.

Bij die eerste zit er namelijk een hele andere "gedachtengang" in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 07:49

upendo schreef:
Niet zozeer van belang, wel goed om mee te nemen in je overweging: hoe hij haar kent. Als hij moedwillig naar een site als seconde love oid is gegaan zou ik het al een stuk erger vinden dan per ongeluk tegengekomen/van het werk enzovoorts.

Bij die eerste zit er namelijk een hele andere "gedachtengang" in.

Vind je dat dat er toe doet? Volgens mij doet er maar één ding toe: of je partner respect voor je heeft. Doet hij zijn best om je veilig en geborgen te laten voelen? Gaat hij liefdevol met je om?

Oh nee, toch nog een tweede ding: je eigenwaarde. Hoeveel geef je om jezelf? Vind je jezelf de moeite waard? En doe je jezelf niet tekort? Of hou je zo weinig van jezelf dat je genoegen neemt met minder in een relatie?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 08:01

Ik vind dat dat ertoe doet. Ja. :)
Zeker als je de overweging maakt om verder met je partner te willen.