Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiVa schreef:@Chubby: je hebt een punt en dit blijf ik ook steeds mee nemen in men achterhoofd.
@Shanna: Ik had het gevoel dat hij nu zeker nog niet klaar was om terug te komen. Ik voel eveneens aan dat hij mij zeker nog graag ziet...
@Cinnepin: Ik wil zeker nog verder met hem.
Maarvhet moet weliswaar van beide kanten komen, als hij het niet meer wilt en hij geen keus maakt dan laat ik dit 'verhaaltje' ook geen weken aanslepen. Mijn grenzen zijn er ook..
@Bigone: Vreemd gaan zal hij nog niet gedaan hebben, de tijd ontbrak hem letterlijk daarvoor. Dat hij bezig was contact te zoeken met andere daar heb ik bewijs van..
bigone schreef:?? Waarom wil een vrouw verder met een man die zegt dat hij maar een ander fiets omdat zij niet elke avond klaar ligt voor meneer??? En die wel zegt dat ze aanvallen heeft, zelf op de ambulance zit en haar gewoon laat liggen ipv haar direct naar het ziekenhuis te brengen??? Ts, sorry, ben je echt zo stekeblind?? Ik kan hier echt niet bij, dikke krokodilletranen, een vrouw die toch denkt dat het haar schuld is en hij word weer de hand boven het hoofd gehouden.
KiVa schreef:Contact met haar = geen haar op men hoofd die daar over denkt. Ik heb toen men kalmte kunnen houden maar geen idee of ik het nog zou kunnen..
.
XiiaaooNaa schreef:Wat ik mij nu vooral afvraag, wat wil die andere vrouw met je man?
Heb je contact met haar hierover? Of zijn er meer dingen gezegd bij de confrontatie?
Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je voor jezelf kiest in dit verhaal!![]()
Praten blijft de sleutel tot bijna alle problemen...ik hoop dat je man snel wil praten met je zodat je meer duidelijkheid hebt voor jezelf.
Nabster schreef:XiiaaooNaa schreef:Wat ik mij nu vooral afvraag, wat wil die andere vrouw met je man?
Heb je contact met haar hierover? Of zijn er meer dingen gezegd bij de confrontatie?
Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je voor jezelf kiest in dit verhaal!![]()
Praten blijft de sleutel tot bijna alle problemen...ik hoop dat je man snel wil praten met je zodat je meer duidelijkheid hebt voor jezelf.
Is het echt van belang wat zij wil? Totaal niet. Het gaat erom wat hij wil en doet. Zij heeft hier geen schuld.
upendo schreef:Niet zozeer van belang, wel goed om mee te nemen in je overweging: hoe hij haar kent. Als hij moedwillig naar een site als seconde love oid is gegaan zou ik het al een stuk erger vinden dan per ongeluk tegengekomen/van het werk enzovoorts.
Bij die eerste zit er namelijk een hele andere "gedachtengang" in.