Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dromertje2 schreef:Door het late handelen, was er wel niets meer om te melden. Zodoende kon de politie ook niet veel doen. Om dan af te geven op de politie, vind ik dan wel wat bizar, aangezien ts zelf de reden is waarom de politie niets meer kon doen.
Of ze nu gebeld had of niet, maakte geen verschil in de uitkomst.
Resistance schreef:Anoniem schreef:Nou sorry hoor TS maar je bent 20 jaar, dan kan je zelf toch ook wel bedenken dat je de politie (en dus 112) moet (/kan) bellen?! Vind dat echt heel raar dat jij dat schijnbaar niet weet. Desnoods zoek je het op... Heel erg vreemd.
Wellicht het topic lezen?
Resistance schreef:[naam] schreef:Nou sorry hoor TS maar je bent 20 jaar, dan kan je zelf toch ook wel bedenken dat je de politie (en dus 112) moet (/kan) bellen?! Vind dat echt heel raar dat jij dat schijnbaar niet weet. Desnoods zoek je het op... Heel erg vreemd.
Wellicht het topic lezen?
Telpeva schreef:Soms is snel handelen handig, maar als je twijfelt of je weet iets niet... nouja dan gaat er nu eenmaal tijd overheen toch? Ik vind dat niet meteen een fout van ts of een fout van de politie dat er dan 'te laat' is gehandeld. Ts hééft gehandeld, en dat is imo helemaal niet zo vanzelfsprekend nog tegenwoordig, dat er iemand actie onderneemt en opstaat om te helpen. Pluim voor jou ts dat je in elk geval wou helpen, en misschien zijn ze alsnog geholpen met je telefoontje en het nummerbord.
Resistance schreef:Anoniem schreef:TS, met je 'beste stuurlui staan aan wal', draai jij eens een dienst mee met de politie voordat je weer durft te zeggen 'wat heb je aan de politie.. niets dus'.
Voorlopig was het wel o.a. de politie die gister heel adequaat handelden bij een mogelijke terreurdreiging. Was het ook de politie die je in ieder geval wel te woord konden staan en zo hebben ze nog wel honderd andere taken.
Omdat jij te belabberd was om 'telefoonnummer politie' te googlen (want dat is alles wat je hoefde te doen!) krijgt de politie nu de schuld dat ze niet genoeg doen in jouw ogen, maar mogen we vooral jouw handelen niet veroordelen. Beetje zelfreflectie zou op zijn plaats zijn.
Ik snap oprecht niet waarom je überhaupt mijn handelen zou "veroordelen". Ik heb niets fout gedaan. Wellicht niet snel genoeg, en volgens velen ben ik kennelijk te dom om een telefoonnummer op te zoeken, maar ik heb gehandeld.
Szan schreef:Ik snap niet dat je deze topictitel kunt typen en je daarna nog kunt afvragen of je wel de politie kunt bellen hiervoor.

Onali schreef:Tip; zet het nummer gewoon in je telefoon
Heb zelf ook standaard Rijkswaterstaat erin staan. Voor dingen op de weg bijv.
Volgens mij staan bepaalde dingen al voorgeprogrammeerd in je telefoon. Oa Klantenservice.
Als je alleen al politie in google invoert krijg je het nummer al.
lieveli schreef:Resistance schreef:Met deze reactie heb ook jij je dieptepunt bereikt. Wauw.
Lekker defensief meid. En nee, je bent niet dom, maar daarom verbaast dit topic me ook.