Ze hebben veel gothic spul, maar ook wel wat minder heftige leuke zwarte kleding. Ik haal er regelmatig leuke dingen vandaan en heb echt geen geweldig figuur
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Shanna schreef:Van de zijkant is mijn figuur beter dan recht van voren. Van voren ben/ lijk ik echt breed en zie je geen/ amper een taille wat ik voorheen wel had. Met lange dunne benen er onder lijkt mn romp echt een propje! En dan ook nog mn buik die over mn broekrand valt en de love-handles aan de zijkant.. ik weet echt niet wat ik daarmee aan moet.. met een blazer kan ik het nog camoufleren en de optische illusie van een taille creeeren, maar blazers zijn niet mijn dagelijkse kledij, daarvoor zitten ze niet lekker genoeg en onder een jas zit het helemaal niet
Ik ben van voren echt dit figuur zegmaar
Bij tuunte kon ik helaas nooit slagen..
). Misschien dat jasjes/vestjes die net over de heupen vallen je bovenlichaam iets optisch verlengen?
. Maar resultaat deel van de aankopen. Was 155 euro kwijt voor 3 vestjes en 6 shirts. Zonder de uitverkoop of faillissement in een zaak dan 250 euro
en in de andere 160 euro. Was voor mijn doen echt veel geld kwijt. Maar goede kwaliteit. Een shirt zelfs linnen
Drie dingen niet maar die staan echt leuk. Oa een hempje met daarover een gaatjes shirt met half lange mouwen. Handig bv morgen avond, eerst warm genoeg voor hempje en binnen en terug achter op fiets netdingetje erover met strik aan de ACHTERKANT. Had ik dus heel slim verkeerdom aan. Maar ja strik hoort voor mij voor en niet achter.
tsja hoe omschrijf je dat? Is strak en los tegelijk en werkt heel subtiel die buik weg. Is echt damesachtig
wat ik dus zo niet gewend ben met altijd mannenkleding maar staat verbazingwekkend goed. Was iemand in klerenrek aan het neuzen ik stap pashokje uit en meteen hee dat staat je echt goed je hebt een leuk figuur zo.
wat dat is dus echt ene mega compliment en voor mij ook nieuw.
ben namelijk een plompe korte smurf 
maar ja die 70% korting deed hem hem. Maar daar komen de fleurigste dingen vandaan. Moest wel lachen een vest moet van ander filiaal nog komen kiezelkleurig. Vraagt dame aan andere kant van de lijn moet het bijlassende rokje ook mee? Echt een leuk ding maar past me zo totaal niet als type. Wist de verkoopster niet trouwens. Die kijkt me even van top tot teen aan en meld nee laat maar dat gaat hem niet worden bij deze mevrouw.
ze had me dus goed ingeschat dat het me totaal niet staat. Heb wel eens ergens modellen gepast samen met een goede vriend, maar hem staat het beter nog dan mij want ik had ik een rok passen jij ook anders doe ik het niet ,
(en hij is een stoere mannelijke motormuis en hij was zo sportief de uitdaging aan te gaan tot grote hilariteit van de verkoopsters
)