Nicolien schreef:Maar als je iets helemaal klaar hebt en je het dan hier plaatst, ga je sowieso feedback krijgen.
Volgens mij is het efficiënter ook je tussenstappen te laten. Feedback op tussenstappen kan je gelijk verwerken, feedback op het eindproduct betekent vaak veel meer aanpassen en uiteindelijk dus meer werk.
Even iets anders: Wat is jouw droombaan? Het klinkt heel offtopic, maar als jouw baan is om mensen te helpen, op welke manier dan ook, ben ik bang dat je hier niet gelukkig van gaat worden. Uiteindelijk, als het project slaagt, zal het toch jouw baan "moeten" worden, anders ga je het niet draaiend houden. Ook al besteed je het uit, je zal altijd een vinger in de pap moeten houden.
En begrijp ik nu goed dat jij in je eentje nu verder gaat met dit project en de rest van je groepje achter je laat? Of heb je dit met hun overlegt? En wie is diegene die je helpt? Helpt ze je met het plan, helpt ze met de financiering, helpt ze met de juridische kant of helpt ze contact leggen met de andere fanclubs/stichtingen?
Ook ik vraag me af of je van plan bent contact te zoeken met de familie. Stel je voor dat je al dit werk doet en zij een rechtszaak aanspannen om het plan tegen te gaan. En dan? Het is Amerika, dus ergens zou het me niets verbazen.
Daar heb ik die hulp voor. Zij ziet mijn tussenstappen, en helpt me daarbij. Zij zit ook gewoon op bokt, maar ze wil anoniem blijven, dus ik vertel niet veel over haar. Maar ze doet zelf heel veel met projecten. Dus ze heeft er zeker verstand van.
Mijn droombaan is om zangeres te worden. Op wereldniveau. Ja, weer zoiets ambitieus. Als ik daar succesvol in zou zijn, zou ik zelf heel veel geld hebben. En dat zou helpen.
Ik ben dit regelen nu even zelf aan het doen, en dan ga ik straks vragen of ze meegaan of niet. Ik ga sowieso ook opzoek naar nieuwe mensen.