Hulp nodig: 34 jaar en een bakvissenprobleem :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:50

Misschien zeg ik iets heel geks nu, maar je hebt z'n mail toch?
Waarom niet gewoon een mailtje sturen met joh, het is misschien wat gek via de mail, maar wel zo veilig, voorkomt al te veel ongemakkelijke situaties en blablabla.
Maar ik vind je leuk en als je nou ook single bent, zullen we dan eens een keer wat gaan drinken?

Iets in die strekking dan. :)

Long long time ago m'n man ook via werk leren kennen. En ik was wel zijn leidinggevende :')
Op een gegeven moment het om elkaar heen gedraai zat en sms (ja toen sms'te je nog) gestuurd met, ik weet dat het allemaal niet handig is, maar ik vind je leuk, what about you?
We hebben het heel lang geheim kunnen houden om goed uit te zoeken hoe en wat, hij heeft uiteindelijk een andere baan gezocht en ze leefden nog lang en gelukkig ;-)

Zonnetje81

Re: Hulp nodig: 34 jaar en een bakvissenprobleem :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:47

Wat grappig haha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:19

Lijkt me een lastige situatie haha.. kun je niet iemand vragen hem toe te voegen op Facebook? Sommigen accepteren iedereen, ondanks dat ze elkaar niet kennen. Of iemand een facebook berichtje laten sturen met de vraag of hij vrijgezel is voor een kennis of vriendin die interesse heeft, iemand die helemaal los staat van jou? Ik bied me aan :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:23

Als je op de werkvloer niet veel met elkaar van doen hebt en geen van julkie is leidinggevende van de ander, zeker doen!!

Ik heb ook al een aantal jaar een relatie met een collega.. :j
Alleen sta ik in de winkel en is hij eenvan onze chauffeurs.. (voor de nieuwsgierigen: we werken bij Zeeman :) )

En om t nog sterker te vertellen.. We gaan eind september naar de Cantharel voor een midweekje en daar ga ik hem ten huwelijk vragen.. :j <3

Dus nogmaals.. Ik zeg doen!!!! :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:30

Als je zijn linkedin uitgespit heb, dan weet hij dat je interesse hebt in hem als persoon. Tenminste ik krijg altijd meldingen van linkedin wie mijn profiel onderzoeken. :D
Mooie aanleiding om iets te vragen over zijn linkedin..........omdat jij 'blond' bent en wil weten hoe je linked in gebruikt :list:

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 13:01

Heb niet alles doorgelezen :o maar kan je niet met (een deel van) de projectgroep een borrel houden? En dan lekker aan de klets raken over privé dingen? Wordt het niks met die ene collega dan heb je iig een aantal mensen beter leren kennen en waarschijnlijk een leuke middag/avond gehad.
Al die gekke geforceerde acties kan ik me niet zoveel bij voorstellen en "hoi ik vind je leuk" is wel erg direct. Als iemand zo op je af zou komen zou ik direct de benen nemen.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:25

Tijd om aan teambuilding te gaan doen en om met het ganse team eens af te spreken. Gezellig iets te gaan drinken om de voortgang te vieren, of het succesvol afronden van een bepaalde fase. Of gewoon omdat jullie al zo lang aan dit project bezig zijn en het positief is voor de werksfeer.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:43

En TS, al de stoute schoenen aangetrokken?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:22

Sommigen zeggen gewoon vragen hoe was je weekend? Maar las ik niet iets van dat de vergaderingen op vrijdag waren? Dan kun je namelijk beter vragen of hij nog wat leuks gaat doen in het weekend?

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 20:26

Ik ben hem ondertussen twee keer tegengekomen in de kantine en iedere keer lacht ie heel lief en leuk naar me, dat geeft hoop . Gisteren gebeurde dat weer en heb ik hem uiteindelijk aan het einde van de dag (duurde ff voor ik de moed bij elkaar had ) een mailtje gestuurd; heb hem een complimentje gestuurd vanwege zijn mooie lach.... maar ja, dat was natuurlijk zo laat dat hij al naar huis was. Nu zit ik dus heel het weekend duimen te draaien in de hoop dat ie maandag wat terug stuurt, en hopelijk heb ik het gesprek dan aan de gang....

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:26

Och jee! Wat spannend! Wat heb je gestuurd?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:28

Oehh spannend! Ik duim mee :D

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 20:31

Eigenlijk gewoon iets van; ik wil je even een complimentje geven nadat ik je vandaag weer tegenkwam in de kantine. Wat heb je een mooie leuke lach! :)

Mocht ie niks willen dan kan ik hem iig nog probleemloos onder ogen komen :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:34

Goed gedaan! Ben heel benieuwd wat hij hier op gaat zeggen!

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:35

Spannend! *D Ik vind dit toch best gewaagd. <<)

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 22:29

Oeh, ben benieuwd naar zijn antwoord :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 00:51

Stoer van je! Ik lees mee

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 12:16

Ik herken mezelf hierin haha. Ik ben sinds kort samen met mijn bedrijfsleider :') . Hij staat boven mij en ik heb dus overdag tijdens het werk gewoon te luisteren naar hem, wat ook helemaal geen problemen geeft. Collega's weten het allemaal en niemand heeft er een probleem mee. Behalve één rotte appel maar goed, die doet over alles moeilijk.
Je mag me gerust een pb sturen!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 12:55

Volgens mij werken wij bij hetzelfde bedrijf, in Boxmeer? De kans is klein dat ik hem ken maar wie weet... Misschien ken ik hem toch en kan ik je vragen beantwoorden ;)

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 13:10

@emeraldo: r&d jij toch?! Ik denk idd dat jullie niet met die afdeling te maken hebben... ze zitten in PE01... en hij komt niet uit deze regio maar meer richting Nijmegen

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:15

Ik werk bij de R&D inderdaad. We hebben soms wel te maken met de mannen uit PE01 maar niet hun privé omstandigheden ;)
Ik ben benieuwd naar reactie op jou mail. En anders is er toch de informele kerstborrel waar toch makkelijk een poging gewaagd kan worden :D

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 13:23

Jaaaa, dat duurt nog 4 mnd.... dat geduld heb ik niet.... :) Morgen weet ik wrs meer.... :7

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:24

Oh, dit topic moet ik volgen hoor :D Wat stoer van je! Ik ben benieuwd naar zijn reactie.

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:34

ooh leuk, je treft hem dus in de kantine. Kan je daar niet even actie ondernemen. Zo van, voor een beschuitje eten is het misschien te laat ( of juist te vroeg) maar zullen we samen lunchen. :o :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:35

Stoer dat je die email hebt gestuurd! Ik volg :D