Ik had er alles aan gedaan om een fatsoenlijke oplossing te krijgen in jou geval. Lief doen helpt hier blijkbaar niet bij dus dan maar via een andere weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:Beste
Bedankt voor het delen van uw bevindingen.
Graag verzoeken wij u om de foto's die u op onze facebook pagina plaatst te laten zien in het hotel. Zij kunnen u daar het beste mee helpen. Ook kunt u uw opmerkingen en foto's kenbaar maken bij onze gastensupport afdeling. U kunt hen bereiken via e-mailadres gastensupport@fletcher.nl
Helaas kunnen wij via facebook niks voor u betekenen en dit probleem ook niet voor u verhelpen. Uiteraard zullen onze collega's van het hotel en de afdeling gastensupport hun uiterste best doen u te woord te staan.
Met vriendelijke groet,
Team Fletcher Hotels
ajesca123 schreef:Bizar wij zitten nu ook in nieuwvliet op de camping en waren ivm slecht weer ook voor een eventueel hotel aan het kijken. Op de site geven ze aan nog een familiekamer beschikbaar te hebben voor 151 euro per nacht totaal incl ontbijt
__Sannne schreef:Coconut schreef:Tip voor de volgende keer; recensies opzoeken. Staan er honderden van op internet.
De foto's kunnen nog zo mooi zijn, maar recensies doen het hem.
Succes!
Maar dan wel ook in je achterhoofd houden dat ontevreden mensen eerder geneigd zijn om recensies achter te laten, dan tevreden klanten.Zeker Tripadvisor vind ik wat dat betreft niet super betrouwbaar.
Lynn_Nikita schreef:ajesca123 schreef:Bizar wij zitten nu ook in nieuwvliet op de camping en waren ivm slecht weer ook voor een eventueel hotel aan het kijken. Op de site geven ze aan nog een familiekamer beschikbaar te hebben voor 151 euro per nacht totaal incl ontbijt
Ja echt? Heb je ook doorgeklikt met boeken of was het dan ineens wel vol? Toen ik maandag keek versprong de datum steeds en bij doorklikkem was het toch bezet. En ook goedkoper gewoon! Welke site dan kijk ik meteen er was gisteten inderdaad en flinke bui. Ben je gebleven of heb je een ander hotel?
Lynn_Nikita schreef:UPDATE.... Wij krijgen het volledige bedrag terug, de kamer word nu opgeknapt in zoverre dat nu mogelijk is en wij krijgen een gratis overnachting naar keuze. Fletcher Hotels goed opgelost. Ik hoop dat er budget vrijkomt om deze (en meer?) Kamers op te knappen zodat iedereen op deze toplocatie ook een topkamer krijgt en de naam fletcher in elke locatie ook hetzelfde kwaliteit kan bieden .
Mijn social media had ook de directie bereikt