3-sterrenhotel ontzettend smerig waar melden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 01:19

Gadverdamme, als ze niet met een oplossing komen zou ik snel naar de lobby lopen met je dekbed en gewoon daar gaan slapen. Zul je eens zien hoe snel jij een andere kamer krijgt. Je staat misschien wel zwaar voor schut maar hun ook, dan moeten ze je maar een fatsoenlijke slaapplek geven. Je betaald geen 200,- euro voor niks...

Ik had er alles aan gedaan om een fatsoenlijke oplossing te krijgen in jou geval. Lief doen helpt hier blijkbaar niet bij dus dan maar via een andere weg :j

Palmera

Re: hotel ☆☆☆ ontzetten smerig waar melden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 01:46

Mijn laatste 30 euro per nacht en 1 ster ervaring op Tenerife was positiever. :+

De sterren zitten hem in luxe en comfort. Is de kamer geluidsdicht, badkamerfaciliteiten eenvoudig/luxe, goed matras of soort van hooizak, zwembad ja/nee, dagelijkse handdoek/beddegoed-wisseling of niet, etc, etc.

Maar: een hotelkamer dient ten alle tijde schoon en netjes te zijn!
Mijn 1 ster hotel in Tenerife (1 nacht op doorreis) was luidruchtig en zeker geen goed bed, maar het was schoon, er was warm water, de TV deed het en ik kon de gordijnen normaal dichtdoen. Prima, voor die prijs. :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 02:33

Gadverdamme, je zou bijna bang zijn om bedwantsen op te lopen 's nachts.
Hopelijk is er snel een oplossing!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 06:10

Staat dit openbaar op fb of via een privé bericht?
Anders kunnen wij erop reageren en zeggen dat dit echt vies is en geen service.

Lynn_Nikita schreef:
Beste

Bedankt voor het delen van uw bevindingen.

Graag verzoeken wij u om de foto's die u op onze facebook pagina plaatst te laten zien in het hotel. Zij kunnen u daar het beste mee helpen. Ook kunt u uw opmerkingen en foto's kenbaar maken bij onze gastensupport afdeling. U kunt hen bereiken via e-mailadres gastensupport@fletcher.nl

Helaas kunnen wij via facebook niks voor u betekenen en dit probleem ook niet voor u verhelpen. Uiteraard zullen onze collega's van het hotel en de afdeling gastensupport hun uiterste best doen u te woord te staan.

Met vriendelijke groet,
Team Fletcher Hotels

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 06:11

Welke facebook site is het van fletcher?

Wat vreselijk zeg.
Sterkte

Edit gevonden ook gereageerd in jullie reactie.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 07:00

Ik zou bovenstaand bericht van Fletcher even verwijderen uit dit topic. Daar krijg je anders gezeur mee ivm de Boktregels.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 07:12

Jeetje wat erg, denk je lekker 2 nachtjes te kunnen genieten kom je op zoiets terecht.
Ik zou het er ook niet bij laten.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 07:14

Heeft omroep MAX niet zo'n vakantie programma? Waar ze ook hotels gaan testen enzo? Misschien kan je daar iets mee?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 08:43

ajesca123 schreef:
Bizar wij zitten nu ook in nieuwvliet op de camping en waren ivm slecht weer ook voor een eventueel hotel aan het kijken. Op de site geven ze aan nog een familiekamer beschikbaar te hebben voor 151 euro per nacht totaal incl ontbijt

Ja echt? Heb je ook doorgeklikt met boeken of was het dan ineens wel vol? Toen ik maandag keek versprong de datum steeds en bij doorklikkem was het toch bezet. En ook goedkoper gewoon! Welke site dan kijk ik meteen er was gisteten inderdaad en flinke bui. Ben je gebleven of heb je een ander hotel?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:58

Jeetje mina, wat een ranzigheid. Hoop echt dat ze met een oplossing komen of ten minste een groot deel van je geld terug. Wat verschrikkelijk smerig.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:12

Als ze vandaag nog steeds geen andere kamer aan kunnen bieden in het hotel, zou ik eisen dat ze een ander hotel voor jullie regelen (en de kosten daarvoor op zich nemen). In hun voorwaarden staat ook een mooi stukje over hun verplichting tegenover gasten. Paragraaf 5.1 meen ik. Iets over kwaliteit enzo.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:48

Hoe ver wil je rijden TS? Naar een ander hotel?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:51

__Sannne schreef:
Coconut schreef:
Tip voor de volgende keer; recensies opzoeken. Staan er honderden van op internet.
De foto's kunnen nog zo mooi zijn, maar recensies doen het hem.

Succes!

Maar dan wel ook in je achterhoofd houden dat ontevreden mensen eerder geneigd zijn om recensies achter te laten, dan tevreden klanten. :) Zeker Tripadvisor vind ik wat dat betreft niet super betrouwbaar.

Hetgeen er wel toe leidt dat je via Tripadvisor bij heel goede hotels terecht komt......

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:01

Balen zeg, denk je even leuk weg te gaan...
Jammer dat ze je niet goed helpen.

Ik vind het wel bijzonder dat iedereen roept dat €200 bizar veel is. Dit is wel voor 2 volwassenen en 2 kinderen, ik heb het idee dat veel mensen een prijs per persoon in gedachten hebben.
Voor een gezin van 4 vind ik dit helemaal niet zo'n gekke prijs in het hoogseizoen voor een 3 sterren hotel. Als het een normale kamer was geweest uiteraard.
Neemt niet weg dat deze kamer echt niet zo kan.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:07

Ik zou ook niet zo heel veel verwachten van een hotel dat een 6,9 op booking.com krijgt. Het is 'maar' 3 sterren, en €200 voor 4 personen met ontbijt is ook geen wereldbedrag. Maar ondanks dat mag een kamer echt niet zo vies zijn. Op booking zie ik ook dat dit hotel maar een 6,5 scoort op hygiene. Dit zijn dingen waar ik zelf wel goed naar kijk voor ik iets boek, maar daar heb je nu natuurlijk niets meer aan.

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:21

Lynn_Nikita schreef:
ajesca123 schreef:
Bizar wij zitten nu ook in nieuwvliet op de camping en waren ivm slecht weer ook voor een eventueel hotel aan het kijken. Op de site geven ze aan nog een familiekamer beschikbaar te hebben voor 151 euro per nacht totaal incl ontbijt

Ja echt? Heb je ook doorgeklikt met boeken of was het dan ineens wel vol? Toen ik maandag keek versprong de datum steeds en bij doorklikkem was het toch bezet. En ook goedkoper gewoon! Welke site dan kijk ik meteen er was gisteten inderdaad en flinke bui. Ben je gebleven of heb je een ander hotel?

Op de site van het hotel zelf! We zijn met de kinderen een dagje naar toversluis geweest. Grote indoorspeeltuin in de buurt. En gelukkig is de vouwwagen niet weggedreven :')

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:27

Jeetje wat een geld en dan zo'n smerige bende :\

Ik zou vooral blijven klagen op de Facebookpagina, dat maakt meer indruk dan bij het hotel zelf de foto's laten zien. Ik snap wel dat ze dat aanraden, het beleid voor veel bedrijven bij dit soort klachten is om de afhandeling zo snel mogelijk 'offline' te halen zodat het niet meer zichtbaar is voor andere mensen. Ik zou vooral daar ook vermelden dat je op een prijs van €200 een compensatie van €25 belachelijk laag vindt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 10:39

UPDATE.... Wij krijgen het volledige bedrag terug, de kamer word nu opgeknapt in zoverre dat nu mogelijk is en wij krijgen een gratis overnachting naar keuze. Fletcher Hotels goed opgelost. Ik hoop dat er budget vrijkomt om deze (en meer?) Kamers op te knappen zodat iedereen op deze toplocatie ook een topkamer krijgt en de naam fletcher in elke locatie ook hetzelfde kwaliteit kan bieden .

Mijn social media had ook de directie bereikt

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:41

Mooi dat alles toch nog goed opgelost is! Dat is wel fijn. Zijn er nog andere hotels in de buurt waar je kan overnachten? Ik hoop dat je vakantie alsnog leuk wordt!

Celiien

Fijn dat het geregeld is! Alleen uh, is dat alleen op t moment dat je alleen nog maar positieve dingen over ze zegt ofzo :+ Wat een omslag :')

Coconut

Hè wat goed!!! Super :D!! En vannacht ergens anders slapen dus?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:42

Oh goed nieuws. Netjes. *\o/* nu hopen dat de mensen van het hotel daar cursusje klantvriendelijkheid krijgen.

Wel goed geslapen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:50

Lynn_Nikita schreef:
Cinnepin schreef:
omg, dit is echt t erg!!!!!!!!! Dit in in Nederland ook?

Fletcher hotel nieuwvliet

Oei, klinkt bekend. Hopelijk kun je je geld terug krijgen.

Ik zou je haast een kamer bij ons willen aanbieden, maar wij zitten vol helaas.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:52

Lynn_Nikita schreef:
Cinnepin schreef:
omg, dit is echt t erg!!!!!!!!! Dit in in Nederland ook?

Fletcher hotel nieuwvliet

Wowwww is dit Nederland!?????

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:53

Lynn_Nikita schreef:
UPDATE.... Wij krijgen het volledige bedrag terug, de kamer word nu opgeknapt in zoverre dat nu mogelijk is en wij krijgen een gratis overnachting naar keuze. Fletcher Hotels goed opgelost. Ik hoop dat er budget vrijkomt om deze (en meer?) Kamers op te knappen zodat iedereen op deze toplocatie ook een topkamer krijgt en de naam fletcher in elke locatie ook hetzelfde kwaliteit kan bieden .

Mijn social media had ook de directie bereikt

Oh zie nu de update! Goed zo. Hopelijk kun je nog even genieten van je vakantie.