Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ojajoh schreef:Lieshorses schreef:Denk dat als mijn vriendin hier achter komt dat ze ook echt niet blij is. Nog zo'n obstakel.
Ik zit gewoon te twijfelen: niet meer gaan of tegen vriend vertellen en wel gaan?
Maar zoals ik eerder al zei, is het niet raar dat ik ineens aankom met een oude bekende waar
nog nooit ook maar 1 woord over gevallen is?
Ben ik nou de enige die denkt jezus wat een drama allemaal??
Jouw vriendin bepaald al wat jij wel en niet mag....hallo?!? Dat is geen gezonde situatie.
daarbij bepaal jij nog eens wat jouw vriend wel en niet mag.... uhh nou sorry maar hij is geen eigendom. Je vertrouwd hem of je vertrouwd hem dus niet. punt.
En jij denkt dat hij boos wordt als jij af wil spreken met een oude bekende.... oftewel hij vertrouwd jou dus ook niet?
lekkere relatie hebben jullie allemaal met elkaar
Ik krijg eens per 2 maanden altijd een goede vriend op de koffie, mannelijk en vaak op de avonden dat mijn man werkt. Maar mijn man kent hem wel, praten ook gewoon met elkaar en mijn man vertrouwd mij gewoon hier in. Net als mijn man gewoon wat kan gaan drinken met zijn collega's ook al zitten daar soms vrouwen bij.
Als hij iets wil flikken doet hij t toch wel, iemands leven willen beheren geeft daar echt geen positieve bijdrage aan
als ik alles door lees zeg ik : lekker stoppen met die relaties en je eigen leven weer gaan leiden.
Anoniem schreef:Het feit dat je A. voor je vriend verbergt zegt wat mij betreft in ieder geval iets. En niet in de meest positieve zin. Iets verzwijgen is in ieder geval nooit goed voor je relatie en doe je ook niet zonder reden.
mijn vriendinnen zouden dat vroeger juist geweldig gevonden hebben, als ik wat met hun broer zou hebben......
Ik en A zijn natuurlijk in de tussentijd ook enorm veranderd, en ik weet nog van een aantal jaar terug dat A. wel heel veel meiden in een halfjaar had gehad
PureSG schreef:Maar.. is dat wel echt zo? Correct me if I'm wrong, maar uit je voorgaande posts heb ik opgemaakt dat je het vervelend/moeilijk vindt om alleen te zijn.
Ik vind het in ieder geval goed van je dat je een keuze hebt gemaakt wat betreft A, maar om nog even terug te komen op het wel/niet vertellen aan partner; mijn partner en ik spreken wel over ex-liefjes en mede door dit soort gesprekken is bij ons het vertrouwen in elkaar gegroeid.
Dus mocht je toch weer in een dergelijke situatie terecht komen, praat erover met je partner, echt! Als door erover praten het vertrouwen beschaamd wordt, dan zou ik ook even achter de oren krabben wat jou partner betreft namelijk.
Communicatie is de sleutel.. Tot alles.

Hij heeft zo ook weleens echt mij bijna gedwongen mee te gaan naar zijn slaapkamer. Not Done. Ik heb hem toen een klap gegeven en ben weggelopen. En zo zijn er nog tig dingen. Niet allemaal zo heftig hoor, na die ene keer wist hij dat hij echt wat respectvoller met me om mocht gaan.Lieshorses schreef:Wat misschien wel ongezond is is dat ik een avond alleen zijn zo moeilijk vind. Ik heb het gevoel dat sinds ik een relatie heb mijn cirkel gewoon is gekrompen en dat vind ik erg moeilijk.
Vandaar dat ik op die momenten ook naar de tijden met A. hunker.