Mandy_89 schreef:Ja inderdaad, dat ik die dag dan niet ingepland wordt. Dat bedoel ik met vrij krijgen, de planning wordt 3 dagen van te voren gemaakt (vandaag planning voor vrijdag gekregen)
Geen vaste uren op contract.
De wedstrijd is pas over 3,5 week, en daarna (komt net zo uit) heb ik 1 week vakantie. (eind juni aangevraagd, werd wel goedgekeurd)
Ik ga van de week met de teamleider van mijn afdeling zelf overleggen, ipv het uitzendbureau.
Kijken of ik op die manier wat gedaan kan krijgen.
Daar moet je ook zijn, uitzendbureau heeft je er binnen gekregen en draagt stuk verantwoordelijkheid qua jouw gedrag en jouw salaris uitbetalen, maar roosters maken ze niet voor hun klanten.
Stap naar je teamleider en zeg dat je wegens prive verplichtingen die dag niet kan komen en of hij dus jouw uren die week aub op de andere 4 werkdagen wil plannen.
Dat wil je niet meemaken hoor, op die manier ontslagen worden. Als jij later zo de arbeidswereld in gaat vrees ik dat je snel je pootjes zal branden... Al helemaal als je rechten studeert. Je cliënten zouden er niet erg blij mee zijn denk ik!
.
geniet er maar van!