Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:27

BaileyMix schreef:
Poh, je hebt gelijk. Dus wel hoge eisen :+ Het zou eraan liggen of de automonteur en ik op hetzelfde denkniveau zitten en wat voor lichte handicap. Maar heel eerlijk, nee, dan zou inderdaad iemand anders de voorkeur hebben.

Definieer denkniveau :D ;) Nee hoor, ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Het is meer iets van gezamenlijke interesses, uiteindelijk. Heel belangrijk :j
De lichte handicap is trouwens stotteren... niks aan te doen, niet te genezen.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:28

Iedereen die zegt "ze zijn er echt ik heb er zo een", miss zien wij ze daarom wel niet. Ze zijn op :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:29

Ohhhh stotteren is toch geen handicap? Mijn schoonvader stottert ook, dus complimenten krijg je altijd dubbel van die man *D

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 11:30

Sunrise_ schreef:
Iedereen die zegt "ze zijn er echt ik heb er zo een", miss zien wij ze daarom wel niet. Ze zijn op :')

+1 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:30

lieveli schreef:
Ohhhh stotteren is toch geen handicap? Mijn schoonvader stottert ook, dus complimenten krijg je altijd dubbel van die man *D

Made my day die opmerking :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:31

lieveli schreef:

Haha geweldig :D Ik zal het doorgeven :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:34

lieveli schreef:

:)) Hahaha

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:35

Nou Wendy stotteren is geen afknapper hoor. Twee keer een stotteraar gedate. Allebei eikels *\o/*

Wiskey1

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:39

Hahah stotteren hoeft zeker geen probleem te zijn, maar ik vind een redelijk normaal gesprek met iemand kunnen voeren toch wel fijn. Die opmerking van lieveli is briljant

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:40

Ik herken het gevoel wel een beetje, terwijl ik me toch aangetrokken voel tot mannen eind 20 :+ Ach, we houden maar geduld zeggen we dan :P

Voor mij is geen hoog opleidingsniveau hebben niet eens een dealbreaker, zolang iemand maar wel het beste uit zichzelf wil halen. Ik ben zelf best wel ambitieus, ik heb ook altijd een idee van waar ik heen wil en daar ga ik dan ook voor. Voor mij is het dus een enorme afknapper als iemand wel klaagt over dat het allemaal niet lukt of goed is, maar er dan zelf ook niks voor doet.

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:30

Had een prachtig eisenlijstje voor mijn toekomstige vriend, mijn huidige vriend voldeed eigenlijk aan geen enkel van de punten :') Toch had ik niet beter kunnen wensen en zou ik niets aan hem veranderen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:32

Sunrise_ schreef:
Ik bedoel dit niet zo banketstaaf als het klinkt, maar ik denk wel dat er gemiddeld genomen ook gewoon meer leuke vrouwen dan leuke mannen zijn.

_O-

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:42

Ramiro schreef:
Had een prachtig eisenlijstje voor mijn toekomstige vriend, mijn huidige vriend voldeed eigenlijk aan geen enkel van de punten :') Toch had ik niet beter kunnen wensen en zou ik niets aan hem veranderen.

Dan ben jij degene tegengekomen die je eigenlijk zocht, maar niet het idee had dat je dat zocht

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:45

Waarschijnlijk kent iedereen dit gevoel wel. Precies wat jij vertelt. Mannen... Ik heb er zelf een boek over geschreven! :D

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:51

Roeli4n schreef:
Waarschijnlijk kent iedereen dit gevoel wel. Precies wat jij vertelt. Mannen... Ik heb er zelf een boek over geschreven! :D

Heb je ook tips in dat boek staan? :p

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:54

Haha, zeker! :P

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:56

Wat trouwens leuk is om te doen is om een boekje bij te houden met vriendinnen waar je al je date fiasco's in schrijft. Die van ons heet het Lelijke Piemelboek (en nee wij haten mannen niet, echt niet en nee wij vinden de meeste piemels ook niet lelijk), en het is hilarisch om al die verhalen, ook van 5 jaar geleden, terug te lezen. Of om te zien dat een bepaald persoon steeds weer opduikt maar de verhalen over hem niet veranderen, oftewel dat je zelf erg hardleers bent :') .

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:59

Sunrise_ schreef:
Wat trouwens leuk is om te doen is om een boekje bij te houden met vriendinnen waar je al je date fiasco's in schrijft. Die van ons heet het Lelijke Piemelboek (en nee wij haten mannen niet, echt niet en nee wij vinden de meeste piemels ook niet lelijk), en het is hilarisch om al die verhalen, ook van 5 jaar geleden, terug te lezen. Of om te zien dat een bepaald persoon steeds weer opduikt maar de verhalen over hem niet veranderen, oftewel dat je zelf erg hardleers bent :') .

Ja, dat soort verhalen zijn leuk, leuk om terug te lezen enzo! Misschien een idee om daar ook een boekwerk van te gaan maken?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:02

BaileyMix schreef:
Tja, hoge eisen... Fatsoenlijke baan, zelfstandig en voor zichzelf (kunnen) zorgen, humor hebben en geen eikel zijn. Lijkt me vrij basis en toch is het gehalte mannen dat daar aan voldoet al miniem.

Genoeg mannen die daar aan voldoen. Dan wil het ook vaak ook nog wat.
Het is geven en nemen.
Genoeg mannen die aan je lijstje voldoen, denk dat je inderdaad verkeerd zoekt.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:05

Kuggur schreef:
Sunrise_ schreef:
Ik bedoel dit niet zo banketstaaf als het klinkt, maar ik denk wel dat er gemiddeld genomen ook gewoon meer leuke vrouwen dan leuke mannen zijn.

_O-

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:41

Heerlijke reacties zien voorbijkomen :')

Het grote cliché dat je uiteindelijk op iemand valt waar je net niet naar zocht, da's hier ook van toepassing. Er zijn punten waaraan hij zeker wel voldoet (zelfde denkniveau, type humor, zelfstandig, niet claimerig in de zieke zin van het woord) maar ook een hele hoop waar hij niet aan voldoet. Ik wou geen al te grote vent, steekt hij 32cm boven me uit. Ik wou sportief en atletisch, hij is wel redelijk sportief maar met buikje. En zelfstandig, tjah, hij zit de helft van het jaar in het buitenland voor werk :))

Als het klikt dan klikt het.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:13

Meiden, is er geen behoefte aan een 'Lelijke Piemel Topic?'

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:18

lieveli schreef:
Meiden, is er geen behoefte aan een 'Lelijke Piemel Topic?'

Ik zie liever mooie piemels. :+

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:18